Olipas röyhkeä McDonaldsin kassa!
Käyn kerran tai pari viikossa töistä Mäkkärillä syömässä. Jätän tarjottimen oikeastaan aina pöytään, kylläkin siististi, niin että kaikki roskat ovat nätisti siinä tarjottimella. En vie roskia roskikseen siitä syystä, että tarjotin on niin surkeasti suunniteltu, että ne roskat saa oikein kaivaa siitä roskiin. Tai no, oli syy nyt vaikka sitten laiskuus. Tiedän siis toki, että tarjotin pitäisi viedä pöydästä pois. No kuitenkin, tänään kävin taas siellä Mäkkärillä ja tilatessani myyjä sanoi haluavansa, että vien tarjottimen pois syötyäni. Ei voi kuin ihmetellä kuinka röyhkeitä jopa Mäkkärin kassat nykyään ovat! Vaikka siis toiminkin itse väärin, niin mielestäni asiakkaalle ei IKINÄ anneta tuollaista palautetta. Mitä mieltä te muut olette?
Kommentit (80)
Ihanko oikeasti on näin paljon sellaisia ihmisiä, jotka uskovat että riitttää, kun ravintola laittaa tiloihinsa luukulliset pöntöt joissa lukee "Kiitos", niin tällöin vastuu siivoamisesta ja käytetyistä kertakäyttöastioista siirtyy asiakkaalle?
ettei heille siitä saa sanoa yhtään mitään? Eiköhän se ole se liike joka määrittelee mitä palvelua heiltä saa. Asiakas voi sitten ihan itse miettiä sopiiko se hänelle ja jättää menemättä jos ei sovi.
käydä "ojentamaan", jos halutaan pitää työpaikka. Ei kalliimman sen paremmin kuin perheravintolankaan tarjoilijalla pitäisi olla varaa esittää määräyksiä asiakkaalle tällaisessa asiassa. Häiriökäytös tms. on tietenkin asia erikseen.
Enimmäkseen tähän ketjuun ovat vastanneet nuoret mammat, jotka ovat sitä sukupolvea että kelle tahansa saa haistatella mitä tahansa... No, elämä opettaa teitäkin reppanoita.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa??! Teillä ei ole hyvästä asiakaspalvelusta tietoakaan, toivottavasti kukaan teistä rääväsuista ei ole töissä palvelualalla! Asiakaalle ei tosiaan anneta tuollaisia käskyjä!
että KUKAAN ei vihaa itseään niin paljon että ahtaisi paskaa sisäänsä 2krt VIIKOSSA!? WHAT!?
Olet varmaan todella lihava ja sairas, ainakin 10v päästä.
Itse odotan että voisin mennä kerran syömään kans roskaruokaa. Kunhan saavutan normaalipainon alarajan. Ahhh!
Tarjottimesta en jaksa kommentoida.
Käyn kerran tai pari viikossa töistä Mäkkärillä syömässä. Jätän tarjottimen oikeastaan aina pöytään, kylläkin siististi, niin että kaikki roskat ovat nätisti siinä tarjottimella. En vie roskia roskikseen siitä syystä, että tarjotin on niin surkeasti suunniteltu, että ne roskat saa oikein kaivaa siitä roskiin. Tai no, oli syy nyt vaikka sitten laiskuus. Tiedän siis toki, että tarjotin pitäisi viedä pöydästä pois. No kuitenkin, tänään kävin taas siellä Mäkkärillä ja tilatessani myyjä sanoi haluavansa, että vien tarjottimen pois syötyäni. Ei voi kuin ihmetellä kuinka röyhkeitä jopa Mäkkärin kassat nykyään ovat! Vaikka siis toiminkin itse väärin, niin mielestäni asiakkaalle ei IKINÄ anneta tuollaista palautetta. Mitä mieltä te muut olette?
Johtajanko odotatte tulevan sinne opastamaan asiakkaita?
Työntekijäthän ne näyttävät missä on roskis, jos ei itse sitä löydä.
Kuten ap ei löydä roskista vaan jättää tarjottimen pöytään.
Työntekijä ne siitä siivoaa saman tien, ja pyyhkii pöydän.
En voisi kuvitellakaan, että Mäkkärin myyjä täällä ohjeistaisi viemään tarjottimen itse pois :DD
Suomessahan asiakkaalle voidaan sanoa mitä tahansa ja ainoa tapa reagoida on näköjään kirjoittaa kyrsiintyneenä av-palstalle.
Tilanne on vähän sama kuin, jos hienossa ravintolassa tarjoilija sanoisi "muistattehan sitten maksaa laskunne ennen lähtöänne".
No täytyy myöntää että itsekin jätän toisinaan kahvimukin ja lautasen pöytään huoltsikalla, katson että henkilökunta on kahviossa siksi että palvelevat asiakkaita, näin ollen minun ei tarvitse itse palvella itseäni.
Täällä Saksassa ainakin jätetään tarjottimet yleensä pöydälle. Työntekijä ne siitä siivoaa saman tien, ja pyyhkii pöydän.
En voisi kuvitellakaan, että Mäkkärin myyjä täällä ohjeistaisi viemään tarjottimen itse pois :DDSuomessahan asiakkaalle voidaan sanoa mitä tahansa ja ainoa tapa reagoida on näköjään kirjoittaa kyrsiintyneenä av-palstalle.
ja varmaan kaikissa muissa maailman maissa!!!
Mikä siinä on, että asiakkaat käyttäytyy toisinaan kuin mitkäkin idiootit? Itse olen ollut Hesburgerilla viisi vuotta ja siinä ajassa olen kaikenlaista nähyt. Jotkut asiakkaat olettavat, että myyjä tuo ruoat hänen puolestaan pöytään. No itse siinä tapauksessa vien. Ymmärrän hyvin ihmiset joilla on esim. lastenvaunut, mutta sitten on ihan niitäkin ketkä ovat vain niin saatanan laiskoja, että lähtevät siiitä kassalta sanaakaan sanomatta ja olettavat myyjän kipittävän perässä. Kiitosta ei asiakkaalta kuulu ja syötyään ne roskat jää sinne pöytiin. Kaiken lisäksi hesen työntekijä (varmasti myös mäkin) joutuu päivästä toiseen kuuntelemaan teinien kiroilua ja epäasiallista käytöstä. Vaikka asiakaspalvelija tekisi työnsä kuinka hyvin, on kiitosta turha odottaa, koska ei asiakas arvosta hesen tai mäkin kassalla työskentelevää henkilöä. Itse oikeasti nautin asiakaspalvelutyöstä, mutta kiitosta on turha odottaa. Haukkuja ja valitusta sen sijaan saa kuunnella päivästä toiseen. Koittakaapas te asiakkaat joskus kuvitella itsenne sen työntekijän asemaan, joka hiki hatussa juoksee siivoamassa sitä salia, vie ruokia pöytiin ja kovasta kiireestä huolimatta ainakin yrittää palvella teitä kohteliaasti! Kaikesta tästä, hän saa melko pientä palkkaa ja paljon paskaa niskaansa.
Minä jätän aina tarjottimen pöytään. Kaikissa kahviloissa yms. paikoissa. Aina. Siellä on henkilökunta sitä varten. Ja onpahan henkilökunnalle syy tulla käymään pöydän luona ja vaikka pyyhkiä se pöytä. Ja mikäli kaikki pöydät on täynnä edellisten asiakkaiden roskia/tarjottimia/kuppeja, en mene sinne paikkaan syömään.
Koittakaapas te asiakkaat joskus kuvitella itsenne sen työntekijän asemaan, joka hiki hatussa juoksee siivoamassa sitä salia, vie ruokia pöytiin ja kovasta kiireestä huolimatta ainakin yrittää palvella teitä kohteliaasti!
se on sun TYÖTÄ! Siitä sulle maksetaan. Onhan se nyt ikävä että joutuu palkkansa eteen tekemäänkin jotain.
niin ehkä porttikielto olis aika kohtuullista.
voin kuvitella mikä WT -mammero kyseessä ...
voin kuvitella mikä WT -mammero kyseessä ...
Mulla on työkaveri joka syö ma, ke ja pe roskaruokaa, eli vähintään yksi näistä mäkkäri, yhet makkaraperunat ja se kolmas sitten vaihtelee.. pizzaa tms.
Ihan normaalipainoinen on.
Turha tulla itkemään ilkeestä kassatyöntekijästä johonkin keskustelupalstalle, kun ihan yhtä hyvin voi sitten jättää sen asiakaspalautteen sinne ravintolaan.. Meinaatko, että se mäkin kassa käy täältä lukemassa, että se on tehnyt väärin?
olet aivan oikeassa, mäkkärin kassat ovat röyhkeitä
Minä en kanssa siivoa mitään jälkiä, varsinkaan abc asemilla.
Ne roskikset ovat niin huonosti suunniteltuja, että ei tee mieli alkaa kamppailemaan roskien kanssa.
Ihanko oikeasti on näin paljon sellaisia ihmisiä, jotka uskovat että riitttää, kun ravintola laittaa tiloihinsa luukulliset pöntöt joissa lukee "Kiitos", niin tällöin vastuu siivoamisesta ja käytetyistä kertakäyttöastioista siirtyy asiakkaalle?