Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

s-kaupat.fi ei korvaa foodieta!

Vierailija
16.06.2022 |

Paskat sivut nuo uudet! Tuotteita ei löydy vaikka foodiesta samat löytyi. Ärsyttää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat huonot. Jos haet sanalla "mansikka" tulee käsivoiteeseen asti kaikki, yöpaidat ja sukat, ja jossain se mansikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin niille palautetta, mutta ei sieltä kukaan vastannut.

Ikävin muutos on se, että tilausta ei voi tehdä enää alustavasti ilman noudon varaamista.

Uusilla sivuilla sentään maksaminen on ollut sujuvampaa kuin vanhoilla, joissa maksut eivät meinanneet mennä läpi millään.

Luulisi, että noin iso kaupparyhmä pystyisi tekemään sivut, jotka muistuttaisivat edes vähän verkkokauppojen sivuja. Nyt sivuilla on liikaa turhaa ja hyödytöntä sälää.

Vierailija
4/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämän paikkakunnan kauppoja ei löydy tuolta s-kaupoista, joten ei pääse katsomaan hintoja. Harmi, foodiessa katselin hintoja ja saatavilla olevia tuotteita usein kauppalistaa varten.

Vierailija
5/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä, että suosikkilistan tuotteet olisivat järjestetty osastoittain. Nyt ne tuntuvat vain olevan yhdessä köntässä siinä järjestyksessä kuin niitä on sinne lisäilty.

Maksaminen on kyllä helpompaa kuin foodiessa.

Vierailija
6/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä, että suosikkilistan tuotteet olisivat järjestetty osastoittain. Nyt ne tuntuvat vain olevan yhdessä köntässä siinä järjestyksessä kuin niitä on sinne lisäilty.

Maksaminen on kyllä helpompaa kuin foodiessa.

Joo, olen laittanut palautetta. Myös se "oma ostoslista" puuttuu, ei tartteis aina miettiä, kun aina ja aina ostan samat asiat

Vierailija
7/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osannut käyttää tota uutta ollenkaan. En oo ikinä tilannut mitään, vaan katsellut usein löytyykö jotain tiettyä tuotetta tai mitä vaihtoehtoja on, ja myös sen, mistä se tuote sieltä kaupasta löytyy.

Vierailija
8/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodie on huono. Siitä tuli kriittistä palautetta.

Tehtiin s-kaupat.fi, joka on surkea. Se on ollut jo pari vuotta käytössä, ja edelleen se on surkea.

Nyt on sitten kaksi rinnakkaista järjestelmää, huono ja surkea.

Olisiko sittenkin ollut järkevämpää kehittää sitä foodieta? 

Vierailija
9/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mikään onnistu Suomessa nykyään? Edes käytettävien nettisivujen teko?

Vierailija
10/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siirtynyt Odaan. Viimeksi kun tilasin, tein vertailevan listan S-kauppaan. Mä ainakin pystyin tekemään sen ilman toimitusajan varaamista.

Vaikka napsin listaan halvimpia kaupan omia merkkejä niissä tuotteissa joissa se oli mahdollista, tuli tilaus Odasta halvemmaksi.

Vierailija
11/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin foodiesta

Vierailija
12/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodie oli kokonaisuutena paljon parempi. S-kaupat aloitti suorastaan surkeasti ja on parantunut paljon, mutta palaisin kyllä mieluummin vanhaan.

Yllä on mainittu monta epäkohtaa, joista olen samaa mieltä. Minua harmittaa myös se, että poistettiin mahdollisuus maksaa heti tilattaessa. Minulle se oli hermojasäästävä tapa ostaa.

Foodiesta pystyi ostamaan esimerkiksi sukkia ja muita pieniä tekstiilejä, mutta enää ei voi.

S-kauppojen sivut ovat kummalliset: nyt mahtuu näkyviin vain kolme tuotetta kerrallaan, kun ennen näkyi yhdeksän. Vertailumahdollisuuksia ei ole. Tuoteryhmien kuvaukset eivät pidä paikkaansa, joten paljon jää näkemättä ja paljon turhaa näkyy.

Olen antanut palautetta jokaisesta huonosta puolesta ja jokaisesta erityisen hyvästä puolesta.

Haluaisin joka tapauksessa tehdä ostoksen Prismasta kuten ennenkin, mutta kuljetusmaksut (kilometrin päästä) ovat liikaa. Ennen tilasin Prismasta 3-4 kertaa kuukaudessa, mutta nyt olen siirtänyt ruokaostokseni Odaan. Prismasta tilaan silloin tällöin, kun tarvitsen muutakin kuin vain ruokaa.

Vierailija
13/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osannut käyttää tota uutta ollenkaan. En oo ikinä tilannut mitään, vaan katsellut usein löytyykö jotain tiettyä tuotetta tai mitä vaihtoehtoja on, ja myös sen, mistä se tuote sieltä kaupasta löytyy.

S-ostoslista appin pitäisi kohta olla sellainen, että sieltä saa myymälä kohtaiset tiedot

Vierailija
14/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodie oli minulle paikka, josta katsoin tuotteen hinnan, saatavuuden (kuuluuko kaupan valikoimaan vai ei) ja tuotetietoja. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa verkko-ostaminen, itse noutaminen tai mikään näihin viittaavakaan.

Vierailija
15/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin s-kaupat.fi, joka on surkea. Se on ollut jo pari vuotta käytössä, ja edelleen se on surkea.

Tosin eikös tämä Foodie saa kirveestä/ole saanut kirveestä tässä kuussa, jolloin jäljelle jää vain sysihuono versio?

Vierailija
16/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin eikös tämä Foodie saa kirveestä/ole saanut kirveestä tässä kuussa, jolloin jäljelle jää vain sysihuono versio?

Muistelen nähneeni S-kauppojen sivuilla ilmoituksen siitä, että nyt Foodie on kokonaan kuopattu.

Vierailija
17/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua ollenkaan S-kauppojen menetelmää. Foodie ei toiminut oikeen ikinä, aina meni Kaaren Prismaan, omaa kauppaa (tai missä sattuikin käymään) ole todella hankalaa löytää/saada pysymään, kun aina valikoima meni sinne Kaaren Prismaan. 

Tätä uutta systeemiä en ymmärrä ollenkaan.

K-kauppojen valikoiman saa heti ja kaupan vaihto sujuu salaman nopeasti. 

Vierailija
18/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva kun tuolla s-kaupoissa ei voi edes valita kaikkia kauppoja, vaan ainoastaan ne jotka toimittaa/voi noutaa. Itse käytin foodieta aina vain siihen, että näin mitä tuotteita löytyy ja paljonko ostoslistan summa on.

Vierailija
19/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan näitä mielipiteitä! Huonohko vaihdettiin tosi surkeaan.

Vinkkinä jollekin, joka tilaa aina lähes samoja tuotteita, että hae se edellinen tilaus sieltä ja kopioi. Sitten vaan poistat ne siitä vanhasta, mutä et halua. Mutta kyllä Foodie oli parempi, ja kuten joku jo kirjoitti "mansikkavertauksen", niin mua nyppii ihan kunnolla tuo sama ilmiö!

Vierailija
20/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava vai mikset voi käydä kaupassa?