G: Mikä näistä tytölle nimeksi?
Katri, Reetta, Virva vai Sarri?
Ja miksi? Onko tuo Sarri liian erikoinen? Muita saman tyylisiäkin voi ehdottaa, mutta nämä nyt ovat itsellä olleet mielessä "loppusuoralle" päässeinä. Tykätään siitä, että nimessä on vähän särmää, joten liian pehmeitä nimiä ei ole haussa. HUOM! Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin "kamalia kaikki, yök", niin älä vastaa mitään, kiitos!
Kommentit (23)
Sarri on aivan ihana nimi - paras näistä. Katrikin on ihan kiva, Virvasta en pidä lainkaan, Reetta on mulle yhdentekevä. Mutta nämä siis vain minun mielipiteitäni :)
eniten nimestä Katri näin.
Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.
Itse laittaisin sen mieluummin muotoon Kreeta. Reetta on reipas, Kreetassa on mukana ripaus runollisuuttakin ilman että olisi hempeä.
eniten nimestä Katri näin.
Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.
mutta tulee mieleen nimistä Verve ja Sarri, että nyt on tullut kirjoitusvirhe jollain :(
Virva on minusta paras. Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se, etta tunnen yhden tosi mukavan Virvan.
Varsinkin kun mun mummo tapasi sanoa mun serkkua jonka nimi on Reetta pierureetaksi :D
Siis jos olis aivan pakko noista niin Virva.
oli pakko kommentoida noin, kun nimenomaan pyysin toisin? :/ Ja Sokean Reetan olen kyllä kuullut, mutta mummosi tokaisu oli vielä ehkä astetta typerämpi. Varmaan mummosi nimestäkin saisi jonkun "kivan" kieputuksen, jos haluaisi.
AP
Verna, Kiira, Reeta, Ronja...?
Ap:n ehdottamista Katri on paras.
Varsinkin kun mun mummo tapasi sanoa mun serkkua jonka nimi on Reetta pierureetaksi :D
Siis jos olis aivan pakko noista niin Virva.
kiva mummo.. :/
eniten nimestä Katri näin. Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.
mutta tulee mieleen nimistä Verve ja Sarri, että nyt on tullut kirjoitusvirhe jollain :(
kirjoitusvirhe nimittäin. Tarkoitin nime Virve, eli siitä tykkään enemmän kuin nimestä Virva.
Mä valitsisin Katrin! Se on sanana mun mielestä paljon kauniimpi ja sointuvampi kuin nuo muut, ja toimii myös Suomen rajojen ulkopuolella. Tuo Ronja oli myös hyvä ehdotus!
joten kannatan Sarria.
Katri, Kitri, Kreeta ja Reettakin on reippaita, Virva on minusta vähän nössö (kuten on yksi tuntemani Virvakin ;) ). Martta olisi myös hieno.
on myös oikein hyvä - mietintään! Sen verran erikoinen nimi, ettei oltu sitä otettu vielä laskuihin. Kiitos! :)
Ronja olisi myös mieleinen, mutta tätä nimeä on jo pari lähipiirin lapsissa.
AP
ja sitten Reetta toisena. Sarri on mielestäni keinotekoinen ja ruma. Virvakin ihan ok.
Reetta tai Reeta saa toisen sijan.
Virva ok, Sarri minulle liian outo.
Ei huono ehdotus silti, kiitos! :)
AP
ei tietenkään mikään huono mutta... jännä:D
omalleni noista voisin hyvinkin kuvitella antavani nimeksi virva. jotenkin herkkä mutta.."raamikas" samaan aikaan:)
Virva ja Sarri ovat ihan kamalia, hrrr... Katri ja Reetta taas molemmat kivoja, ehkä itse valitsisin Katrin mutta vain siksi että se sopisi meidän sisarussarjan jatkoksi.