Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä näistä tytölle nimeksi?

Vierailija
15.04.2012 |

Katri, Reetta, Virva vai Sarri?

Ja miksi? Onko tuo Sarri liian erikoinen? Muita saman tyylisiäkin voi ehdottaa, mutta nämä nyt ovat itsellä olleet mielessä "loppusuoralle" päässeinä. Tykätään siitä, että nimessä on vähän särmää, joten liian pehmeitä nimiä ei ole haussa. HUOM! Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa kuin "kamalia kaikki, yök", niin älä vastaa mitään, kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virva ja Sarri ovat ihan kamalia, hrrr... Katri ja Reetta taas molemmat kivoja, ehkä itse valitsisin Katrin mutta vain siksi että se sopisi meidän sisarussarjan jatkoksi.

Vierailija
2/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarri on aivan ihana nimi - paras näistä. Katrikin on ihan kiva, Virvasta en pidä lainkaan, Reetta on mulle yhdentekevä. Mutta nämä siis vain minun mielipiteitäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten nimestä Katri näin.

Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.

Vierailija
4/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin sen mieluummin muotoon Kreeta. Reetta on reipas, Kreetassa on mukana ripaus runollisuuttakin ilman että olisi hempeä.

Vierailija
5/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinta olisi Virva tai Virve.

Vierailija
6/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten nimestä Katri näin.

Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.

mutta tulee mieleen nimistä Verve ja Sarri, että nyt on tullut kirjoitusvirhe jollain :(

Vierailija
7/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virva on minusta paras. Mielipiteeseen saattaa vaikuttaa se, etta tunnen yhden tosi mukavan Virvan.

Vierailija
8/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun mun mummo tapasi sanoa mun serkkua jonka nimi on Reetta pierureetaksi :D

Siis jos olis aivan pakko noista niin Virva.

Vierailija
9/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verna, Kiira, Reeta, Ronja...?

Vierailija
10/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko kommentoida noin, kun nimenomaan pyysin toisin? :/ Ja Sokean Reetan olen kyllä kuullut, mutta mummosi tokaisu oli vielä ehkä astetta typerämpi. Varmaan mummosi nimestäkin saisi jonkun "kivan" kieputuksen, jos haluaisi.

AP

Vierailija
11/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verna, Kiira, Reeta, Ronja...?

Ap:n ehdottamista Katri on paras.

Vierailija
12/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun mun mummo tapasi sanoa mun serkkua jonka nimi on Reetta pierureetaksi :D

Siis jos olis aivan pakko noista niin Virva.

kiva mummo.. :/

Vierailija
13/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten nimestä Katri näin. Reetta nimen laittaisin muotoon Reeta ja Virvan muotoon Verve. Niistä nimistä tykkään enemmän. Sarri on outo minun makuuni. Sari parempi tai vaikka Saara.

mutta tulee mieleen nimistä Verve ja Sarri, että nyt on tullut kirjoitusvirhe jollain :(

kirjoitusvirhe nimittäin. Tarkoitin nime Virve, eli siitä tykkään enemmän kuin nimestä Virva.

Vierailija
14/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsisin Katrin! Se on sanana mun mielestä paljon kauniimpi ja sointuvampi kuin nuo muut, ja toimii myös Suomen rajojen ulkopuolella. Tuo Ronja oli myös hyvä ehdotus!

Vierailija
15/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannatan Sarria.

Katri, Kitri, Kreeta ja Reettakin on reippaita, Virva on minusta vähän nössö (kuten on yksi tuntemani Virvakin ;) ). Martta olisi myös hieno.

Vierailija
16/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös oikein hyvä - mietintään! Sen verran erikoinen nimi, ettei oltu sitä otettu vielä laskuihin. Kiitos! :)

Ronja olisi myös mieleinen, mutta tätä nimeä on jo pari lähipiirin lapsissa.

AP

Vierailija
17/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten Reetta toisena. Sarri on mielestäni keinotekoinen ja ruma. Virvakin ihan ok.

Vierailija
18/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta tai Reeta saa toisen sijan.

Virva ok, Sarri minulle liian outo.

Vierailija
19/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono ehdotus silti, kiitos! :)

AP

Vierailija
20/23 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään mikään huono mutta... jännä:D

omalleni noista voisin hyvinkin kuvitella antavani nimeksi virva. jotenkin herkkä mutta.."raamikas" samaan aikaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan