Suhdeasiaa. Olin 5 vuotta miesystäväni kanssa
yhdessä, molemmilla kuitenkin omat kodit. Halusin näin, koska minulla lapsi edellisestä liitosta enkä halunnut mitään uusperhevirityksiä. Ja nykyiseltä asuinalueeltamme ei vapautunut tarpeeksi isoa asuntoa johon olisimme voineet yhdessä kaikki muuttaa.
No, n. puoli vuotta sitten suhde alkoi hiipua, lähinnä ehkä minusta johtuen. Oli ehkä vähän kyllästymistä jne. Pariin kuukauteen emme ole nähneet tai soitelleet. Mies kyllä soitteli viimeiseen asti mutta olin jotenkin ihan ryytynyt.
Nyt on alkanut vähän mieli muuttumaan, minulla siis, ja laitoin miehelle viestiä "miten menee" jne. Viestiteltiin aikamme ja kysäisinkin suoraan että onko ollut hänellä mitään sutinaa tässä välillä tmv. Kuulemma pientä sutinaa. Aika nopeastihan tuo näköjään uutta viritelmää löytänyt!!??
Ajateltiin kuitenkin uudelleen katsoa miten lähtee juttu luistamaan ja mies laittoi viestiä että laittaa poikki sen "pienen sutinan".
Onkohan tässä mitään toivoa viritellä suhdetta uudelleen henkiin? Aika tietty näyttää. En kyllä haluaisi olla missään kolmiodraamassa mukana, eli meinaan kyllä miehelle tehdä selväksi että jos yritämme uudestaan niin se toinen viritelmä on sitten tosiaan laitettava poikki eikä mitään "katsonpa tässä kumman kanssa haluaisin olla".
Onko teitä muita ollut samantyyppisessä tilanteessa? Miten kävi?
Kommentit (8)
se suhde alunperin hiipui, miksi ja mihin kyllästyit? Onko nämä asiat nyt jotenkin muuttuneet niin ettet todennäköisesti kyllästy samasta syystä taas pian uudestaan? Noista asioista paljon riippuu onko mahdollisuuksia että uudelleenlämmitys onnistuu.
kai sillä miehellä on oikeus jatkaa elämää eteenpäin jos sinä olet häneen tylsistynyt ja lopetitte yhteydenpidonkin, pitääkö hänen istua ja odottaa kunnes neitirouva ilmoittaa lopullisen tahtonsa? luulet että määräät ja oletit että ei niin pian mitään sutinoita voi tulla kunhän on sinun omistuksessa ja sinä päätät,, hahaa ei mene elämä noin jos itse määräät joka asian ja itse tylsistyt sitten tiellesi..
suoraan sanottuna jos viidessä vuodessa ette päässeet tuota pidemmälle eikä huvita asua edes saman katon alla perheenä niin anna olla ja anna miehen elää ja rakastua. sinä saat seksi seuraa tai fuckbuddyn kyllä jostain korvikkeeksi ja kaikki ovat onnellisia. 
Nyt miehen olisi laitettava poikki toisen kanssa, miksi? Heillä voisi mennä paremmin keskenään kuin sinulla ja miehellä.
Jos on 5 vuotta ollut yhden kanssa ja sitten ollaan erossa niin lähetät miehelle kaverillisen viestin: "Mitä kuuluu?"
Ihmettelen että uskalsit edes kysyä suoraan onko sillä ollut jo toinen. 
Miettimisen aihetta ja onhan tässä mietittykin ja setvitty asioita.
Molemminpuolin kysyttiin onko mitään uusia suhteita menossa.
Mutta katsotaan miten tämä nyt etenee vai eteneetkö.
Ja mies ei mikään raukkakärsijä tässä suhteessa ole. En viitsi nyt kaikkea tässä alkaa rääpimään.
Itselläni tietysti myös käynyt mielessä että olisimmeko molemmat onnellisia jonkun toisen kanssa.
Mutta haluan nyt katsoa vielä tämän homman loppuun ja vasta sitten luovutan.
ap
No tottakai mies on saanut edetä omassa elämässään. Et voi olla noin itsekäs että ensin itse annat sen hyytyä ja sitten taas lämmittelet suhdetta ja oletat että olet heti nro yksi. Ja et edes suostu kilpailemaan miehestä vaan "et halua olla kolmiodraamassa".
Olisit miettynyt silloin kun annoit suhteen hyytyä että niin voi käydä. Oma vikasi, miestä et voi syyttää.
Jos hänestä olet kiinnostunut niin anna hänen se ymmärtää ja tee asialle jotain, mutta älä ala pelleilemään. Se suhde mikä miehelläsi nyt on, saattaisi poikia tulevaisuudessa paljonkin onnea hänellä, joten älä aloita suhdetta jos et ole 100% varma siitä.
Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä.
uudelleenlämmittely kiinnosti minua kyllä jo ennen kuin tiesin että miehellä mitään uutta sutinaa on ollut. Kuulin asiasta vasta myöhemmin.
Eli ei ole aluksi ollut mitään "ahaa sulla on toinen, minä en halua jäädä kakkoseksi"- ajatusta tässä.
ihan normaalia saman katon allakin asuttaessa, ne suhteet nyt vaan aina välillä viilenee ja sitten taas lämpiää, myös avioliitoissa jossa asutaan koko ajan yhdessä. Eli ihan normaali kuvio parisuhteessa.
Kuulostaa ihan siltä, että haet vain hetken leikkikalua.