Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kohteliaasti, kun vieras tuo herkkuja

Vierailija
15.04.2012 |

ja olemme kaksin ainoina niitä syömässä. Itse olen juuri aloittanut pudottamaan painoa,enkä todellaakaan haluaisi syödä nyt yhtään mitään. Kaveri ehtii tulla jo herkkujen kanssa kylään..eri juttu jos olis muitakin syöjiä, mutta kun ei ole. Näin kävi tänään ja sorruin syömään ja ahdistuin :( en kehdannut sanoa että en syö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään laihis moiseen kaadu ja jos ei kaverille oo kerrottu sun laihiksesta niin aika loukkaavaa ois olla syömättä yhtään niistä. Jos tietäisin et kaveri laihiksella niin veisin kakun sijasta tuliaisina vaikka hedelmäkorin tms ;)

Vierailija
2/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaikka pullasiivua tms? Pakkoko se on koko pitko vetää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele syömään herkkuja maltilla, se taito on hyvä opetella juuri nyt laihdutusvaiheessa. Eli syö jokin yksi (tai puolikas) leivos tms., mitä herkkuja nyt onkaan tarjolla. Saat suun makeaksi mutta et liikaa kaloreja. Myös vieras on tyytyväinen. Toinen vaihtoehto on syödä vähän enemmän ja painella lenkille herkuttelun jälkeen.

Vierailija
4/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaikka pullasiivua tms? Pakkoko se on koko pitko vetää???

Vierailija
5/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyään kehtaa jotain pitkoa mihinkään viedä?? :DDDDD

Se oli ESIMERKKI.

Vierailija
6/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä taito on myös opetella sanomaan ei. Ymmärrä tuota kohteliaisuudesta ottamista ja syömistä. Todella typerää. Mä olen juuri oppimassa pois kaiken ylimääräisen syömisestä ja välittömästi on kaikki loukkaantumassa jos sanon etten ota.

Alkoholisti saa sanoa ei, mutta hiilarinisti ei. Sehän on vain luonnetta kasvattavaa ottaa se pieni pala ja tapella loppupäivä mielitekoja vastaan, eikö.

Ei käy, olen opetellut olemaan syömättä tuollaisia tarjottavia ja tämä toimii paljon paremmin, minun kohdallani, kuin se 'ota kohtuudella'-sonta. Viimeksi pääsiäisenä poistuin punastellen kahvipöydästä hakemaan lasillisen vettä kun en ottanut mitään vaikka kaikkea tarjottiin ja tyrkytettiin kahteen kertaan. Kahvikaan ei kelvannut tälle kiittämättömälle paskiaiselle, kun vatsani ei kestä tätä kuraa mitä suomalaiset suosivat.

Eipä tee nykyään edes mieli näitä 'herkkuja'.

Turha kohteliaisuus tällaisessa tilanteessa on mielestäni itsetuhoista käytöstä. Siis jos olet tehnyt päätöksen laihduttaa ja päästä terveellisempään painoon.

Ja ennen kuin joku ehtii tulla väliin vänkäämään, totaalikieltäytyminen ei aiheuta totaalirepsahdusta jossain vaiheessa. Jonkin ajan kuluttua ne mielihalut kuolevat kokonaan.

Vierailija
7/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaushan johtaa kakkostyypin diabetekseen väittärin mukaan, miksi sanot hiilareille ei, etkö arvosta terveyttäsi?

Vierailija
8/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei hallitse itseään. Opettele syömään yksi herkkupala hitaasti kerrallaan, ei tarvitse ahmia koko tarjotinta tyhjäksi. Kohtuullisuus on aina parempi tapa kuin yrittää loppuelämää kieltäytyä.

Vierailija
9/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin alkoholisimia eli ei hallitse itseään. Opettele syömään yksi herkkupala hitaasti kerrallaan, ei tarvitse ahmia koko tarjotinta tyhjäksi. Kohtuullisuus on aina parempi tapa kuin yrittää loppuelämää kieltäytyä.

Ja alkoholistienkin pitää opetella juomaan vaan yksi olut hitaasti nauttien kerrallaan, eikö?

Vierailija
10/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pitäisi viedä jos pullapitko on noloa?

Vierailija
11/11 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi viedä jos pullapitko on noloa?

Jotain kalliimpaa tietysti. Arvatkaapa paljonko painelee jos joku pitää viemääni pitkoa nolona? Ei saa mennä tyhjin käsin, mutta ei saa olla liian 'noloa'(halpaa?) tarjottavaakaan. Jessus näitä mammoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi