Paljonko teillä on mennyt rahaa lapsettomuushoitoihin, jotka eivät tuottaneet tulosta
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
A) Ei ole auttanut siittiöiden lahjoittajan vaihtaminen.
B) Aloitettu 31-vuotiaana.
C) En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
D) Seksin harrastaminen ei auta meidän tapauksessa.Eli olet lesbo. Siinä tapauksessa huijaat luonnonvalintaa. Selvä homma.
En kyllä itse koe olevani lesbo, vaikka naisen kanssa naimisin kanssa olen. En pidä sitä mitenkään luonnottomana, että siittiöt ja munasolu kohtaavat joko munanjohtimessa tai petrimaljassa. Se on kuitenkin ainut tapa lisääntyä biologisesti, on sitten suuntaukseltaan mikä vain.
"Eikö asia olisi ollut korjattavissa - olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä"
Kyllä, itsehän korjasin asian juuri noin. Menin aikakoneella taaksepäin ajassa, ja sain lapsen parikymppisenä. 5/5, suosittelen