Onko muita joilla on todella helppo ja kevyt työ ja siitä maksetaan hyvin?
Palkkani on lähes 5000e ja työ on helppoa ja se ei stressaa yhtään. Teen työtä päivässä ehkä noin 1-3 tuntia. En viitsi kertoa, mitä teen työkseni. Hävettäå välillä kun tiedän, että joillakin on vaativa ja stressava työ. Mutta en valita.
Kommentit (10)
On kyllä olemassa. Sen voin kertoa, että olen töissä valtiolla. En kuitenkaan kansanedustaja.
Minulla on siisti ja helppo työ josta maksetaan työn sisältöön ja vaativuuteen nähden mielestäni oikein hyvin, vaikka monesti kuuleekin että 2500 nettona on surkea palkka.
Seurakunnan hommissa nyt ainakaan eivät kiireet ja stressi vaivaa.
Pitihän se arvata että valtion suojatyöpaikkojahan ne missä vaan "nojaillaan lapioon" ja nostetaan hyvää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Juoruta kyllä ehditään kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvata että valtion suojatyöpaikkojahan ne missä vaan "nojaillaan lapioon" ja nostetaan hyvää palkkaa.
Tästä syystä taloutemme onkin kuralla, tarvitaan suursiivous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruta kyllä ehditään kaikkien kanssa.
Kyllä siellä ilmeisesti nuo ulkoalueiden kesätyöntekijät joutuvat tekemään välillä ihan oikeita töitäkin ja tästä syystä heillä on pienin palkka.
Laiskanpulskeat ja hidasliikkeiset papit taas kuittavaat kunnon edut lähes mitättömällä kuormituksella ja vastuulla. Tämä lienee kirkollinen käsitys oikeudenmukaisuudesta.
Kenellä on paljon, hänelle annetaan lisää ja jolla on vähän siltä otetaan loputkin pois.
Ihan noin paljoa en saa, mutta välillä ihmettelen mistä mulle maksetaan.
Taidat olla joku kansanedustaja, sillä ei tollasta työtä ole olemassakaan tavallisella ihmisellä.