Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pahasti riippuvaisia, jotka nauttivat etenkin siitä ensimmäisestä kylmästä kulauksesta?

Vierailija
15.04.2012 |

Itselläni taitaa olla erityisen paha riippuvaisuus, koska heti aamulla pitää saada oikein kylmää Pepsi Maxia, että käynnistyy. Päivän mittaankin sitä tulee litkittyä. En käytä kahvia, joten ehkä tämä on jokin korvike? Välillä ärsyttää, kun joutuu raahaamaan kaupasta varaston täydennystä ja sitten niitä tyhjiä pullojakin pitäisi palauttaa.

Onko kohtalotovereita? Onko kukaan päässyt irti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole yhtä hyvää.

Vierailija
2/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuin niihin ja sitten ei enää hanavesi maistunut. Jossain vaiheessa kokeilin Pepsi Maxia ja jäin koukkuun. Nykyään jääkaapissa on oltava vähintään kaksi isoa pulloa, ettei iske ahdistus. Helposti menee tuo 1,5 litraa päivässä. Joskus on myös pakko avata uusi pullo ennen kuin edellinen on tyhjä, koska se ensimmäinen hiilihappoinen kulaus on niin ihana.

Tavallaan ymmärrän muita riippuvaisia, mutta mä en esimerkiksi tykkää olla humalassa. En siis ehkä pystyisi alkoholisoitumaan?

Ap.

Pepsi Maxia on pakko saada iltapäivisin, että jaksaa tehdä töitä. Itse asiassa nytkin on litkua lasissa, kun tätä kirjoittelen. Kalliiks tulee tää riippuvuus...

Vuosi sitten onnistuin vähentämään juoman käyttöä, kun vaihdoin limun kivennäisveteen. Se taisi kuitenkin onnistua vain vähäksi aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan lopetin, sokerittomat mehutiivisteet auttoivat yli. Juon myös kahvia.

Nykyään tulee vaiheita että pepsi max maistuu, mutta menee itsekseen ohi. En halua kamalasti sitä juoda koska hampaat kärsii.

Tiedän kyllä tunteen, kun sitä oikeasti tekee aivan sairaasti mieli. Tykkään juoda erityisesti iltaisin, en tiedä miksi. Aamulla ei maistu.

Vierailija
4/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei sovi mulle ollenkaan ja teetäkin juon harvoin. Mehuja en ole koskaan tottunut juomaan. Pidin äskettäin viikon tauon ja oli tosi apea viikko. Odotin vain, milloin pääsen taas juomaan sitä.

Ap.

sitten vaan lopetin, sokerittomat mehutiivisteet auttoivat yli. Juon myös kahvia.

Nykyään tulee vaiheita että pepsi max maistuu, mutta menee itsekseen ohi. En halua kamalasti sitä juoda koska hampaat kärsii.

Tiedän kyllä tunteen, kun sitä oikeasti tekee aivan sairaasti mieli. Tykkään juoda erityisesti iltaisin, en tiedä miksi. Aamulla ei maistu.

Vierailija
5/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin koukussa, sitten korvasin sen Rainbown cola lightilla joka on muuten hyvää.. nyt juon sitä enää vapaapäivinä. Ja satunnaisesti illalla. =)

Vierailija
6/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin herätä keskellä yötä, ja oli pakko käydä hörppääämässä vähän jääkylmää kokista, muuten ei voinut mennä takaisin nukkumaan...

1,5l/pvä meni helposti, viikonloppuisin saattoi mennä enemmän...

Sitten tulin raskaaksi, todettiin radi, ja oli pakko lopettaa.

Join pari lasillista kokis zeroa, mutta ei se ollut ollenkaan samaa...

Ja kun ei voinut kokista vetää, niin kyllä siihen tottui olemaan ilman, kun oli pakko.

Synnytyksen jälkeen sitä sitt taas meni...

Mutta nyt en ole pariin kuukauteen ostanut kokista kotiin, voin juoda jos jossain tarjotaan, mutta kotiin en sitä osta.

Vierailija
7/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä on pakko saada nimenomaan pepsi maxia, juon kyllä kahviakin...vasta onnistuin olemaan kaksi päivää 'lakossa' mutta sitten taas iski himo....jos jollain on vieroitusohjeita niin otan vastaan :)

Vierailija
8/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeriton mehutiiviste tosiaan auttoi minut siitä yli, pelkällä vedellä en olisi pystynyt korvaamaan.

Aamukahvi auttaa myös.

Vierailija
9/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAhvas ja läski kansa juo näitä syöpää aiheuttavilla tekotekosokereilla makeutettuja light- ja litkujuomia. Pepsi max? hah... se keinosokeri juurikin aiheuttaa sitä riippuvaisuutta. Ainoa oikea kolajuoma on coca-cola (TAI VAIKKAPA OLVIN OMA COLA tms) AIDOLLA SOKERILLA MAEUTETTU . Sitä riittää vähempikin. Elimistö ei edes tiedä miten se keinosokereita käyttää ... aiheuttaa jopa diabetesta ym. JA LOPUKSI: MIKSI KAIKKI TUNTEMANI LIGHT-TUOTTEITA JA -JUOMIA KÄYTTÄVÄT OVAT so fat???

Vierailija
10/18 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just korkkasin Rainbow-pullon ja oli mielestäni liian outo maku, kuin jokin kummallinen joulukakkumauste tai vastaava. Onneksi on Maxia kylmenemässä jääkaapissa.

Ap.

Ennen olin koukussa, sitten korvasin sen Rainbown cola lightilla joka on muuten hyvää.. nyt juon sitä enää vapaapäivinä. Ja satunnaisesti illalla. =)

Vierailija
11/18 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon puolentoista litran pullon päivässä eikä tulisi mieleenkään pyrkiä tavasta eroon. Miksi ihmeessä pitäisi? Tässä ei ole kaloreita, hampaiden kuntokin on pysynyt hyvänä, mitään oikeasti osoitettuja terveyshaittoja ei ole, vain huuhaapelottelijoiden huhupuheita. Ankeaksihan se elämä menisi jos näinkin harmittomista tavoista pitäisi luopua.

Vierailija
12/18 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikös melkein AINA se ensimmäinen kulaus tai suupala ole se paras. Ihan sama mitä (hyvää) syö tai juo. Tai oikeastaan muutenkin, ei tarvitse edes olla syötävää vaan joku muukin aistimus käy, ensimmäiset sekunnit on voimakkaimpia ja parhaimpia. Tietysti voi olla että sillä addiktilla juuri se helpotus tuo erityisen lisänsä tunteeseen...

En ole kokisaddikti, mutta välillä sitä menee ihan huolestuttavia määriä. Tosin merkki vaihtelee. Mutta saattaa välillä mennä parikin litraa päivässä, jos ostan töihin pullollisen ja illalla juon kotona ruokajuomanakin, joskus aamullakin. Nyt olen taas pari viikkoa ollut ilman tai hyvin vähillä kolajuomilla, ja ei tuottanut ongelmia sen jättäminen. Täytyy vain pitää kiinni siitä, ettei enää totuta itseään siihen litkuun. Ihan hirveetähän ja täysin turhaa se aine on, kun yhtään tarkemmin ajattelee.

Vierailija
13/18 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan siitä NIIN paljon nautintoa joka päivä. Se ei ole ollenkaan niin kuin tupakoitsijan pakko saada tupakkaa, eli että tulee paha olo jos ei saa - mä haluan juoda Zeroa koska se on niin ihanaa että tulen siitä tosi hyvälle tuulelle. Olen ollut suurkuluttaja jo viitisentoista vuotta (tai no, ennen Zeroa join Lightia ja jossain vaiheessa Maxiakin) enkä ole vieläkään yhtään kyllästynyt. Joka päivä nautin uudelleen kuin ensimmäistä kertaa... AaaaaaH.

En suostu tuntemaan syyllisyytta. On pahempiakin asioita maailmassa. Kukaan ei paheksuisi jos joisin paljon kahvia (en juo ollenkaan), enkä suostu syyllistymään tästäkään. Enkä ole lihava.

Viva Coca-Cola!!

Vierailija
14/18 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow Lightia. Palaan kyllä jo tänä iltana Pepsi Maxiin. Kun on itselleen sopivan tuotteen löytänyt, on parasta pitäytyä siinä. Iso pullo menee minullakin päivässä.

Ap.

Vierailija
15/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olen hoikka. Aikoinaan en juonut mitään kolaa ja edelleenkään sokerilliset kolat eivät maistu. Esimerkiksi ulkomailla ei aina ole saatavilla kuin jotain Diet Pepsiä, mutta se ei vain maistu ollenkaan samalle.

Voisin kyllä kokeilla esimerkiksi tuota Rainbowta tai jos joku voi suositella jotain vastaavaa.

Ap.

RAhvas ja läski kansa juo näitä syöpää aiheuttavilla tekotekosokereilla makeutettuja light- ja litkujuomia. Pepsi max? hah... se keinosokeri juurikin aiheuttaa sitä riippuvaisuutta. Ainoa oikea kolajuoma on coca-cola (TAI VAIKKAPA OLVIN OMA COLA tms) AIDOLLA SOKERILLA MAEUTETTU . Sitä riittää vähempikin. Elimistö ei edes tiedä miten se keinosokereita käyttää ... aiheuttaa jopa diabetesta ym. JA LOPUKSI: MIKSI KAIKKI TUNTEMANI LIGHT-TUOTTEITA JA -JUOMIA KÄYTTÄVÄT OVAT so fat???

Vierailija
16/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cocikset eivät ole ollenkaan niin hyviä. 18 jälkeen illalla en voi enää juoda, muuten ei tule unijukkaa kylään. Mutta iltaisin juon Sodastreamin vissyä.

Vierailija
17/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Maxia on pakko saada iltapäivisin, että jaksaa tehdä töitä. Itse asiassa nytkin on litkua lasissa, kun tätä kirjoittelen. Kalliiks tulee tää riippuvuus...

Vuosi sitten onnistuin vähentämään juoman käyttöä, kun vaihdoin limun kivennäisveteen. Se taisi kuitenkin onnistua vain vähäksi aikaa...

Vierailija
18/18 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin irti. Pepsi maxin piti olla kylmää ja eikä väljähtynyttä niinpä ostin puolen litran pulloja ja ne kävi tietysti kalliksi. Sitten minä vain päätin että en juo yhtään ja olen ollut juomatta noin puoli vuotta. Tilalle tuli terveellisempi hanavesi. Kaikki alkoi kun asuimme ulkomailla ja hanavesi oli kamalaa ja piti ostaa pullovettä. Vielä olisi yksi riippuvuus jäljellä, suklaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän