Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos odotatte lasta ja teillä ennestään tyttö / tyttöjä

Vierailija
15.04.2012 |

ja miehen sukulaiset sanovat suoraan, että "jospa se olisi poika", miten reagoitte?

Itseäni tympäisee jo ennestään olevan tytön ja mahdollisesti syntymässä olevan tytön puolesta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmannen pojan raskaus tosi hankala yhden sattuneen onnettomuuden takia, lapsivedet meni osittain viikolla 16 jne.

Silti kun mun oma äiti kuuli, että kolmas poika tulossa, se sano että " ei kai? VOi ei!"

Eikä ollut eka eikä vika, joka ei ollut tyytyväinen MEIDÄN lapseemme, ikään kuin asia millään lailla heille kuuluisi. SIihen päälle vielä se, että toivoin itsekin kovasti tyttöä, niin oli aika kamalaa, että kukaan ei ollut tyytyväinen meidän pieneen ihanaan poikaamme. Jota kyllä kaikki tänä päivänä rakastaa kovin, mutta on se ihmeellistä miten paljon ihmisten on PAKKO kommentoida raskausaikana tuota sukupuoliasiaa. VÄlillä se tuntuu suoranaiselta kiusanteolta.

Ulkoapäin tulevat odotukset ovat hurjia ja ihmiset todella julmia. Kun minä sain kolmannen poikani niin kukaan ei enää tullut edes lasta kotiin katsomaan :( pojat oli nähty jo. Kyllä harmitti lapsen puolesta. Mekin toivottiin kovasti tyttöä, mutta kyllä ympäristö olisi voinut vähentää tyttöhaavetta ja auttaa ainakin pääsemään siitä yli. Nyt se vain pahensi sitä!

Vierailija
22/22 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla