Olen vasta 46v ja näytän ihan kuuskymppiseltä :((
Kommentit (26)
Oletko laiha vai pullea? Otatko aurinkoa?
Mä ainakin säikähdän joka kerta kun katson itseäni peilistä, mistä noita ryppyjä on vuoden aikana tullut noin paljon lisää?
-n49
käyn 2 kertaa vuodessa aurinkolomilla
tupakoi tai ei. kukin geeniensä mukaan ennemmin tai myöhemmin.
pyöreys silostaa ryppyjä eli se on hyvä, etkä saa liikaa aurinkoakaan. Tupakointi ja liika alko on varmaan haitaksi.
Mutta et varmaan oikeasti näytä 6-kymppiseltä. joskus vain tuntuu siltä,kun olo on sellainen. Jos olet tumma, niin hiuksiin alkaa tulla harmaata eli niitä voisi ehkä värjätä. Ja iloista ilmettä ja iloisia vaatteita.
Mikä omasta mielestäsi vanhentaa sinua?
myös 46-v
Ryppyinen, harmaahapsinen kasikymppinen sitten taas on.
Sama ikä ja ongelma, kevät toi esiin ulkonäköni omille silmilleni kaikessa kauheudessaan!!!
Antakaa vinkkejä, mitä nyt!
En tupakoi, lievä ylipaino.
Kasvot kuin kadotukseen katsovalla :C
Mistä aloittaa!!!
tahna on kaikki mitä tarvitaan. Itse myös yli 40 ja hmmasläääri aina ihan ekstaasissa mun hampasta :)). Hokee kuinka mahtavassa kunnossa ne on:). Ja huolehdin niistä hyvin, valkoiset on.
heh, harjaanko naamani sillä tahnalla niin elämä paranee!
Ja puukkoa en naamalleni näytä,,,
piikki ei kai mua auttais, ei niinkään ryppyjä naamassa, mut se on muuten niin ankee näky, et sääliks käy niitä jotka katsomaan joutuvat!
oisko jotain ihanaa illuusio vinkkiä...
Olisko niissä jotain korjattavaa? En tarkoita mitään teinilookia.
no on,
tukka ihan kaamee suova ja
pukeutua en osaa.
ei vaan oo ketään joka auttaisi
Noh, olet ainakin nauttinut elämästäsi vai mitä? Vai olisiko kannattanut elää raivoraittiina ja hengailla aina varjossa, jättää aurinkolomat väliin jne... Itselläni alkaa olla ryppyjä vaikka olen 34-vuotias, toisaalta olen aina ollut ruma kuin petolinnun perse joten eipä haittaa. Elämäntapani ovat sellaiset ettei pipo kiristä kesken kaiken.
Itse huomasin noin vuosi sitten miten naama oli yxkax jotenkin valahtanut alas eli tuntuu olevan liikaa löysää nahkaa, leuanympärys on löysä. Nenänpielestä lähtee masentavat juovat suupieliä kohti. Suupielet roikkuu alaspäin ja suupielistäkin lähtee vielä ikäjuovat kohti leukaa. Otsassa pysyviä juonteita ja ryppyjä. Silmänympärykset aivan mahdottomat: pitäisi mennä yläluomileikkaukseen, raskaat luomet ja löysä nahka luomissa on aika kammottava yhdistelmä.
Elän säännöllistä elämää, en paljon juo enkä tupakoi. Nukun liian vähän, sen tiedän.
Itselläni rupsahtaminen johtunee geeneistä. Isäni oli samanlainen löysänahkainen ja lurppasilmäinen jo suht nuorena. Äitini taas on aina ollut ikäistään nuoremman näköinen.
Noh, olet ainakin nauttinut elämästäsi vai mitä? Vai olisiko kannattanut elää raivoraittiina ja hengailla aina varjossa, jättää aurinkolomat väliin jne... Itselläni alkaa olla ryppyjä vaikka olen 34-vuotias, toisaalta olen aina ollut ruma kuin petolinnun perse joten eipä haittaa. Elämäntapani ovat sellaiset ettei pipo kiristä kesken kaiken.
.. ja näytän ainakin 10-15 v. vanhemmalta. Ryppyjä on tullut viimeisen 4 vuoden aikana todella paljon, vaikka en polta enkä juo. Inhoan auringonottoa-mun vaalee iho ei rusketu koskaan ja palaa AINA. 2 alle 3-vuotiasta iki-liikkujaa pitää huolen kroonisesta unenpuutteesta = mustista silmänalusista, raskauksista jämähtäneet ylimääräiset 27 kg eivät ainakaan kaunista ja maksaläiskät couperosaiholla kruunaa kaiken. Kaiholla katselen niitä 10 vuoden takaisia valokuvia, joissa katselee vielä joku ihmisen näköinen/oloinen. En uskalla edes ajatella mikä zombi peilistä tuijottelee takaisin nelikymppisenä...
Tavallisesti 46-vuotiaat näyttävät omasta ja ihan kaikkien mielestä tässä universumissa max 35-vuotiaalta.