helsinkiläiset sinkkumiehet niin outoja!
Olen 30+ nainen, ihan kivannäköinen, hyvinkoulutettu, mukava, hauska ja kaikin puolin kiva. Olen tässä viime aikoina käynyt useammilla treffeillä ja ärsyyntynyt aina samasta asiasta: Miehet eivät panosta treffeihin YHTÄÄN! Eivät tarjoa ruokia, räpläävät puhelinta, tulevat paikalle ekana kaapista löydetyissä verkkareissa. Ja ovat NIIN täynnä itseään. Ymmärtäisin käytöksen jos on joutunut väkisin treffeille tai nainen ei yhtään kiinnosta (vaikka se silloinkin olisi epäkohteliasta) mutta nämä samat sitten kuitenkin haluavat tavata uudestaankin?! Sitten ei ymmärretä miksi en halua uusintaa...Tuntuu, että helsinkiläisillä miehillä on ihan kissanpäivät, ainakin jos on joku vähänkään keskivertoa paremman näköinen kolli. Joka puolella pyörii naisia ja baarissa ei tarvitse pokata ketään kun naiset hoitavat senkin. Huoh, on tasa-arvo mennyt liian pitkälle, kuten myös mies/naissinkkujen jakauma liikaa miesten hyväksi. Naiset saa sitten sietää mitä tahansa käytöstä jos haluavat miesseuraa. Äkkiä maakuntien miehiä tai ulkomaalaisia Helsinkiin, teitä tarvitaan kipeästi!!
Kommentit (229)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:10"]
Täysin eri asia. Jos vaatisit että toisen pitää antaa sinulle jotain että menet sinne niin silloin olet huora. On täysin eri asia että kaveri antaa vaikka pullan kuin se että
laitat treffailun ehdoksi että mies maksaa
[/quote]
Jaa, no mulla kyllä saattais välit ajan kanssa viilentyä kaveriin, jonka luona ei ikinä saisi palaakaan syödäkseen tai juodakseen. Ihan sen takia, että en kokisi olevani tervetullut hänen kotiinsa, kun kerran hyvinvoinnistani ei haluta pitää huolta. Tykkään kutsua kavereita kotiini enkä kyllä kehtaisi olla yhdeltäkään kysymättä, saisiko olla kahvia tai jotain muuta juotavaa tai onko nälkä, tehdäänkö voileipiä tai otatko pullaa. Ilmeisesti tämä ajattelutapa tekee minusta huoran tai huorien asiakkaan?
[/quote]
Älä näsäviisastele. Kaverille tarjotaan ruokaa kotona, mutta ei jos mennään yhdessä ravintolaan
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:30"]
Huorittelija-mies? Onko miehetkin vastaavanlaisessa tapauksessa huoria? Kun siis missä väität naisten olevan? Eikös niin että molemmille samat tittelit sitten?
[/quote]
Tietenkin. Jos mies sanoo että hän ei tapaile naista ellei nainen maksa hänen kulujaan niin hän myy itseään.
Höpöhöpö 149. Modernissa suhteessa jaetaan tasan työt, hoidot, lomat, rahat, urat ja maksamiset. Ja jos ei jaeta niin se project manager jamppa (pun intented) hakee nykyaikaisemman naisen.
En minä ryhdy yksipuolisesti kustantamaan rakennekynsiä ja toistuvia hiontoja kenellekään. Suhteessa molemmat tukevat toisiaan niin että kumpikin pystyy toteuttamaan itseään ja kykenee parhaaseensa niin urallaan kuin vanhempanakin. Samaa pätee niin mieheen kuin naiseenkin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:41"]
Ihminen nyt yleensä joutuu näkemään parisuhteen saamisen eteen vaivaa. Mies tai nainen.
Naisilla on yleensä suurempi tarve selvittää miehen aikeet ennen seksiä eli kuinka kiinnostunut mies on naisesta potentiaalisena kumppanina vs seksi.
Tuhansia vuosia evoluutioita ja kulttuureissa joissa kummallakin osapuolella on vapaus valita markkinoilta paras mahdollinen jolle kelpaa ja naisilla ei edelleenkään ole juurikaan parempaa keinoa miehen motiivien selvittämiseen kuin vaivannäkö.
Kuinka paljon uros on valmis investoimaan / näkemään vaivaa / odottamaan ennen "palkintoa, näin kärjistettynä :D
Nainen on kuitenkin edelleen se joka kantaa satunnaisen seksin seuraukset suuremmin koska voi tulla raskaaksi. Vaikka vaihtoehtoja nykyään on.
Jos nainen haluaa jonkun tietyn (tasoisen) kumppanin, aivan vamasti hänkin joutuu näkemään tavoittensa eteen vaivaa. Miesten mieltymykset ovat vaan useimmin fyysisiä tai joitain muita ominaisuuksia mainostavia kuin varallisuus ja anteliasuus.
Jos mies taas haluaa jonkun tietyn naisen, pihin ja itsekkään vaikutuksen antaminen on aika pitkälle omille nilkoille kusemista myös.
[/quote]
Se ei ole rakkautta jos toisen omaisuus vaikuttaa asiaan. Se että toinen voi itsensä elättää pitäisi olla tarpeeksi. Jos vaatii enemmän niin on rahan perään.
Naiset aina sanovat seksistä ja parisuhteesta että miesten pitää elää nykyajassa eikä millään kivikautisilla haluilla ole mitään merkitystä nykyaikana. Miksi tässä asiassa sitten sillä on merkitystä?
Nyt eletään nykyaikaa. Jos vaaditaan tasa-arvoa niin silloin niiden kivikautisten halujen ja tapojen pitää muuttua
Tuli muuten mieleen aikaisempi keskustelu palstalla, jossa juuri tämmöinen kaikki jaetaan tasapuolisesti aviopari. Mies ei edes suostunut maksamaan naiselle suklaapatukkaa omasta pussistaan kuin teki ruokaostoksia :D
Myös parit jossa mies halusi korkeampaa elintasoa mutta halusi että nainen maksaa saman määrän kustantaakseen elintason vaikka tienaa vain murto-osan miehen palkasta eikä hänellä olisi varaa miehen haluamaan elintasoon.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:20"]
Kyllä oven avaaminen kuuluu ihan perus käytöstapohin eikä vain mihinkään vaatimuksen miesten suhteen. Kyllä itsekin naisena availlen ovea oli se sitten nuorelle naiselle, miehelle tai vanhukselle, koska se kuuluu hyvään käytökseen. Treffeillä jos mies avaa minulle oven, niin tiedän että hänellä löytyy hyvät käytöstavat ja sitä arvostan. Samoin jos mies tarjoutuu maksamaan sekin on plussaa. Kyllähän te kavereillekin joskus tarjoatte juomat? Vai onko se nykyään niin tiukkaa että laskee tarkkaan kaikki sentit ja ajattelee vain omaa napaa.
Ja kyllä, minä elätän itse itseni. Mutta treffeillä jompikumpi tarjoaa, ei sen takia että täytyy vaan sen takia että haluaa.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä ettei saisi olla kohtelias tai tehdä jotain hyvää toiselle.
[/quote]
Ei tarjota mitään kavereillekaan. Miksi nainen ei voi tehdä minulle hyvää ja ole vaatimatta tarjoamisia? Ei sovi rusinat pullasta - feminismiin? Yhdenkään naisen seura ei ole niin mielenkiintoista että viitsisin maksaa siitä senttiäkään.
[/quote]
Jos naisten seura on sinusta ikävää, mikset keskity miehiin?
[/quote]
Kyllä niitä on oikeitakin naisia jotka maksavat omat kulunsa. Oikeat naiset eivät edes suostuisi että toinen maksaa vaan suuttuisi siitä.
[/quote]
No mikset treffaile niitä oikeita naisia vaan huorittelet täällä? T. kulunsa maksava nainen, joka ei tapaile huorittelevia miehiä
[/quote]
Itsehän he sanovat olevansa huoria. Jos otat rahaa tai muuta vastaavaa ajastasi olet huora. Se ei ole mielipide vaan fakta.
[/quote]
Sitten minä olen emähuora. Työnantajani maksaa minulle antamastani ajasta.
Vakavasti puhuen, pitäisikö minun sitten rahastaa miestä jos hän tulee luokseni syömään? Olen itse ostanut raaka-aineet ja tehnyt safkat, viininkin olen ostanut. Ei tulisi mieleenkään pyytää maksua,mutta kai se sitten olisi sinun logiikkasi mukaista?
[/quote]
Ei tarvitse kutsua syömään. Ruoka on vain tekosyy, oikeasti nainen haluaa miehen panemaan itseään jos kutsuu kylään.
[/quote]
Ja näin hän sitten reagoi, jos nainen haluaa vuorostaan tarjota ja nähdä vaivaa. Huorittelemalla. Ei, siinä ei ole seksistä kysymys. Olen sanaton, vetäydyn keskustelusta. Pärjäilkää. Jaxuhalit.
[/quote]
Naiset ovat itsekkäitä olentoja, jotka eivätkä koskaan tee mitään pyyteettömästi. Se on syytä pitää mielessä. Kuinka esimerkiksi seksillä kiristävät miehiltä rahaa ja elintasoa itselleen, siitä on Isä Laasanen kirjoittanut kokonaisen kirjan.
Suomessa ei ole deittailukultturia. Me ollaan NIIN tasa-arvoisia, joka asiassa, että ihan hirvittää. Itse osaan aika nopeasti tehdä päätksen, että tämä oli tässä, kiitos. Onneksi on aikas paljon poikkeuksiakin ja ihan täällä Helsingissä. Pitää olla mys omaa silmää millaisen urhon kanssa treffeille lähtee. Ja ei ainakaan toistamiseeen, jos ei kiinnosta!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:03"]
Hemmottelen, mutta hänkin minua. Hän ei edes suostuisi siihen että häntä palveltaisiin tai tehtäisiin asioita hänen puolesta. Meillä on yksinkertainen periaate: kummatkin saa yhtä paljon. Kummaltakin vaaditaan yhtä paljon
[/quote]
Just just. Mitenhän teillä on lasten hankinta (raskaus, synnytys, imetys) järjestetty, jos kerran molemmilta vaaditaan samaa ja yhtä paljon..?
Vai eivätkö oikeat naiset hanki lapsia?
[/quote]
On meillä lapsia. Saman verran tarkoittaa että kumpikin hoitaa osuuden mikä sille kuuluu. Raskaus kuuluu naiselle. Mutta ei se oikeuta mihinkään helpotuksiin. Synnytys kuuluu myös naiselle ihan biologisista syistä. Sekään ei oikeuta mihinkään etuoikeuksiin. Imettäminenkin kuuluu naiselle samasta syystä.
Oletko lapsi kun jankutat päivänselvistä asioista? Jos et kestä naisena oloa niin nykyään voi vaihtaa sukupuolta. Mutta et voi olettaa että lapsen teko naiselle tuo jotain etuoikeuksia ja helpotuksia sen takia että on nainen.
Sinä varmaan perustelet naisten vapautuksen armeijastakin jollain synnytyksellä? Vaikka silläkään ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:28"]
Niin...ihannemaailmassa oltais kaikki niin tasa-arvoisia..Oikeassa elämässä lähes poikkeuksetta, kun kaveripiiriäni katson, miehet tienaavat huomattavasti enemmän kuin naiset. Tasa-arvo ei siis toetudu työelämässä, eikä perheissä joissa naiset hoitavat (työnsä lisäksi) lapset ja kotityöt. Naiset käytännössä joutuvat panostamaan ulkonäköönsä huomattavasti miehiä enemmän rahaa; vai kuinka moni mies käyttää satasia kuukaudessa kampaajaan, kynsiin, meikkeihin, ripsiin ja vaatteisiin, vain koska vallitseva kauneusideaali "vaatii" naisilta ylipitkää tukkaa, ripsiä ja kynsiä joita kenelläkään ei oikeasti ole. Karvat pitää vahata pois koska rämemajavahan ei kelpaa kellekään. Ei saa olla ihovirheitä, mars kosmetologille. Siinä on kuulkaas kallis ja aikaavievä savotta. Että jos joku jumankauta törppö project manager jamppa joka omien kehujensa mukaan tienaa puolet enemmän kuin minä, pyytää mua treffeille eikä sitten maksa niin pitäköön perkele tunkkinsa!
[/quote]
-Naisille ei kelpaa vähemmän tienaava mies. Joten tietysti kaveripiirissäsi miehet tienaavat enemmän kuin naisensa.
-Naiset pukeutuvat ja meikkaavat toisia naisia varten, ei miehiä.
-Tekoripset ja tekokynnet ovat kammottavia.
-Nimenomaan tuuhea rämemajava kelpaa. Oikeastaan se vaaditaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:03"]
Minäkin olen sanaton ja vetäydyn keskustelusta. Taidanpa tarjota miehelle oluen lähipubissa. Toivottavasti hän ei luule että se velvoittaa hänet sänkyyn kanssani.
[/quote]
Varmasti toivoo että velvottaisi
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:51"]
Tuli muuten mieleen aikaisempi keskustelu palstalla, jossa juuri tämmöinen kaikki jaetaan tasapuolisesti aviopari. Mies ei edes suostunut maksamaan naiselle suklaapatukkaa omasta pussistaan kuin teki ruokaostoksia :D
Myös parit jossa mies halusi korkeampaa elintasoa mutta halusi että nainen maksaa saman määrän kustantaakseen elintason vaikka tienaa vain murto-osan miehen palkasta eikä hänellä olisi varaa miehen haluamaan elintasoon.
[/quote]
Sinä et nyt taida ymmärtää. Tasa-arvo tarkoittaa sitä tässä kohtaa, että kaikki lyövät kaikki hillot tiskiin, ja niistä maksetaan kaikki kulut, mutta kenellekään ei tipu mitään etuoikeuksia rakennekynsien tai minkään muunkaan muodossa enempää kuin muille.
Molemmat pitävät myös huolta siitä, että se toinen osapuoli ja lapset voivat kehittyä parhaaksi itsekseen.
Tämä on moderni suhde, ja sellaista ei kehitetä treffimaksattajien kanssa. Tähän suhteeseen eivät myöskään kuulu nuouuden ihonalaiset ja syrjähypyissä sekoilu, koska suhteen perussisältö ovat rakkaus, arvostus ja kunnioitus toisen osapuolen sitoutumista kohtaan.
Kysy ihmeessä, jos on vielä jotain, mitä et ymmärrä modernista parisuhteesta miehen näkökulmasta.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:41"]
Ihminen nyt yleensä joutuu näkemään parisuhteen saamisen eteen vaivaa. Mies tai nainen.
Naisilla on yleensä suurempi tarve selvittää miehen aikeet ennen seksiä eli kuinka kiinnostunut mies on naisesta potentiaalisena kumppanina vs seksi.
Tuhansia vuosia evoluutioita ja kulttuureissa joissa kummallakin osapuolella on vapaus valita markkinoilta paras mahdollinen jolle kelpaa ja naisilla ei edelleenkään ole juurikaan parempaa keinoa miehen motiivien selvittämiseen kuin vaivannäkö.
Kuinka paljon uros on valmis investoimaan / näkemään vaivaa / odottamaan ennen "palkintoa, näin kärjistettynä :D
Nainen on kuitenkin edelleen se joka kantaa satunnaisen seksin seuraukset suuremmin koska voi tulla raskaaksi. Vaikka vaihtoehtoja nykyään on.
Jos nainen haluaa jonkun tietyn (tasoisen) kumppanin, aivan vamasti hänkin joutuu näkemään tavoittensa eteen vaivaa. Miesten mieltymykset ovat vaan useimmin fyysisiä tai joitain muita ominaisuuksia mainostavia kuin varallisuus ja anteliasuus.
Jos mies taas haluaa jonkun tietyn naisen, pihin ja itsekkään vaikutuksen antaminen on aika pitkälle omille nilkoille kusemista myös.
[/quote]
Se ei ole rakkautta jos toisen omaisuus vaikuttaa asiaan. Se että toinen voi itsensä elättää pitäisi olla tarpeeksi. Jos vaatii enemmän niin on rahan perään.
Naiset aina sanovat seksistä ja parisuhteesta että miesten pitää elää nykyajassa eikä millään kivikautisilla haluilla ole mitään merkitystä nykyaikana. Miksi tässä asiassa sitten sillä on merkitystä?
Nyt eletään nykyaikaa. Jos vaaditaan tasa-arvoa niin silloin niiden kivikautisten halujen ja tapojen pitää muuttua
[/quote]
Ne muuttuu ihan yhtä helposti kuin miesten mieltymys nuoriin tai kauniisiin naisiin.
Minulla ei esimerkiksi ole mieltymystä nuorempiin naisiin. Pidän itseni ikäisistä. Onko minussa jotain vikaa?
Tai kauniisiin. Hienoa jos sytyt enemmän tavallisen näköisistä.
Huoh. Parinvalinnassa toki vaikuttaa muutkin asiat. Miehillä ja naisilla. Esimerkiksi se miten hyvän kuvan antaa toiselle potentiaalisena kumppanina. Pitääkö asiat aina jakaa viivoitimella vai löytyykö joustoa.
Aina pelataan tilanteen mukaan, mutta tasa-arvo is the name of the game. Give and take.
oon muuten huomannut sen etta he ovat outoja.. lahettavat nimittain mulkkujen kuvia puolituntemattomille..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:03"]
Hemmottelen, mutta hänkin minua. Hän ei edes suostuisi siihen että häntä palveltaisiin tai tehtäisiin asioita hänen puolesta. Meillä on yksinkertainen periaate: kummatkin saa yhtä paljon. Kummaltakin vaaditaan yhtä paljon
[/quote]
Just just. Mitenhän teillä on lasten hankinta (raskaus, synnytys, imetys) järjestetty, jos kerran molemmilta vaaditaan samaa ja yhtä paljon..?
Vai eivätkö oikeat naiset hanki lapsia?
[/quote]
On meillä lapsia. Saman verran tarkoittaa että kumpikin hoitaa osuuden mikä sille kuuluu. Raskaus kuuluu naiselle. Mutta ei se oikeuta mihinkään helpotuksiin. Synnytys kuuluu myös naiselle ihan biologisista syistä. Sekään ei oikeuta mihinkään etuoikeuksiin. Imettäminenkin kuuluu naiselle samasta syystä.
Oletko lapsi kun jankutat päivänselvistä asioista? Jos et kestä naisena oloa niin nykyään voi vaihtaa sukupuolta. Mutta et voi olettaa että lapsen teko naiselle tuo jotain etuoikeuksia ja helpotuksia sen takia että on nainen.
Sinä varmaan perustelet naisten vapautuksen armeijastakin jollain synnytyksellä? Vaikka silläkään ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
[/quote]
Kerro meille miten teidän raskausaika meni, jos hoiditte kaiken 50/50. Vaimosi siivosi ja teki sinulle eväät ennen kuin lähditte synnärille? Vaimosi luonnollisesti kantoi kauppakassit, seisoi busissa kun sinä istuit? Sinä se lapsi taidat olla. Jos synnytyskää ei tuo ns. etuoikeuksia, niin vaimosi taisi siinä samalla ottaa jokaviikoisen suihinoton ja maksaa netissä laskut? Ja synnytys tottakai la-su välillä, koska äityslomakin on etuoikeus.
Helsingissä asuvista miehistä (ja naisista) kohta 80% on tullut maakunnista. sIINÄ SYY.
ollen samaa mieltä. suomalaiset 99% saamattomia, munattomia, rahattomia mammanpoikia- joten oln
myös ulkoistamisen kannalla sillä he sentään katsovat silmiin. www.badtasteofmen.blogspot.com
Niin...ihannemaailmassa oltais kaikki niin tasa-arvoisia..Oikeassa elämässä lähes poikkeuksetta, kun kaveripiiriäni katson, miehet tienaavat huomattavasti enemmän kuin naiset. Tasa-arvo ei siis toetudu työelämässä, eikä perheissä joissa naiset hoitavat (työnsä lisäksi) lapset ja kotityöt. Naiset käytännössä joutuvat panostamaan ulkonäköönsä huomattavasti miehiä enemmän rahaa; vai kuinka moni mies käyttää satasia kuukaudessa kampaajaan, kynsiin, meikkeihin, ripsiin ja vaatteisiin, vain koska vallitseva kauneusideaali "vaatii" naisilta ylipitkää tukkaa, ripsiä ja kynsiä joita kenelläkään ei oikeasti ole. Karvat pitää vahata pois koska rämemajavahan ei kelpaa kellekään. Ei saa olla ihovirheitä, mars kosmetologille. Siinä on kuulkaas kallis ja aikaavievä savotta. Että jos joku jumankauta törppö project manager jamppa joka omien kehujensa mukaan tienaa puolet enemmän kuin minä, pyytää mua treffeille eikä sitten maksa niin pitäköön perkele tunkkinsa!