helsinkiläiset sinkkumiehet niin outoja!
Olen 30+ nainen, ihan kivannäköinen, hyvinkoulutettu, mukava, hauska ja kaikin puolin kiva. Olen tässä viime aikoina käynyt useammilla treffeillä ja ärsyyntynyt aina samasta asiasta: Miehet eivät panosta treffeihin YHTÄÄN! Eivät tarjoa ruokia, räpläävät puhelinta, tulevat paikalle ekana kaapista löydetyissä verkkareissa. Ja ovat NIIN täynnä itseään. Ymmärtäisin käytöksen jos on joutunut väkisin treffeille tai nainen ei yhtään kiinnosta (vaikka se silloinkin olisi epäkohteliasta) mutta nämä samat sitten kuitenkin haluavat tavata uudestaankin?! Sitten ei ymmärretä miksi en halua uusintaa...Tuntuu, että helsinkiläisillä miehillä on ihan kissanpäivät, ainakin jos on joku vähänkään keskivertoa paremman näköinen kolli. Joka puolella pyörii naisia ja baarissa ei tarvitse pokata ketään kun naiset hoitavat senkin. Huoh, on tasa-arvo mennyt liian pitkälle, kuten myös mies/naissinkkujen jakauma liikaa miesten hyväksi. Naiset saa sitten sietää mitä tahansa käytöstä jos haluavat miesseuraa. Äkkiä maakuntien miehiä tai ulkomaalaisia Helsinkiin, teitä tarvitaan kipeästi!!
Kommentit (229)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:20"]
Kyllä oven avaaminen kuuluu ihan perus käytöstapohin eikä vain mihinkään vaatimuksen miesten suhteen. Kyllä itsekin naisena availlen ovea oli se sitten nuorelle naiselle, miehelle tai vanhukselle, koska se kuuluu hyvään käytökseen. Treffeillä jos mies avaa minulle oven, niin tiedän että hänellä löytyy hyvät käytöstavat ja sitä arvostan. Samoin jos mies tarjoutuu maksamaan sekin on plussaa. Kyllähän te kavereillekin joskus tarjoatte juomat? Vai onko se nykyään niin tiukkaa että laskee tarkkaan kaikki sentit ja ajattelee vain omaa napaa.
Ja kyllä, minä elätän itse itseni. Mutta treffeillä jompikumpi tarjoaa, ei sen takia että täytyy vaan sen takia että haluaa.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä ettei saisi olla kohtelias tai tehdä jotain hyvää toiselle.
[/quote]
Ei tarjota mitään kavereillekaan. Miksi nainen ei voi tehdä minulle hyvää ja ole vaatimatta tarjoamisia? Ei sovi rusinat pullasta - feminismiin? Yhdenkään naisen seura ei ole niin mielenkiintoista että viitsisin maksaa siitä senttiäkään.
[/quote]
Jos naisten seura on sinusta ikävää, mikset keskity miehiin?
[/quote]
Kyllä niitä on oikeitakin naisia jotka maksavat omat kulunsa. Oikeat naiset eivät edes suostuisi että toinen maksaa vaan suuttuisi siitä.
[/quote]
No mikset treffaile niitä oikeita naisia vaan huorittelet täällä? T. kulunsa maksava nainen, joka ei tapaile huorittelevia miehiä
[/quote]
Itsehän he sanovat olevansa huoria. Jos otat rahaa tai muuta vastaavaa ajastasi olet huora. Se ei ole mielipide vaan fakta.
[/quote]
Sitten minä olen emähuora. Työnantajani maksaa minulle antamastani ajasta.
Vakavasti puhuen, pitäisikö minun sitten rahastaa miestä jos hän tulee luokseni syömään? Olen itse ostanut raaka-aineet ja tehnyt safkat, viininkin olen ostanut. Ei tulisi mieleenkään pyytää maksua,mutta kai se sitten olisi sinun logiikkasi mukaista?
[/quote]
Oletko lapsi vai aikuinen? Jos rinnastat työntekemisen siihen että et tapaile miestä joka ei maksa treffeillänne sinun kuluja niin olet lapsi?
On täysin eri asia jos kutsut toisen kotiisi. Mutta silloinkin yleensä se kylään tulevakin tuo sinne jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:14"]
Naisten näyttää olevan kovin vaikeaa ymmärtää, että maksaminen treffailun ehtona haiskahtaa nykyisenä tasa-arvon aikana hiukkasen prostituutiolta. Se ei näytä miesten näkökulmasta yksiselitteisen hyvältä käytökseltä, vaan mukana on aimo annos soidinrituaalia, jossa mies tuhlaa varallisuuttaan näyttääkseen kelpoisuutensa.
Ei näin tytöt. Tämä 60-lukulaisuus katoaa kovaa tahtia.
[/quote]
Tämä oli järkevä kommentti. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jokainen maksaa omat kulunsa
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:10"]
Täysin eri asia. Jos vaatisit että toisen pitää antaa sinulle jotain että menet sinne niin silloin olet huora. On täysin eri asia että kaveri antaa vaikka pullan kuin se että
laitat treffailun ehdoksi että mies maksaa
[/quote]
Jaa, no mulla kyllä saattais välit ajan kanssa viilentyä kaveriin, jonka luona ei ikinä saisi palaakaan syödäkseen tai juodakseen. Ihan sen takia, että en kokisi olevani tervetullut hänen kotiinsa, kun kerran hyvinvoinnistani ei haluta pitää huolta. Tykkään kutsua kavereita kotiini enkä kyllä kehtaisi olla yhdeltäkään kysymättä, saisiko olla kahvia tai jotain muuta juotavaa tai onko nälkä, tehdäänkö voileipiä tai otatko pullaa. Ilmeisesti tämä ajattelutapa tekee minusta huoran tai huorien asiakkaan?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:14"]
Naisten näyttää olevan kovin vaikeaa ymmärtää, että maksaminen treffailun ehtona haiskahtaa nykyisenä tasa-arvon aikana hiukkasen prostituutiolta. Se ei näytä miesten näkökulmasta yksiselitteisen hyvältä käytökseltä, vaan mukana on aimo annos soidinrituaalia, jossa mies tuhlaa varallisuuttaan näyttääkseen kelpoisuutensa.
[/quote]
60-lukulaisuus katoaa, tytöttely ei näemmä milloinkaan. Miksi tyttösten pitäisi maksaa omat kulunsa, hehän ovat liian nuoria käymään töissä?
Kyllä oven avaaminen kuuluu ihan perus käytöstapohin eikä vain mihinkään vaatimuksen miesten suhteen. Kyllä itsekin naisena availlen ovea oli se sitten nuorelle naiselle, miehelle tai vanhukselle, koska se kuuluu hyvään käytökseen. Treffeillä jos mies avaa minulle oven, niin tiedän että hänellä löytyy hyvät käytöstavat ja sitä arvostan. Samoin jos mies tarjoutuu maksamaan sekin on plussaa. Kyllähän te kavereillekin joskus tarjoatte juomat? Vai onko se nykyään niin tiukkaa että laskee tarkkaan kaikki sentit ja ajattelee vain omaa napaa.
Ja kyllä, minä elätän itse itseni. Mutta treffeillä jompikumpi tarjoaa, ei sen takia että täytyy vaan sen takia että haluaa.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä ettei saisi olla kohtelias tai tehdä jotain hyvää toiselle.
[/quote]
Ei tarjota mitään kavereillekaan. Miksi nainen ei voi tehdä minulle hyvää ja ole vaatimatta tarjoamisia? Ei sovi rusinat pullasta - feminismiin? Yhdenkään naisen seura ei ole niin mielenkiintoista että viitsisin maksaa siitä senttiäkään.
[/quote]
[/quote]
Kyllä niitä on oikeitakin naisia jotka maksavat omat kulunsa. Oikeat naiset eivät edes suostuisi että toinen maksaa vaan suuttuisi siitä.
[/quote]
No mikset treffaile niitä oikeita naisia vaan huorittelet täällä? T. kulunsa maksava nainen, joka ei tapaile huorittelevia miehiä
[/quote]
Itsehän he sanovat olevansa huoria. Jos otat rahaa tai muuta vastaavaa ajastasi olet huora. Se ei ole mielipide vaan fakta.
[/quote]
Vakavasti puhuen, pitäisikö minun sitten rahastaa miestä jos hän tulee luokseni syömään? Olen itse ostanut raaka-aineet ja tehnyt safkat, viininkin olen ostanut. Ei tulisi mieleenkään pyytää maksua,mutta kai se sitten olisi sinun logiikkasi mukaista?
[/quote]
Ei tarvitse kutsua syömään. Ruoka on vain tekosyy, oikeasti nainen haluaa miehen panemaan itseään jos kutsuu kylään.
Minäkin olen sitä mieltä, että molemmat maksaa oman osuutensa treffeillä tai sitten tarjotaan vuorotellen. Oven avaa se, joka sattuu ensimmäisenä siihen ovelle kävelemään ja takin osaa aikuinen ihminen itse riisua ja pukea. Mitään oven päin kasvoja läväyttäjää saati huorittelijaa en ikinä treffailisi.
Huorittelija-mies? Onko miehetkin vastaavanlaisessa tapauksessa huoria? Kun siis missä väität naisten olevan? Eikös niin että molemmille samat tittelit sitten?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:43"]
Ei kukaan vaadi maksamaan mitään, kuten ei kukaan vaadi käytöstapojakaan aikuiselta mieheltä treffeillä, mutta ne miehet eivät kuitenkaan pääse toisille treffille. Ja me emme tee tätä rahanahneuksissa, vaan ne on pieniä eleitä, pientä huomioonottamista. Älä vie sitä naista Kämpiin, jos sinulla ei ole varaa. Vie jätskille.
[/quote]
Käytöstavoilla ei ole mitään tekemistä maksamisen kanssa? Mitä käytöstapoja vaadit naiselta? Et mitään!
Jatkuvasti toitotat miten miehen pitää ottaa nainen huomioon, mutta et puhu että miten naisen pitää ottaa mies huomioon. Olet varmaan samanlainen sängyssäkin? Vaadit että mies tekee kaiken. Ehkä jos mies on tarpeeksi sinulle maksanut niin voit vähän ottaa suihin.
Siltä tuo kuullostaa.
[/quote] Lue otsikko.
Ihminen nyt yleensä joutuu näkemään parisuhteen saamisen eteen vaivaa. Mies tai nainen.
Naisilla on yleensä suurempi tarve selvittää miehen aikeet ennen seksiä eli kuinka kiinnostunut mies on naisesta potentiaalisena kumppanina vs seksi.
Tuhansia vuosia evoluutioita ja kulttuureissa joissa kummallakin osapuolella on vapaus valita markkinoilta paras mahdollinen jolle kelpaa ja naisilla ei edelleenkään ole juurikaan parempaa keinoa miehen motiivien selvittämiseen kuin vaivannäkö.
Kuinka paljon uros on valmis investoimaan / näkemään vaivaa / odottamaan ennen "palkintoa, näin kärjistettynä :D
Nainen on kuitenkin edelleen se joka kantaa satunnaisen seksin seuraukset suuremmin koska voi tulla raskaaksi. Vaikka vaihtoehtoja nykyään on.
Jos nainen haluaa jonkun tietyn (tasoisen) kumppanin, aivan vamasti hänkin joutuu näkemään tavoittensa eteen vaivaa. Miesten mieltymykset ovat vaan useimmin fyysisiä tai joitain muita ominaisuuksia mainostavia kuin varallisuus ja anteliasuus.
Jos mies taas haluaa jonkun tietyn naisen, pihin ja itsekkään vaikutuksen antaminen on aika pitkälle omille nilkoille kusemista myös.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse kutsua syömään. Ruoka on vain tekosyy, oikeasti nainen haluaa miehen panemaan itseään jos kutsuu kylään.
[/quote]
Ja näin hän sitten reagoi, jos nainen haluaa vuorostaan tarjota ja nähdä vaivaa. Huorittelemalla. Ei, siinä ei ole seksistä kysymys. Olen sanaton, vetäydyn keskustelusta. Pärjäilkää. Jaxuhalit.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:03"]
Hemmottelen, mutta hänkin minua. Hän ei edes suostuisi siihen että häntä palveltaisiin tai tehtäisiin asioita hänen puolesta. Meillä on yksinkertainen periaate: kummatkin saa yhtä paljon. Kummaltakin vaaditaan yhtä paljon
[/quote]
Just just. Mitenhän teillä on lasten hankinta (raskaus, synnytys, imetys) järjestetty, jos kerran molemmilta vaaditaan samaa ja yhtä paljon..?
Vai eivätkö oikeat naiset hanki lapsia?
138 on täysin oikeassa - paitsi että maailma on muuttunut. Minä olen haistavinani miehissä sellaista modernia asennetta, että jos nainen maksattaa kaiken miehellä, nämä ovat juuri niitä naisia joita EI nykyisin valita siihen pidempään suhteeseen.
Näiden naisten kanssa pidetään se hetki hauskaa, sillä eivät miehetkään mitään typeryksiä ole.
Nykyisessä pitkässä parisuhteessa kulut, menot ja urat menevät puoliksi, ja ne naiset, jotka osoittavat valmiutensa tähän ovat niitä, jotka markkinoilta viedään ensimmäiseksi.
Myös meille miehille deittimaksaminen on hyvä indikaattori. Jos nainen ei tarjoudu maksamaan ainakin omaa osaansa tai edes jotain viimeistään kolmannella kerralla, motiivit kapenevat puhtaaseen hauskanpitoon.
Eivät miehetkään mitään typeryksiä ole.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:57"]
Hemmottelen, mutta hänkin minua. Hän ei edes suostuisi siihen että häntä palveltaisiin tai tehtäisiin asioita hänen puolesta. Meillä on yksinkertainen periaate: kummatkin saa yhtä paljon. Kummaltakin vaaditaan yhtä paljon
[/quote]
Just just. Mitenhän teillä on lasten hankinta (raskaus, synnytys, imetys) järjestetty, jos kerran molemmilta vaaditaan samaa ja yhtä paljon..?
[/quote]
Oikeat naiset ovat veloja.
Minäkin olen sanaton ja vetäydyn keskustelusta. Taidanpa tarjota miehelle oluen lähipubissa. Toivottavasti hän ei luule että se velvoittaa hänet sänkyyn kanssani.
Haluaisin todella, että tämä huora-kommentteja viljelevä Tosinaisten kannattaja perustaisi oman ketjunsa. Olisin ensimmäisenä seuraamassa.
En ole ikinä tavannut yhtä fanaattista huorittelua - paitsi koulubussissa vuonna se-ja-tämä, kun 13-14 v. teinipojat olivat oppineet ihka uuden sanan.
Ehkäpä tässä on hyvin toiminut sopimus, että naiset eivät tykkää sinusta ja sinä et tykkää huor...naisista. :) Terveisiä rakkaalle vaimollesi.
Aikanani muutin itä-Suomen pikkukaupungista Helsinkiin ja pakko tunnustaa että teinivuosina siellä kylänraitilla tuli tavattua paljon huonompikäytöksisiä ihmisiä kuin sittemmin Helsingissä. Sama pätee yhä kun silloin tällöin tulee vanhoilla kotikulmilla käytyä, yhtään treffikutsua tai edes potentiaalista treffikaveria ei ole tullut vastaan.
Helsingissä elämän eri osa-alueilla tulee melkein viikottain vastaan kivoja kavereita joihin voisi tutustua paremminkin. Ja aina, toisen kunnioitus ja huomioiminen sujuu molemminpuolin luontevasti. Tasa-arvokin toimii mielestäni paremmin täällä, ei ole akkojen hommia erikseen vaan jokainen tekee sitä mitä osaa ja mihin ehtii.
Otsikon ohi vähän, ja etenkin tämän hyvässä vauhdissa olevan leppoisan juupas-eipäs-köydenvedon.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 19:57"]
[/quote]
[/quote]
Oikeat naiset ovat veloja.
[/quote]
Olen sanaton minäkin, siitä huolimatta että olen vela. En ikinä huolisi kaltaistasi miestä.
ap on huora niinku kaikki muutkin naiset
t helsinki-mies
nainen maksattaa kaiken miehellä (141)...tästäkö tässä ketjussa on ollut kyse...just. Vetäydyn minäkin keskustelusta, ei jaksa vääntää kun eivät ymmärrä.