Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin harmittaa, kun Mikko Herranen putosi ja Saara Aalto

Vierailija
14.04.2012 |

sai jatkaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä, että niinkuin elemässä yleensäkään, huutamalla ei pitkälle pääse. Eikä tässäkään kisassa.

Saara nyt vain yksinkertaisesti laulaa kertakaikkisen upeasti. Valitettavasti vain Suomen estradit taitavat pian käydä Saaralle liian pieneksi.

Vierailija
2/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä, että niinkuin elemässä yleensäkään, huutamalla ei pitkälle pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa varmaan virheettömästi, mutta je suis maladea lukuunottamatta yhtään kappaletta en ole kyennyt kuuntelemaan loppuun.

Vierailija
4/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun laulajasta näkee, et antaa kaikkensa, on tosissaan. Just semmonen on Mikko Herranen. Kaikinpuolin ihminen, jolle soisin menestystä, no uskon että sitä saa ilman Voice-voittoakin.

Mike teki minusta aika törkeesti kun otti itselleen niin ison ratkaisijan roolin. Saara Aalto toki on hyvä laulaja ja oikein kaunis äänikin...mutta en tiedä mikä hänessä on, kun ei ole sellaista säteilyä, ei lämpöä, ei persoonallisuutta. Onko hän jotenkin liian loppuun asti hiottu kaikinpuolin? Ja no, se prinsessamekko oli kyllä aika ällötys, vaikka eihän se lauluun vaikuta tietenkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä