Jos teillä on tänään koko perhe vapaalla, niin mitä teette?
Meillä olisi pihahommia, mutta ilma ei ole kovinkaan kummoinen.
Kommentit (15)
mies lähtee harrastamaan aamupäiväksi ja minä lähden viihteelle illalla.
Tuskin koko perheellä sinne lähdetään, vaikka se kivaa mun mielestä oliskin. Illalla mies lähtee keikalle ja me lapsen kanssa saunotaan ja katotaan amazing race, se on meidän lemppariohjelma :)
koska sataa kaatamalla, niin katsomaan Jani-Petteriä ja moottoripyöränäyttelyä.
10- ja 8-vuotiaan kanssa pitäs mennä myös Jani-Petteriä katsomaan. Mies saa mennä, sillä mua ei kiinnosta.
Itse lähden pienten lasten (3 ja 4) kanssa kyläilemään. Mies on isojen kanssa tänään. Illalla mies lähtee kaverinsa juhliin ja mä vietän lasten kanssa rauhallisen koti-illan.
poika makaa sohvalla ja pelaa pleikkaa. Itse istun koneelle ja pitäisi maksaa laskut, mutta ei huvita.
Kauppaan pitäisi mennä sekä grilliostoksille kunhan tuo mies kotiutuu.
Iltapäivällä/illalla leivon pojan myyjäisiin jotain. Saunaankin voisi mennä.
Eli ei mitään erityistä ohjelmaa meillä... Tylsää :(
Me vietetään se yhdessä. Pelataan lautapeliä tai katsotaan hyvä elokuva. Lötköillään sängyssä ja hopistään. Lapset leikkivät keskenään ja välillä puuhailevat mieluista itsekseen. Leivotaan ja tehdään ruokaa, ken haluaa saa osallistua. Saunotaan ja sitten lötköillään sohvalla ja katsotaan telkkua.
mies ja lapset tekee lähtöä halliin ja ruokakauppoihin. Illalla mä lähden ystävän luokse iltaa istumaan. Siinä välissä joko ulkoillaan tai pelataan jotain ja tehdään ruokaa. Ihanan rento lauantai.
Me vietetään se yhdessä. Pelataan lautapeliä tai katsotaan hyvä elokuva. Lötköillään sängyssä ja hopistään. Lapset leikkivät keskenään ja välillä puuhailevat mieluista itsekseen. Leivotaan ja tehdään ruokaa, ken haluaa saa osallistua. Saunotaan ja sitten lötköillään sohvalla ja katsotaan telkkua.
ihanaa ei todellakaan tylsää :)
pitäisi pitkästä aikaa lähteä koko pesueen kanssa kaupoille. Kävin jo katsomassa yksikseni kevätvaatteita, mutta nyt pitäisi lasten sovitella ja sanoa mielipiteensä mitä ostetaan (esim. takit).
Varmaankin käydään reissun aikana Hesellä, niin on jotain kannustinta lasten inhoamaan sovitteluun.
Illalla varmaankin pelataan yhdessä Wiillä urheilupelejä tai lauletaan karaokea. Lapset leikkivät keskenään aika paljon.
Ilma on surkea, joten pihalla ei varmaankaan olla.
laitetaan ruokaa, katsellaan illalla telkkaria ja höpistään, ihmetellään ettei tarvitse lähteä mihinkään.
Kehitetään ehkä joku äiti-teiniriita:D
Mies lähti pariksi tunniksi talkoohommiin.
Tyttärellä on iltapäivällä treenit.
Teemme yhdessä ruokaa ja syömme kaikki samaan aikaan samassa pöydässä (ei onnistu arkena).
Illalla katsomme leffaa ja laiskottelemme.
Teini-ikäinen tytär tosin viettää illan omien kavereiden kanssa ja poika 10v myös leikkii ulkona kavereiden kanssa jos ei sada räntää :(
MInä ja nuorin ollaan kotona (2v) ja siivotaan, koska anoppi on isomman kanssa kotiutumassa reissusta ja tulevat iltapäivästä.
Teen ruokaa ja käydään ehkä päiväunien jälkeen kaupassa, niin voin tehdä isomman lempparia eli lettuja iltapalaksi.
Nyt just vaan on käynnistysvaikeuksia ja istun yöpaidassa koneen ääressä. MItes sitä jaksaisi taas tämänkin päivän?
Mies käy ruokakaupassa, tehdään ruokaa, syödään yhdessä. Ulkoilla pitää lapsen kanssa, jossain kaupoilla vois käydä ja mun pitäis mennä salille treenailemaan + tehdä vähän työjuttuja (vaikka ns. vapaapäivä onkin)
tosin kävi syömässä aamupalan, mutta palasi huoneeseensa. Mies varmaan tekee firman rästihommia ja minä palaan kohta väikkärin pariin. Nähdään toisiamme ehkä iltapäiväkahvilla.
mies lähti 3-v lapsen kanssa pihalle. Tekevät autotallia tai polttopuita. Mies on pihalla varmaan koko päivän, tyttö tulee välillä touhuamaan sisälle mun kanssa, mutta menee uudelleen ulos vielä iltapäivällä. Toivoisin ehtiväni itsekin lenkille illalla, mutta tätä siivoushomaa ja pyykkiä riittää iltaan saakka, joten saattaa jäädä haaveeksi vaan. Josko sitten huomenna olis ulkoilupäivä mullakin. Illalla saunaan ja kun tyttö nukkuu, on meillä vanhemmilla leffailta kotisohvalla.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
koska sataa kaatamalla, niin katsomaan Jani-Petteriä ja moottoripyöränäyttelyä.