Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla parisuhde parantunut vauvan tulon jälkeen?

Vierailija
28.03.2012 |

Olimme erossa lähes koko raskauteni ajan. Synnytyksen jälkeen välit alkoivat parantua, ja kohta huomasimme rakastuneemme uudelleen.

Elämme juuri nyt elämämme onnellisinta aikaa väsymyksestä ja seksittömyydestä huolimatta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin nukkuva ja potra vauva.

Nyt kun olen päivät kotona, en ole yhtään väsynyt. Seksiäkin on joka päivä. Mieskin varmaan on ihan tyytyväinen.

Vierailija
2/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvittelen kyllä että näin tuntui puolisostanikin. Ikävä kyllä se ei kestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se lapsi sellainen tietynlainen sinetti meidän suhteelle oli, vaikka naimisissakin jo oltiin. Perhe on perhe, ja ainakin meille enemmän kuin pariskunta. Sellainen tietynlainen varmuus ja tyyneys on meidän suhteeseen tullut, ei olla enää mustasukkaisia toisesta jne, kun ns. isot ratkaisut elämässä on tehty ja nyt voi vaan naatiskella elämästä. :)

Vierailija
4/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme seurustelleet 17-vuotiaista lähtien, väliin mahtuu muutama välirikko. Toinen välirikko meinasi olla lopullinen meidän ollessa 23-vuotiaita. Miehellä oli yhden naisen kanssa pidempi suhde meidän ollessa erossa (asuimme vielä yhdessä) ja minulla muutama lyhyempi tapaus.

Jälleen kerran rakkaus toisiimme kuitenkin voitti ja pian yhteen palaamisemme jälkeen huomasin olevani raskaana. Raskausaika oli etenkin minulle, kenen ei pitänyt lapsia koskaan haluta, erittäin rankka. Olin sekaisin raskaudestani, elämäntapojen muutoksista sekä siitä, että miehelläni oli tuo suhde jonka toinen osapuoli kävi minulle esittäytymässä mieheni jätettyä hänet. Ilmeisesti yritti rikkoa välejämme vaikka heistä olin jo tietoinen ja emme olleet edes tuolloin palanneet yhteen.

Nyt lapsen ollessa 2,5-vuotias ja odottaessani toista lasta, huomaan kuinka onnellinen olen. Edelleen siis tämän saman miehen kanssa. Mustasukkaisuutta ei ole, kummankaan puolelta. Jotenkin vain tuntuu, että palaset ovat loksahtaneet kohdalleen. Tämä tunne ollut pitkään.

Vierailija
5/5 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde parani jo heti raskauden alusta asti. Mies muuttui huomaavaisemmaksi ja tappelut vähenivät huomattavasti. Lapsi on nyt 2,5v, ja tappeluita on edelleen murto-osa entisestä, vaikka se huomaavaisuus ei ole enää niin "kukkana kämmenellä" pitämistä kuin raskausaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä