Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos kaikki väkivalta mitä sinä olet lapsena kokenut..

Vierailija
13.04.2012 |

laitettaisiin tuomioiksi, olisiko vanhemmillasi (tai jollain muulla) pitkä kakku edessä? minutkin on laitettu pakkaseen "jäähylle" pienenä, tuli tuosta iltalehden uutisesta mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että siitä yhdestä läpsäytyksestä teini-ikäisen poskelle olisi tullut mitään tuomiota.

Vierailija
2/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullu, molemmille...varmaan useampi vuosi per nenä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiahan me siitä kärsittiin.

Äidille tuskin mitään. Ei se lapsia kohtaa ollut väkivaltainen, mutta se sitten antoi sen tapahtua pysymällä väkivaltaisen juopon kanssa.

Vierailija
4/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia pahoinpitelyjä, väkivalta oli lähes päivittäistä. Osa oli lievää (luunapit, tukkapölly, korvatillikka, nipistely) ja osa rankkaa (remmi, kuristaminen, potkiminen, lattiaa pitkin tukasta vetäminen). Koko lapsuus meni pelossa ja kauhussa, väkivalta oli mielivaltaista ja ennustamatonta.

70luvula ei kukaan puuttunut asiaan. Minulla oli ruhjeita ja mustelmia mutta neuvolassa kuitattiin että lapset on lapsia ja kaatuilee. Mikään kouluterkka tms ei koskaan kysynyt että onko kotona ongelmia tai väkivaltaa.

Isäni pääsi kuin koira veräjästä. Kieltää kaiken tapahtuneen ja väittää että koskaan ei ole mitään tuollasta tapahtunut. Ja syyttää minua kiittämättömäksi ja pahaksi lapseksi joka "iusaa" vanhempiaan syyttelemällä itsekksittyjä jutuja.

Sisaruksila oli sama kohtalo, eli me ollaan kaikki sit varmaan "hulluja" ja keksitty samat muistot omasta päästä...

Vierailija
5/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalasta mulla sitten on pahoja traumoja, harmi ettei siitä voi antaa tuomiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi