Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikesta voi johtua proteiini virtsassa?

Vierailija
15.02.2012 |

Olen siis raskaana ja juu, voi olla raskausmyrktyksen oire, sen tiedän, sillä mulla oli viimeksi raskaudessa se.. Nyt viikkoja on 32+ ja proteiini oli heikolla plussalla, joten ei pahasti kuitenkaan. Verenpaineet ok eikä tunnu nyt olevan juuri turvotuksiakaan. Niitä tulee ja menee välillä (turvotuksia siis).

Virtsatietulehdus voi kai olla myös yksi syy, sitäkään mulla ei ollut kun terkkari katsoi senkin. Eikä ole kyllä oireitakaan siihen suuntaan.

Mitä muita siis voisi olla?! Virtsa oli tummaa vaikka olin kyllä mielestäni juonutkin aika paljon.

Niin juu, valkovuotokin kai voi olla syy, mutta voiko vielä joku muukin syy olla? Huono syöminen, juominen??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä mennä uudelleen testiin jos mietityttää!

Vuodot voi olla takana; valkovuoto tai lapsivesikin.

Vierailija
2/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla diabetes? Piilevänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerirasitus on tehty viimeraskaudessa, arvot oikein hyvät.. tässä raskaudessa ei ole tehty, mutta virtsaan ei ole esim. sokeria ilmestynyt ja muutenkin kaikki ok. Ei siis pitäis johtua mylöskään diabeteksesta. Painokin noussut ihan normaalisti n.10-12 kg tähän mennessä.

ap

Vierailija
4/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, jos lisääntyy niin sulla voi olla HELLP-syndrooma. Siihen ei aina liity verenpaineen nousua/päänsärkyä/turvotusta. Ylämahakipu liittyy tuohon HELLP:iin. Onko maksaarvot mitattu?

Vierailija
5/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kerta ennen neuvolaa, en siis juonut mitään edellisen illan jälkeen (ettei se paino ois niin korkee). Heti pärähti prot ++, koska oli sit niin tujua pissaa. Arvatkaa vaan oonko muistanu tuon jälkeen juoda ihan normaalisti? ;)

Vierailija
6/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin söin ja join huonosti kun ei maistunut.. Nyt tosin eilen jo söin ihan normaalisti, mutta olsiko se voinut vaikuttaa?

Maksa-arvoja ei ole mitattu. Eikai tässä nyt vielä ole mitään paniikkia aiheen suhteen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan