Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sertraliinin käyttäjille

Vierailija
13.04.2012 |

Millä annoksella syötte lääkettä synnytyksenjälkeiseen masennukseen? Kauanko olette syöneet ja kauanko vielä aiotte syödä? Millä annostuksella?

Oletteko huomanneet lääkkeen aiheuttavan laiskaa fiilistä? Minä olen syönyt muutaman kuukauden 100 mg ja huomaan olevani jatkuvasti saamaton. Elämä menee ohi, kun ei oikein mikään huvita. Ei masenna tai ahdista, muttei mikään innostakaan. Annosta nostettiin alussa perusannoksesta (50 mg) juuri tuon toimintakyvyn parantamisen vuoksi vaikka pienempi annos puri kyllä masennukseen. Nyt mietin, että mahtaako itse asiassa tämä iso annos vaan pahentaa laiskuuttani. Uskaltaisinkohan laskea annosta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin 50mg annoksella kolme kuukautta ja purkukuukausi. määrättiin synnytyksenjälkeiseen lievään masennukseen ja unettomuuteen. auttoi samantien uniongelmiin, ja sitä myöten mieli piristyi sen verran, että uskallettiin noin nopeasti lopettaa. ainoita oireita oli alussa huono olo (pari viikkoa) ja purun aikana hirveä päänsärky. kannattaa hoitavan tahon kanssa puhua tuosta olostasi, ominpäin ei kannata lähetä muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme