Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsee tosi paljon Kalastajan vaimossa

Vierailija
13.04.2012 |

se että poikansa kuvia julkaisee enemmän kuin tytön. Tullut se käsitys että poika on suosikki ja niin ihq ja tyttö vaan kaveriksi tehty pojalle.

Kyllä pienikin lapsi huomaa että äidin kännykässä on vain isoveljen kuva, muttei omaa. Ks. viimeisin postaus...

No, toivottavasti tämä on vain minun vaikutelma, ja kumpikin saa saman kohtelun. Niin, seinällä sillä oli joku iso kuva jossa näkyi vain se poika, tyttöä ei juurikaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kissa on mulle rakkaampi kuin omat lapset. Nimittäin kissan kuva on kännyn näytössä :D

Vierailija
2/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välitä yhtään pojastaa. Ostaa vain tytöille vaatteita ja kuvailee niitä. Kirjoittajan mukaan poika jäi tosi vähälle huomiolle ja kärsi siitä, kun häntä ei koko aikaa vaatetettu ja kuvattu. =)

Kummasti ihmiset muodostaa erilailla mielipiteensä.

Mä käyn hänen sivuillaan lähinnä silloin, kun joku linkittää tälle palstalle hänen sivunsa ja mun mielestä on positiivinen tapaus kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välitä yhtään pojastaa. Ostaa vain tytöille vaatteita ja kuvailee niitä. Kirjoittajan mukaan poika jäi tosi vähälle huomiolle ja kärsi siitä, kun häntä ei koko aikaa vaatetettu ja kuvattu. =)

Kummasti ihmiset muodostaa erilailla mielipiteensä.

Mä käyn hänen sivuillaan lähinnä silloin, kun joku linkittää tälle palstalle hänen sivunsa ja mun mielestä on positiivinen tapaus kaikin puolin.

Mulla on niin taas tehnyt monta kertaa mieli kommentoida vaimolle, että onko toi nyt ihan reilua tuo lapsien kohtelu siellä, tyttö käy sääliksi. On jotenkin reppanan näköinenkin aina. Noh, ei kuulu mulle yhtään. Ap

Vierailija
4/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastasin tietämättä asiasta mitään, että meillä ainakaan poika ei tykkää pukea "turhaan" vaatteita päälle, joten ehkä johtuu siitä ettei pojasta ole paljon kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi