RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Sirpa, Tuija, Anneli, Ritva... ja sitten tietysti nämä Jadessat, Mirannat, Susetet ja Mirellat jotka kuulostavat joltain kuukautissuojamerkeiltä.
Miehistä ainakin Hugo, Manu ja Heimo, ARGH.
Naisista ehkä Lotta, tulee mieleen potta. Runollista :D
Monet norjalaiset nimet, kuten Örjan, Östvin, Yngve, Torgunn, Oddag...
Neela, Nelli/a (lapselle) semmosia lässyttäviälässynlää ta just joku titta ärsyttävä pissis tulee mieleen
MINNA on lapsesta asti ollut inhokkinimeni, niin ruma ja "vammaisen" kuuloinen. Enkä tunne ketään minnaa. Ps. Mckenzie taas on pienestä asti ollut suosikkinimeni, ja olen aina toivonut että se olisi nimeni :D
Mun pesukoneen nimi on kyllikki :(
Kirsi ja Taina, lihavien röökimuijien nimiä.
Jemina, Jadessa, Janessa, Sanni, Mona, Karoliina, Pauliina, Katariina, Katriina, Vilhelmiina, Helmiina...
Verna, Jarna, Titta, Tytti, Terhi, Onerva, Inkeri, Reetta, Reija, Seela, Neela, Hanne, Jannika, Kira, Matilda, Sarri, Virve
Elmo, Niilo, Nestori, Erno, Jarno, Juuso, Aarne, Alpo, Antero, Jimi, Karri, Kim, Miro, Miska, Roope, Simo, Tino, Tomi
Kyllä toi Verna taitaa olla kauhein. Tulee mieleen veri ja perna.
Ja kyllikki