RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:01"]
Mikä sitten itse olet joku Hjallis urpo
[/quote]
Tietenkin.
Laura on ykkösinhokki! Samaan sarjaan kuuluvat Riitat, Timot ja Johannat. Lisäksi vielä Mia ja Pia.
Pirjo, Pirkko, Sirpa, Ritva, Riitta... Nämä nimet ovat onneksi kuolemassa sukupuuttoon.
Jessica Simpsonin tyttären nimi eli Maxwell on hirveä. Pojalle voisi ehkä mennä pitkin hampain, muttei tytölle.
Numero 70 tiedoks, että Jemina on raamatussa Jobin tytär.
Tarja, Terhi, Terhikki, Tuovi, Kylli, Tuire
Ruut on ihan kauhea nimi, tulee mieleen pieru tai röyhtäisy.
Mirella
tulee mieleen ulkoisesti ja sisäisesti ruma ihminen joka haukkuu muita naisia vauvapalstalla
Mitään nimeä ei voi mielestäni sanoa rumaksi,,olavi on mielestäni komea miehekäs vahvasti historiallinen nimi.Nämä muotinimet jotka ovat väännöksiä tosivanhoista nimistä,Veeti,Aatu ym.eivät ole mielestäni oikein asiallisia,ja kun nyt jotain keksitään niin Peppi-nimeä en ymmärrä.Kyllikki Kullervo YM.ovat kalevalaisia upeita nimiä.
Omaan korvaan särähtää ihme väännökset kuten miroel, akuliina, ... Enkä pidä yhtään näin suomalaisittain Regina, jade, veronica, vanessa, ... Mutta myös tuijat ja muut suomalaiset kamaluudet kuten yrjö, yrjänä ym ovat rumia
Yrjö ja Jorma ovat olleet kauniita tavallisia miehen nimiä mutta typerä nuorisokieli pilasi nimet.Huomaan että suurin osa täällä haukutuista nimistä on ihan tavallisia järkeviä ihmisten nimiä.Mitä inhottavaa on Raijassa,Kirstissä,Onnissa ym.PERUSTELKAA.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 10:34"]
Niilo. En käsitä miksi. Tulee mieleen joku haitaripää.
[/quote]
:D
[/quote]
Ai hyvänen aika kun sain hyvät naurut, ihan puskista :D vaikkakin Niilo on ihan kiva nimi
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 01:26"]
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
[/quote]
Luin tän otsikon ja sama nimi tuli mieleen! Kuulostaa niin landelta ja sopii tosiaan paremmin sukunimeksi.
Suomalaisista nää kaikki uutuushömpötykset.
Ruut, kaunis nimi sinänsä, mutta taivutettuna ihan kauhea: Ruut, Ruutin, Ruutille. Äiti mä meen Ruutille! kuulostaa siltä että lapsi ilmoittaa lähtevänsä paskalle. pruutpruut.
Okko