RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Onhan noita paljon , yks mun mielestä ruma nimi on Moona, kuulostaa ihan kamalalta!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:47"]
Verna, Jarna, Titta, Tytti, Terhi, Onerva, Inkeri, Reetta, Reija, Seela, Neela, Hanne, Jannika, Kira, Matilda, Sarri, Virve Elmo, Niilo, Nestori, Erno, Jarno, Juuso, Aarne, Alpo, Antero, Jimi, Karri, Kim, Miro, Miska, Roope, Simo, Tino, Tomi
[/quote] No höh, mun mielestä INKERI ja MATILDA on tosi KAUNIITA nimiä ja Roopekin ihan OK.
Nyyrikki on hyvä nimi, sen kun sanoo nopeasti niin kuulostaa nyrkiltä. Nyrkki sopii nyrkkelijälle todella hyvin.
Jaana, raili, ritva, sisko ja liisa.
yrjö, jarno, ukko, veli ja jorma
Laulaja Rumin etunimi on Milla. Sillä on kivoja kappaleita. Googlatkaa vaikka Milla Rumi - Luulaulu.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 18:22"]
Mitä tarkoittaa Jemina? Jemeliläisen sotahenkilön jonnekin aavikolle asettama miina?
Tuollaista nimeä ei taida olla missään muualla kuin Suomessa.
[/quote]
Voi hyvää päivää. Jemina lienee versio Jemimasta, joka oli Jobin tytär ja tarkoittaa joko lämmintä tai kyyhkystä. Vaikket nimestä pitäisikään, niin googlaa vaikka ensin ennen kuin päästelet aivopieruja!
Jemen, jemeniläinen
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 18:22"]
Mitä tarkoittaa Jemina? Jemeliläisen sotahenkilön jonnekin aavikolle asettama miina?
Tuollaista nimeä ei taida olla missään muualla kuin Suomessa.
[/quote]
Oli se jossain brittiläisessä rakkausromaanissa jo 1970-luvulla.
Sakari (en oikein osaa perustella, mutta ei vaan miellytä) ja Piri (ihan oikeasti naisen nimi.)
Sirpa, Tarja, Arja, Merja
Kari, Jarmo, Jorma, Ari, Markku, Marko