Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään "vichy-konetta"? Eli sitä kapistusta, jolla voi tehdä hanavedestä vichyä?

Vierailija
11.04.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on SodaStreamin makuja pilvin pimein, varmaan kymmentä eri limsamakua ja energiajuomaa. Lisäksi makuvesiä, mutta ovat kalliita kokoonsa nähden (varsinkin kun itse niitä juon litran päivässä).

Sodastream on ehdottomasti ollut kahvinkeittimen ja mikron jälkeen paras keittiöostos!!

Vierailija
22/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi makujuomat ole ihan myrkkyä hampaille...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on soda stream, ihan loistava kapistus! Mulle ei maistunut tavallinen vesi, mut ranttasin kaupasta erilaisia kuplajuomia. Tajusin, et keho tykkää nesteistä paremmin kuplien kanssa, joku tiedeihminen osais varmaan selittää miksi, mä tiedän vaan että vettä en juonut. Mutta nyt juon! Tavallista hanavettä - kuplilla :) Välillä ostan makusiirapin tai pistän mehutiivistettä sekaan, mut melkeinpä parempaa ilman.

Vierailija
24/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hammaslääkäri joskus sanoi mulle, että runsas vichyn juominen voi tehdä hallaa hampaille. päteekö se myös siis sodastreamin kuplavesiin?

Vierailija
25/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hammaslääkäri joskus sanoi mulle, että runsas vichyn juominen voi tehdä hallaa hampaille. päteekö se myös siis sodastreamin kuplavesiin?

Sen verran kuitenkin juon hapotettua vettä viikossa, että en usko sen ainakaan edistävän hampaitteni hyvinvointia.

Vierailija
26/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi Vichyn tehtailla.

Vierailija
27/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kyllä, mitä haluat tietää?

Vierailija
28/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se!

Onko kannattava hankinta? Merkkisuosituksia?

Kokemuksia? :-)

Vierailija
29/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tykänny pelkästä vedestä, mut nyt mä juon 2-3 litraa päivässä kuplavettä. Hyvää.

Vierailija
30/30 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niitä mineraaliveden mineraaleja...