Mitä mieltä tästä blogista..?
Kommentit (41)
Vaikka blogit oliskin avoimia ei niitä välttämättä ole suunnattu suurelle yleisölle.
Blogin jakaminen kavereille ja sukulaisillekin on vaan paljon vaikeampaa, jos se vaatii rekisteröitymisen.
Usein esim. Isovanhempien ikäisiltä ihmisiltä ei enää onnistu.
Mut tuskin kukaan ylläolevaa kielenkäyttöä haluaa lapsistaan kuulla. No näitä kiusaajia riittää niin netissä, työpaikoilla ja kouluissa.
Tosi ikävää tällainen mollaus. Toivon todella ettei oma blogini päädy tänne hain hampaisiin.
Tahallista kiusaamista tuollainen. Hävetkää.
Olin juuri löytänyt tämän blogin ja täytyy sanoa, että pidin siitä hirmuisen paljon. Uskomattoman kauniita kuvia, onnellista vauvan odotusta ja iloa elämän perusasioista. Harmittaa todella paljon, että blogi suljettiin, mutta ymmärrän kyllä kirjoittajaa. Kuinka kenellekään voi ylipäätään tulla mieleen arvostella jonkun lapsia negatiiviseen sävyyn netissä. Jos joku blogi ei miellytä niin mitä sitä turhaan seuraamaan, kun netti on täynnä paljon kivoja blogeja, joista kaikille löytyy mieleiset. Omasta puolestani toivotan ihanaa odotusaikaa tämän blogin pitäjälle ja kaikkea hyvää hänen perheelleen. Itse ainakin koin blogin todella innostavana ja etenkin sen suuren onnen löytämisen arjesta.
blogia jos ei ymmärrä sitä, että tulee aivan varmasti saamaan kritiikkiä jossakin vaiheessa.
Pitää lähteä liikkeelle sillä asenteella, että kritiikkiä voi tulla ja tuleekin mutta juttu on itselle sen verran tärkeä, että silläkin uhalla haluaa sitä julkaista.
kuka idiootti kirjoittaa
a. omalla nimellään
b. laittaa kuvansa nettiin (lasten kuvista puhumattakaan)
c. linkittää vielä sen jälkeen bloginsa av:lle
voisi melkein jopa sanoa, että "ansaitsit" kohtelusi.
blogia jos ei ymmärrä sitä, että tulee aivan varmasti saamaan kritiikkiä jossakin vaiheessa.
Pitää lähteä liikkeelle sillä asenteella, että kritiikkiä voi tulla ja tuleekin mutta juttu on itselle sen verran tärkeä, että silläkin uhalla haluaa sitä julkaista.
Olen samaa mieltä. Paksua nahkaa tarvitaan kun bloggaa. Itse olen saanut olla tämän neljän vuoden aikana rauhassa vaikka blogi onkin ollut vaikka ja missä.
Heippa! Olisiko blogiasi enää mahdollista päästä lukemaan eli toisin sanoen kutsua itse itseään lukijaksi? :) Lähettää vaikka meilitse sinulle pyyntöä/itsensä esittelyä, jonka sitten hyväksyt tai et. On vaan äärettömän harmi, että blogisi sulkeutui, kun pidin siitä niin paljon. Olisi kiva kuulla näkemyksesi ja jos tämä ei ole mahdollista niin ymmärrän täysin.
Hei kaikki!
Olemme laittaneet kaksoissiskoni kanssa blogimme avoimeksi vain kutsutuille, ettei kukaan ahdistuisi meidän elämäämme käydessään kurkkaamassa, elämään, johon varmasti kuuluu niitä tavallisen arkisia päiviä, eli pyykinpesua ja ruuanlaittoa. Mutta koska elämme kuitenkin sitä elämää, josta olemme siskoni kanssa unelmoineet, elämää lasten kanssa kotona, on ihana kuvata, painaa mieleen ja tallentaa sydämiin niitä valoisia ja ihania hetkiä, elämää joka on tässä ja nyt. Ainutkertaisena. Kukapa haluaisi katsoa kuvia oksennuksesta tai kakkavaipan vaihtamisesta.. Ja eihän se elämä taida ihan täydellistä olla, kun suklaakakkukin on paakkuinen ;) Tarkoitus onkin kuvata muistorikkaita hetkiä läheisten ihmisten kanssa, ei olla täydellinen leipoja.
Ja mitä toisen blogin nimeen tulee, eihän poutapilven alla tarkoita pelkästään auringonpaistetta, pilvihän tarkoittaa että välillä se on auringon edessä eli niiden hyvien päivien joukossa on niitä huonoja.. Harmi, että jollakin elämä on pelkkää myrskypilveä..
Aika surullista lukea kommentteja lasten tai meidän ulkonäöstä, kun itse tietää etteivät lapset ole lihavia tai itsellä anoreksiaa (geeneistä varmaankin johtuen ei ole syömistä tarvinnut ikinä miettiä).
Aurinkoa kaikkien kevääseen!
Eikö ihmiset opi että ei kannata linkittää blogia av:lle jos haluaa jatkaa sen lukemista..
Tai ainakin jos tykkää jostain blogista, ei ainakaan kannata linkittää sitä tänne.
Minusta nuo positiiviset kommentit kuulosti niin kivalta, että olisin halunnut lukea tuota blogia. Ja nyt se on suljettu.
Miksi ihmiset ensin aloittaa blogin - ja sitten, kun joku huomaa sen, sulkevat sen saman tien. Eivätkö osaa noiden ilkeiden ihmisten typeriä kommentteja jättää omaan arvoonsa?
miten tuonne pääsee, tuo pyytää kirjautumaan sisään johonkin bloggeriin...?!?!?
nimeksi voisin laittaa myrskynsilmässä tai horisontissasiintäämyrsky.
Lähikuvia syöttötuoliin kuivuneesta kaurapuurosta ja likaisista lasten naamoista.
Minusta nuo positiiviset kommentit kuulosti niin kivalta, että olisin halunnut lukea tuota blogia. Ja nyt se on suljettu.
Miksi ihmiset ensin aloittaa blogin - ja sitten, kun joku huomaa sen, sulkevat sen saman tien. Eivätkö osaa noiden ilkeiden ihmisten typeriä kommentteja jättää omaan arvoonsa?
mieltä ja oman elämän julkituomisen aiheuttamat arvostelut olisi vaan hyväksyttävä.Ei elämä ole aina ihanaa eikä myöskään mielipiteet.
miksi avata blogi kaikille ja samantien sulkea se. Olisin halunnut lukea vielä blogia. Vaikutti kivalta ja tyyliseltäni.
ja pyytää anteeksi blogin pitäjältä. Minulla ei ollut tarkoitus loukata. Itse pidin blogista :) En osannut odottaa ihan tälläisiä mielipiteitä. Inhottavaa.
Kaikkea hyvää sinulle.
-ap-
Lainauksia ketjusta:
"Hirveetä lässynlässyä. Ei jaksa...
Ja kaikki on kuvattu. Mitähän ne mummolassakin ovat ajatelleet, kun yön yli uunissa ollut karjalanpaisti (hirveän näköinen) on pitänyt kuvata ennen syöntiä. Ja se suklaakakku, jossa paakkuinen suklaa päällä. Voi voi.
Pallinaamaisia lapsia ja ruipelo äiti, nyt sitten ilmeisesti pitää vielä saada se poika tyttöjen lisäksi, kun noin tiheällä tahdilla lapsia väännetään.
Ja joo, olen tänään vittumaisella tuulella."
"samaa paskaa kuin kaikki muutkin muka söpöstely blogit.Lihavia lapsia ja killisilmäinen anorektikko mamma. "
Ymmärrän hyvin blogin sulkemisen tälläisten ala-arvoisten ulkonäköön(varsinkin lasten) kohdistuvien solvausten vuoksi...tälläinen ei ole asiallista arvostelua/kritiikkiä/palautetta vaan henkii enemmänkin kateellista mieltä tai pahaa oloa. Lainatun kaltainen solvaus kertoo paljon ihmisestä, joten ehkä blogisti ei halua tällaisten ihmisten pääsevän blogiinsa.. Eikä Ap kysynyt mielipidettä henkilöistä, kakuista, ruuista vaan itse blogista, jonka asian kuitenkin enemmistö näyttää tajunneen;) VINKKI: ei kannata "vee-mäisellä tuulella" kirjoitella julkisesti ;)
kun sulkivat siskot bloginsa. Olisi ollut kiva lukea niitä. =(
tässä myös kaksoissiskon blogi http://elamanhelminauha.blogspot.com/
--> siellä kylläkin paljon samoja kuvia kun siskon blogissa, koska viettävät paljon aikaa yhdessä.
Jään kyllä seurailemaan tuota Poutapilven alla-blogia, koska ovat ostaneet Kannustalon ja alkavat rakentamaan, joten se kiinnostaa tällä hetkellä.
Tästä viestiketjusta... Kuinka ilkeitä voi aikuiset ihmiset oikeesti olla, kun haukkuvat lasten ulkonäköä!! Katsokaa peiliin!
mutta elää varmaan aika etuoikeutettua elämää. Kun kaikilla ystävillä ja siskollakin samanlainen tyyli ja samantyyliset vaatteet ja lapset puettu aina hienosti ja samantyylisesti. Vielä kun olisi aina mistä on omat vaatteet tai lasten vaatteet ostanut jne. niin blogi olisi täydellinen. Liikaa kyllä kuvia.