Ihanaa että Marin ja Janin vauva on kiltti! ev
Kommentit (12)
mut ootappa muutama viikko lisää!!
Tiesitkö, että osa lapsista nukkuu tyytyväisesti suurimman osan öistä? Oletko hirvittävän pettynyt, jos Marin ja Janin lapsi on sellainen?
3 lastani kaikki on nukkuneet 1kk iästä 10 tunnin yö unia ja olen ollut todella onnellinen siitä!
ja kaikkia kiinnostaa??no kaikkien lapset ei ole kilttejä ja se on elämää..mistäs tiedät onko tuokaan totta?julkkikset tuntuu kaikki liiottelevan kuinka ihanaa elämä on..no meillä onneksi kaikki nukkuneet tosi hyvin :)
ovat tätä tasoa: Hui kauhistus, vauvan paino laski sairaalassa (ihan kun näin ei käviisi kaikille) jne... Noloja ovat juttuineen.
Vauva on ehkä rauhallinen tai helppohoitoinen, mutta ei sen kiltimpi kuin se joka huutaa yöt läpeensä.
Ei tarvitse siitä pillastua, jos omat lapset on huutaneet yön läpeensä.
vauva voi olla kiltti tai tuhma???!!!
3 lastani kaikki on nukkuneet 1kk iästä 10 tunnin yö unia ja olen ollut todella onnellinen siitä!
Melko lailla peesi.
Eka lapseni alkoi 2kk iässä nukkuun yöt heräämättä.
Toinen nukkui 3kk iässä ja kolmas 4kk iässä. Että tyytyväinen olen ollut ja saanut olla! :D
Hän itki kaikki yöt ja oli siis tuhma vauva. ;) En kyllä tiedä itkikö hän vain ilkeyttään vai mahtoiko itkuille olla jokin muu syy... ;)
just jonkun kolmen viikon vanhan esikoisen vanhemmat hehkuttaa, kun vauva on niin kiltti! se vaan nukkuu! Ja juu, omani kuuluivat myös näihin "kiltteihin"
Ihan niinku ne lapset päättäisivät tossa iässä olla jotenkin kilttejä tai sitten tuhmia. Jos vauva huutaa öisin niin tuskin se sitä piruuttaan tekee.
Muutenkin nää Marin ja Janin lausunnot vauvastaan ovat pistäneet hymyilyttään. Lööppi revittiin siitäkin kun vauvan paino laski synnäriltä kotiin tulessaan. Daa, eikähän se paino laske yleensä vauvoilla parin ekan vuorokauden aikana.
mut ootappa muutama viikko lisää!!