Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulla kestää pää? Lue lisää aloituksesta

Vierailija
07.11.2022 |

Olen ollut jo vuosien ajan aivan kurkkuani myöten täynnä viranomaisia. Sitä samaa kaavaa, että oli asia mikä tahansa, niin aina, v.... AINA kaikki vaatimukset ja hakemukset hylätään ensin milloin milläkin per.....seestä repäistyllä tekosyyllä. Esimerkiksi verotukseen liittyen minulle on kerrottu, että asiaan x liittyvät tulot eivät ole asiaan x liittyviä tuloja. Siis täysin käsittämätöntä pas.....kaa!!! Joku ventovieras käsittelijä tulee kertomaan minulle, että minun rahani x ei ole peräisin sieltä mistä se on peräisin.

Kela viivyttelee toistuvasti kaikkia hakemuksia. Vaaditaan sitä sun tätä liitettä, vaikka olen ne jo toimittanut!!! Ei ole yhtä saa....tan...an vi......t.....on hakemusta, johon ei yritettäisi vaatia uudestaan ja uudestaan samoja selvityksiä.

Reklamaatiot pyritään hylkäämään jollain täysin idi00ttttimaisella tekosyyllä, josta paistaa kilometrien päähän se kuinka tyhmänä asiakasta pidetään. En minä tietenkään hyväksy reklamaatioiden hylkäämistä, vaan jatkan niin kauan että asia käsitellään kunnolla.

AINOA asia, johon olen saanut heti myöntävän päätöksen ilman viranomaispelleilyä oli oikeusturva. Oli suuri ihme, kun lähetin hakemuksen, odotin jonkin aikaa ja sain ilmoituksen asian korvaamisesta. Niin helppoa! Omituisen helppoa.

Sitten tekin täällä palstalla jaksatte ihmetellä, kun olen vihainen ja näytän sen viranomaisille. Mikään Suomen laki ei vaadi tuollaista kohtelua, kyllä se on ihan ihmisen oma päätös tehdä kiusaa. Kun olen esimerkiksi jonkin tiedon toimittanut jo kertaalleen, ei yksikään laki vaadi, että sitä täytyy vaatia uudestaan ja uudestaan. Se on täysin ihmisen omaa vallankäyttöä. Sitten ihmettelette, kun en jaksa esittää ystävällistä tuollaisille?

Miten SINULLA kestää pää tällaista pelleilyä, jossa joka ikinen aiheellinen vaatimus hylätään tekosyiden varjolla, vaaditaan samoja tietoja uudestaan ja uudestaan, joku ventovieras viranomainen kertoo sinulle mistä sinun rahasi ovat peräisin jne.? Miten tällaista voi jaksaa raivostumatta??

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä. Ei tarvitse selitellä viranomaisille mitään. Pää kestää.

Vierailija
2/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa vaadita mitään selvityksiä, kun otan asioista selvää jo hakuvaiheessa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu olemaan viranomaisten kanssa tekemisissä jatkuvalla syötöllä. 

Vierailija
4/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei multa vaadita mitään selvityksiä, kun otan asioista selvää jo hakuvaiheessa,

Voi kuule kun se ei ole todellisuudessa noin simppeliä :)

Vierailija
5/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teik it iisi män, pajauta vaik jopo nii helpottaa

Vierailija
6/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, minäkö en käy töissä? Miten hel......tissä verotus liittyy siihen, että sinä käyt töissä? :'D

Vierailija
7/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reklamaatio liittyy siihen, että sinä käyt töissä? :'D Myyjä ei ole viranomainen, mutta liittyy kuitenkin aiheeseen.

Vierailija
8/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairashan sinä olet, reppana.

Vierailija
9/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, minäkö en käy töissä? Miten hel......tissä verotus liittyy siihen, että sinä käyt töissä? :'D

Miten Kela liittyy verotukseen?

Vierailija
10/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä jorinoita taas, ei ole päätä eikä häntää. 

Vierailija
11/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin melko kattavan esimerkin tilanteista (reklamaatio, oikaisu vaatimus, hakemus...) ja silti joku itseään parempana pitävä kokee tarvetta tuohon iänikuiseen vinoiluun: miNä KäYn TöIsSä. Hieno homma, jos sinä voit työtä tekemällä välttää reklamaatiot ja verotusasiat :'D Minä en.

Vierailija
12/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Kela liittyy verotukseen?

Öööö. Aika selkeästi kirjoitin verotuksesta aloituksessa. Etkö sen vertaa ymmärrä suomea?

Vierailija
13/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin melko kattavan esimerkin tilanteista (reklamaatio, oikaisu vaatimus, hakemus...) ja silti joku itseään parempana pitävä kokee tarvetta tuohon iänikuiseen vinoiluun: miNä KäYn TöIsSä. Hieno homma, jos sinä voit työtä tekemällä välttää reklamaatiot ja verotusasiat :'D Minä en.

Palsta pätkäisi sanan. Oikaisuvaatimus*

Vierailija
14/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mahdotonta saada edes yhteen ketjuun vastauksia tavallisilta ihmisiltä, joilla ei ole tarvetta yrittää korottaa itseään muiden yläpuolelle.

Vierailija
15/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didn't read lol

Vierailija
16/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen yhteydenottoa terveydenhuoltoviranomaisten suuntaan. Sen verran kierroksilla käyt.

Vierailija
18/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo yksi työhuutelija kertoa minulle miten työnteolla voi välttää ostosreklamaatiot ja verotusasiat? :'D Haluaisin oikeasti tietää.

Vierailija
19/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Voin kuvitella millainen painajaisasiakas aloittaja on. Jankkaa, vääntää ja kirjelmöi loputtomiin, eikä millään usko vaikka rautalangasta väännettäisiin että hän on itse alun perinkin ymmärtänyt asian väärin.

Vierailija
20/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, kuinka viranomaisten pää kestää aloittajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi