Mitä mieltä tästä blogista..?
Kommentit (41)
kiva, mutta keskittyy liikaa kuviin. Esim. samasta mahasta 5 kuvaa putkeen jne.
visuaalisuuteen panostettu. En ole itse kohderyhmää, joten ei kiinnosta minua sen kummemmin mutta hyvällä mielellä selasin ne ensimmäisen sivun kuvat.
paskaa kuin kaikki muutkin muka söpöstely blogit.Lihavia lapsia ja killisilmäinen anorektikko mamma.
paskaa kuin kaikki muutkin muka söpöstely blogit.Lihavia lapsia ja killisilmäinen anorektikko mamma.
XD
Taietaan tuossa sakissa olla myös myrskypilven eikä poutapilven alla. Kukkaan ihminen tahi perhe ei elä minkään poutapilven alla. Turhaa luuloa.
Tosin ei sellainen blogi, jota itse jaksaisin seurata, kun omat lapset jo sen verran isoja.
mutta pakko mainita et nauratti se kuvien määrä.. Varsinkin ne mahakuvat. Maha edestä, maha sivulta, maha ylhäältä jne. Vähempi on enempi, sanoisin tälle blogistille.
Täytyy kyllä myöntää, että on tuollaisillakin blogeilla lukijansa, ja hyvä niin. Jospa joku tuosta löytää piristystä päiväänsä ja murheenalhoon.
Samat aatokset, mutta en kehdannut sanoa :D
Mitä itse olet mieltä?
Kun täällä niin ihannoidaan esim kaunis pieni elämä- blogia, sitä täydellisyyttä ja ihanaa seesteisyyttä. Kaikki on niin vimpan päälle.
Tuossa blogissa on tosiaan kauniita kuvia ja kiva ulkoasu. Tekstejä en kerennyt lukemaan vielä.
-ap-
mutta kuvat hiukan liian isoja ja samasta aiheesta ei ole uskallettu valita yhtä hyvää, vaan laitettu 6 samanlaista. sisältöä ei hirveästi, enempi tuntemattoman perheen fiilistelyä oli.
Tuli vähän sellainen "matkimistunnelma". Eli että blogisti on nähnyt muita vastaavia ja on sitten ajatellut, että mäkin haluan olla tuollainen ja sitten alkanut rakentamaan sen kaltaista blogia (ja elämää?).
sama kardinaalivirhe kuin monessa muussakin lifestyle tai tyyliblogissa eli samoja kuvia hiukan eri varioituna tulee monta peräkkäin. Yksi kuva kustakin kohteesta tai asusta pitäisi riittää.
Hiukan ihmettelen, että ihmiset haluvavat avata kotialbuminsa kaikkien nähtäväksi. Mitään muuta ideaa tuossa blogissa ei ollut. Vähän substanssia kaivataan, jos blogeja kerran on Suomessa jo 120 000 tai jotain.
Ei jaksa...
Ja kaikki on kuvattu. Mitähän ne mummolassakin ovat ajatelleet, kun yön yli uunissa ollut karjalanpaisti (hirveän näköinen) on pitänyt kuvata ennen syöntiä. Ja se suklaakakku, jossa paakkuinen suklaa päällä. Voi voi.
Pallinaamaisia lapsia ja ruipelo äiti, nyt sitten ilmeisesti pitää vielä saada se poika tyttöjen lisäksi, kun noin tiheällä tahdilla lapsia väännetään.
Ja joo, olen tänään vittumaisella tuulella.
Ei jaksa...
Ja kaikki on kuvattu. Mitähän ne mummolassakin ovat ajatelleet, kun yön yli uunissa ollut karjalanpaisti (hirveän näköinen) on pitänyt kuvata ennen syöntiä. Ja se suklaakakku, jossa paakkuinen suklaa päällä. Voi voi.
Pallinaamaisia lapsia ja ruipelo äiti, nyt sitten ilmeisesti pitää vielä saada se poika tyttöjen lisäksi, kun noin tiheällä tahdilla lapsia väännetään.
mutta löytyikö pääsiäisen tulppaanikimppu kuvattuna ;D
Ei jaksa...
Mä en oo ihan koko päivää ollut veemäisellä tuulella mutta samat tuli mieleen :D
Äkkiseltään sanoisin, että ihan tyylikkäältä näyttää. Tuollaisia elämän ihanuutta korostavia blogeja on kyllä aika paljon eikä tuo oikein erotu siitä massasta. Ts. mikä on se sun The Juttu. Itse en tykkää tuollaisesta söpöstelystä, mutta moni tykkää.