Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä tuo vaimot vaihtoon!

Vierailija
18.11.2005 |

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun katsoin tuon ohjelman niin taas kiittelin sitä että meillä on rento asenne elämään. Lapset tulee hoidettua hyvin vaikkei pingota joka asiasta - ja kotikin tulee hoidettua - joskus paremmalla, joskus huonommalla menestyksellä. Mutta meillä on rentoa ja nauretaan tosi paljon. Vaikka aina siisti koti olisi kiva niin en missään tapauksessa haluaisi että elämä olisi tuollaista pingottamista.

Kai sitä lapsillekin tulee " käytöshäiriöitä" jos koko ajan pingotetaan ja pitää olla varpaillaan että kaikki sujuu armeijatyyliin juuri oikeassa järjestyksessä. Huomasitteko - ei tainnut Elli kiukutella rentouttavan kauppareissun jälkeen?

Oli kyllä tosi huvittavaa se kattolamppujenkin puunaus, näinköhän oikein mutta ihan kuin mies olisi ottanut lampun pois paikaltaan pyyhkiäkseen sen pölystä. Samoin Heidi teki siellä torniolaiskodissa. :D

Vierailija
22/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, otappa silmä käteen niin oisit huomannut että siinä vaan vaihdettiin palaneiden lamppujen tilalle uusia.Dorka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisteyden. Ettei ne nääs vaan jää mihinkään. Oikea rikkaimuri koko täti.

Olisi pitänyt nauhoittaa ja näyttää miehelle aina kun sille tulee mieleen vaihtaa parempaa. Ihan totta että toi siivoja ei voi hyväksyä eikä edes ennakkoluulottomasti suhtautua mihinkään mikä ei ole hänen keksimäänsä. Mitenkähän se on sen miehenkin tavannut tai edes kelpuuttanut kun siinä on koulimattomana ollut varmaan sata ja yksi virhettä... Tavallaan säälin, tavallaan tekisi mieli avata oma sanainen arkkuni -vaan siksi että sekin pariskunta voisi vähän uudelleenarvioida itseään.

Vierailija
24/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä saa mitään kirjoittaa jos tekee virheitä.DORKA.

Vierailija
25/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettava pelle..

Vierailija
26/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä pellejä!Saatanan kansakoulunopettajakääkät!

Vierailija
27/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä kuullut ihmisistä, jotka eivät syö punaista lihaa, mutta tämä rouva ei selvästikään näyttänyt heihin kuuluvan. Perheen tyypillisiä ruokia kun olivat lihapullat ja makaronilaatikko.

Harvemmin sen sijaan olen kuullut aikuisista, jotka eivät syö aamiaista, eivätkä lounasta eikä välipaloja ennen päivän ensimmäistä ateriaa klo 19 illalla. Kahvin ravintoarvo ei ole niin hyvä, että sitä voisi pitää täysipainoisena ruokavaliona.

Vierailija
28/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa kalkkunanjauhelihaa, mistä voi myös kyseisiä ruokia tehdä??Hyvät näsäviisaat!!

Vierailija
29/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsen pitää saada olla lapsi ja siihen lapsuuteen nyt vaan kuuluu pikkuisen sotkuakin....

Vierailija
30/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo, ainoot käytöshäiriöiset siinä perheessä oli vanhemmat. ihan urpoja kumpikin. kyllä varmaan hävettää nyt....toivottavasti.

Vierailija
31/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä pikkusieluja tässä pitäisi hävettää!

Vetää nyt johtopäätöksiä tunnin ohjelman perusteella. Vähänkö sairaita ootte TE!Ei voi kun nauraa, parasta viihdettä ootte TE!Hahaa!

Vierailija
32/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kitinää ja natinaa, rumasti väänteli naamaansa ja muljautteli silmiään: mikään ei ollut hyvin vaihtoperheessä.

Oli kyllä tähänastisista vaimot vaihtoon- jaksoista vastenmielisin ihminen.

Vierailija
33/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa olla kylässä kahvipöydässä, kun sinä aikana pesevät lastensa kädet ties monta kertaa, rikkaimuri :-) hurisee ja kun ollaan lopetettu, jää perheen äiti puunaamaan keittiötä, eikä ehdi jutella vieraiden kanssa siivouksiltaan.

Ennen aina ihailin, kun heillä on niin siistiä, mutta nykyään lähinnä huvittaa.

Vierailija
34/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se täälä narisee?

Onko joku sutkin tiukkapipo pakottanut tätä ohjelmaa katsomaan?

Ihan itse oot varmaan kanavas valinnu.

Sanoisin Susta että oot vitunmoinen vinkuja!

Vierailija
35/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Jeesus teihin verrattuna. Eipä teikäläisiin kannata aikaa tuhlata..

Ja mä veikkaan et sä oot Molo?Osuinko oikeeseen?

Vierailija
36/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se Elli- tyttö. Ajatelkaa nyt; äitinä kireä neurootikko ja isä lähes yhtä kireä, ja vielä v***u- sanaa karjui naama punaisena raivosta.

Veikkaanpa, ettei tuolla perheellä paljon ystäviä kylässä käy....

Vierailija
37/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä ei lausu sitä kuuluisaa V-sanaa ikinä?

Itse ainakin kehtaan tnnustaa,ettei se pari kertaa viikossa riitä.

Vierailija
38/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy niitä vaatteita huuto.netissä aika hyvään hintaan....

Vierailija
39/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumpikaan meistä ei karju vittua lapsellemme. Ei, vaikka miten ottaisi päähän. Sairas perhe tuo siivoushullujen porukka oli, nimenomaan vanhemmat siis. Lapsi oli leimattu käytöshäiriöiseksi, mutta vanhempien käytös jotain aivan järkyttävää.

Vierailija
40/57 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilassa ja miehessänikin on vähän tuollaista siivoushullun virkaa, ei nyt noin pahasti, mutta pakonomainen tarve kontroilloida kaikkea ja valittaa kaikesta mikä ei ole oman mielen mukaan.. ja tuo siivous on yksi rasittavin aihe: aina puhutaan bakteereista, liasta ja hajuista.. tämäkin on vielä normaalin rajoissa (olen siis nähnyt pahempaakin) mutta toisaalta pyrin välttämään anoppilaa, etten vain ruttaa mattoa ati tee muuta korvaamatonta