Onko normaalia käydä aikuisena vanhempien kanssa saunassa?
Olen siis ainoa lapsi ja kotona on aina voinut käydä saunassa ja suihkussa yksin. Nyt mun vanhemmat on kuitenkin varannut mökin jossa on varattava sauna- ja suihkuvuoro enkä siis aio käydä suihkussa mitkään uikkarit päällä.
Kommentit (21)
Varatkaa kaksi vuoroa tai puolittakaa se yksi vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Varatkaa kaksi vuoroa tai puolittakaa se yksi vuoro.
joo pitää yrittää varata kaksi
Aikuisena ei ole enää pakko käydä vanhempien kanssa mökillä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tappi tanassa.
Mitä ihmettä? ap
Ei ole ollut mulle ongelma istua saunan lauteilla vanhempieni kanssa. Suihkuun tosin yksin.
Joka perheessä on omat tapansa. En ole saunonut vastakkaista sukupuolta olevan vanhempani kanssa murrosiän jälkeen, mutta tiedän, että jotkut saunovat yhdessä vielä aikuisenakin.
Onhan se hieman outoa jos aikuinen mies oleskelee täysin alasti pesutiloissa täysin alastoman äitinsä kanssa
En ole koskaan ymmärtänyt tätä suomalaista alastomuuskulttuuria. Tuntuu, että se on joku ylpeyden aihe.
Ystäväni saunovat (kaikki siis naisia) kylkikyljessä tuntitolkulla. Itseäni ei kiinnosta istua ystävien hikisten vartaloiden vieressä. Ja en tosiaan ole sanonut vanhempieni kanssa sitten lapsuusaikojen.
Sekasaunat kylpylöissä yms. on ihan yök!
Itse saunon kummankin vanhemman kanssa. Mitäs outoa siinä nyt on? Kyllä he ovat jo vauvaikäisestä nähnyt minut alasti tuhansia kertoja ja minä vastaavasti kasvaessa heidät saunassa. Miten se nyt siitä muuttuisi vuosien aikana mihinkään? He ovat vanhempani ja minä heidän lapsensa.
Jokainen tyylillään. Itse en mielellään sauno edes naispuolisten kavereiden kanssa. Ja nainen siis olen. Suomessa se saunominen valitettavasti työnnetään pikkujouluihin ja muihin työpaikan/harrastusten iltamiin mikä välillä tympäisee. Yleensä jätän väliin nää juhlat kun suurin osa illasta menee odotellessa näitä saunojia ja sit sen jälkeen vielä odotella naisten laittautumisia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tyylillään. Itse en mielellään sauno edes naispuolisten kavereiden kanssa. Ja nainen siis olen. Suomessa se saunominen valitettavasti työnnetään pikkujouluihin ja muihin työpaikan/harrastusten iltamiin mikä välillä tympäisee. Yleensä jätän väliin nää juhlat kun suurin osa illasta menee odotellessa näitä saunojia ja sit sen jälkeen vielä odotella naisten laittautumisia.
Tuo laittautuminen saunomisen jälkeen on kyllä ärsyttävää
Vierailija kirjoitti:
No just tämä, että saunominen pitää liittää juhlimiseen. Menen juhliin laittautuneena, en mene saunaan, en erityisemmin pidä saunomisesta. Sitten odotellaan puoli iltaa, että saunojat saavat saunottua.
Hyi hlvata, sairasta. Isä ja teini esim. 🤮🤮
Joko teidän mökkireissu on tehty, miten hoidot lopulta saunomisen? ;)
Taas tämä sama vanhemmataikuistenlastenkanssasaunassa hullu! Eikö nämä aloitukset jo riitä!
Joillekin on normaalia, joillekin ei.
Miesystävä ei sauno äitinsä kanssa hänen kotonaan vieraillessa, mutta mökillä voidaan mennä kaikki yhdessä saunaan. Joku kuitenkin puuttuu asiaan, niin miehen isä on kuollut.
Ite en osais kuvitella saunovi omien vanhempieni kanssa, mutta ei mitään ongelmaa mennä anopin kanssa. Enkä kyllä osaa yhtään sanoo miksi näin on, jostain syystä näin vaan tuntuu luontevalta.
erikoinen mökkivalinta