Järkyttävä tuo vaimot vaihtoon!
Kommentit (57)
Sä olet kuule tosi hyvännäköinen verrattuna siihen neuroottiseen ja kireään luuviuluun, ja muutenkin. Susta sai tasapainoisen vaikutelman, olet varmaan onnellinen ihminen. Miehes oli ihanan miehekäs, toisin kuin se hysteerinen rikkaimurisankari, joka kimitti naama punaisena heti kun lapsella oli tippa jugurttia leuassa. Sun lapsetkin oli hurmaavia.
Sulla ei tosiaan ole mitään hävettävää ohjelman takia, mut se toinen perhe sais hakeutua terapiaan, ennen kuin hakkaavat lapsensa jonkin leivänmurun takia.
Terveisiä perheellesi!
Omat muksut ei ikinä antais lelujaan varastoon vietäväksi ilman mutinoita.
Kaikkein surullisin kohta oli mielestäni se, kun se niuho-perheen iskä tuli töistä ja tämä " ylivilkas" -Elli kysyi kauniisti, että voitaisko mennä vielä Siirin kanssa ulos, mutta eihän se isälle käynyt. Kummallista, että kauniina kesäpäivänä on ulkoilu kielletty viiden jälkeen. Ei käy järkeen.
jos tavoittaa, että Sinä oot myös minustakin sellainen ihminen, jonka toivoisin ystäväkseni. Sinun perheesi oli myöskin tosi normaali, rento ja jalat maassa oleva. Esiinnyit ohjelmassa omana itsenäsi eikä sinun tai kenenkään läheisesi tarvitse jälkeen päin hävetä yhtään mitään.
Kaunista alkavaa joulun aikaa!!
Mulle tuli todella paha olo tuosta jaksosta ja vieläkin tulee, kun sitä mietin...
Käy niin sääliksi tuon neuroottisen anorektikon lapset ja varsinkin se Nelli :( Teki pahaa katsoa kun se väkisin suljettiin vessaan eikä se muutenkaan saanut lainkaan myönteistä palautetta tai hyvää kohtelua.. Tuli olo, että haluis pelastaa tuon pienen tytön ja antaa sille ressulle rakkautta ja hyväksyvän ilmapiirin kasvaa. Rajat pitää olla, mutta missä se rakkaus? Perhe vaikutti tosi kylmältä ja tunteettomalta. Äiti oli todella kylmä myös vaihtoperheen lapsille. Mua järkytti se kohtaus kun se poika tippu kiikusta ja tää tiukka akka vaan tuijotti vihasena, eikä tehny elettäkään mennäkseen pojan luo lohduttamaan. Kauppaan mennessä käveli kädet puuhkassa kaukana pojasta..Tosi kammo akka!! En haluisi tuollaista ihmistä lähellekään omia lapsiani tai perhettäni.
Tiinan perheen lapsista näki, että ne oli saanut rakkautta ja huolenpitoa osakseen. Ihania lapsia, jotka luottivat myös uuteen " äitiin" , niin kuin poika ihanasti ilmaisi, täysin.
Tyypillinen anorektikko oli tuo neuroottisen perheen äiti. Joka paikan pitää olla tip top, ja siivous menee tärkeydessä selvästi lasten ohi ja se näkyy lapsissa. Mieskin sanoi, että kauheinta olisi jos vaihtovaimo ei olisi tarpeeksi siisti ja toisena vois olla että jos ei tykkää lapsista!! Eli siivous ennen muuta....
Nurmijärven kontrollifriikeistä menin niin sanattomaksi kauhusta etten vieläkään kykene heitä kommentoimaan:-(((
Vieläkö olet palstalla? Oletteko saaneet ohjelmasta palautetta mitä kautta...? Mulle tuli myös siitä ohjelmasta tosi paha mieli Heidin lasten takia ja toivoisin, että Heidi edes hieman heräisi löysäämään pipoa. Tällä palstalla tää palaute on aika julmaa eikä ihan niin kylmää vettä tarttis Heidinkään päälleen saada, mutta miedommassa muodossa olis kyllä tärkeää että perhe miettisi elämäntapaansa uudelleen.
Käyn seku aina silloin tällöin lueskelemassa kaikenlaisia keskustelu-palstoja. En mie näilä palstoila olevia haukkuja itheeni ota.. En toellakhaan, mutta sitä mie hämmästelen kuinka julmasti niitä mielipitheitä lauothan.
Kyllä mieki monheen kerthaan ihmettelin että mitä helv* tämä perhe oikein meinaa, mutta ei kannata ottaa asioita liian vakavasti.
Jänskä oli kuinka paljon kommentteja on ohjelmasta tullu.Jotku tuntemattomatki on kyselheet että miten mie kestin sielä. Tosi outoa kuiteski oli ko tuntematon kysy uimahallin eessä että " mitäs tv-tähti?" ja ko joku toinen laittoi tekstarilla kommentin ohjelmasta.En mie ole tottunu mihinkhään tuommosseen että minut tunnistettais, minusta se on tosi noloa, mutta tyhjä sitä ennää on murehtia.Toivottavati ihmiset unohtaa äkkiä.. =D Toisaalta kyllä mie voisin uuestikki vaihtoon lähteä, ihan kiva kokemus, mutta eri perheeseen :D ! Niin ja suurin osa kommenteista on samanlaisia ko net kommentit mitä täältä palstalta on saanu lukea. Aika hassua minusta oli ko Oskarin päivähoitajat tulit sanohmaan että " ne toiset lapsethan rauhottu sinun kans" . Minusta se mitä telkussa näytethiin oli kuiteski aika " rajua" toimintaa.
Taas nuo minun " kullannuput" tappelee..Pittää lähteä erotuomariksi ennen ko net oikein innostuu! =)
Mutta kyllä mie vielä tulevaisuuessa tänne saatan kommentteja heittää.
Joulun odotusta kaikille!!! :)
terv. Tiina
Mie unohin vastata yhteen kysymykseen... Niin sitä palautetta met olema saanu suurimmaksi osaksi puhelimitse, tekstareita ja soittoja, mutta sitten on esim. kaupassa käyessä saanu kommentteja. Ei ole fanipostia vielä tullu luukusta, mutta ei sen niin väliksikhään, ko mie ne semmosta kaipaa..! =D
terv. Tiina ja sitä samaa joulun odotusta edelleen...
tuota toista flikkaa, että " täällä ei tule nyt yhtään asiaa mieleen, joka olisi mun mieleen" ja että " mä aika nopeasti alan muokkaamaan toista oman mieleni mukaiseksi" . Tyypillinen marttyyri-uhrautuja, ollaan heti naama väärin päin kun mies ei ehtinyt kehua imuroinnista. Mitä kehuja se kaipaa, sehän tekee sitä jynssäystä pyyteettömästi itseään varten ja sisäisestä pakosta???
että ärsyttää kun lapset on niin huomionkipeitä, että tulevat puhumaan kesken siivouksen....
Kotona kun hengaillaan yhdessä. Ja sitten ärsyttää kun lapset sanovat kokoajan kato tätä, kato tätä. Mikähän olisi hyvä?
nainen semmonen josta diagnoosi olisi että kontrollipakkoinen. Eikö toi rikkaimurin kanssa kulkeminen kerro jotain siitä? Ja tietäähän se sen itsekin kun jo osasi kertoa että muuttaa muut itselleen mieliksi ja että tämän minulle annetun makuuhuoneen sisustus ei ole minulle yhtään sitten mieleinen. Olisi kai pitänyt tehdä remontti ennen koko kuvausta...
Että nyt hänestä vasta on neuroottinen tullut lasten syömisten suhteen kun oli banaanin kuoretkin paljaalla pöydällä eikä edes pöytäLIINAA...
" En mä oikein mitään osaa tehdä, kun annetaan enemmän liekaa..." ja puhui p#*#aa toisten selän takana minkä kerkesi.
Pelottavinta siinä naisessa oli se, että se oli niin täynnä omaa täydellisyyttään ja aikataulujaan, että ei nähnyt mitään muuta.
Olisivatko siivoushullun perheen lapsetkin olleet kenties hieman kireinä, jos vanhemmat koko ajan pingottavat roskista eteisessä, muruista autossa ja jugurtin roiskeista suupielissä. Jos parivuotias syödessään itse iltapalaa sotkee myös naamansa, niin ei siitä kannattaisi tehdä ihan tuollaista numeroa.
Ja miksi se nainen ei koskaan syönyt sen perheen kanssa mitään, vaan kyttäsi vierestä ja kritisoi? Kinkkukiusauskaan ei kelvannut, kun oli vääränlaista kinkkua.
mä olen kasvanut vähän samantyyppisen äidin kanssa:(. Ei kyllä ollut mukava tunnelma meidän kodissa, sen voitte uskoa! Mitään ei saanut tehdä ilman että kytättiin, etten vain sotkenut. Jokaisesta murusesta pöydän alla sai kamalat sättimiset. Sisään ei saanut kengillä tulla.
Äitini pesee maitotölkitkin ja pyyhkii kaikki pakkaukset ennen kuin laittaa ne jääkaappiin tai kaappeihin:(.
Itse EN todellakaan ole samanlainen.
Aika epänormaalia tuo sen käytös syömisen suhteen. Nelosen nettisivuilla Heidin ohjeissa vaihtovaimolle hän kirjoittaa itse näin:
" Juha syö päivällisen tultuaan töistä. Juha pääsee töistä kello 17 ja syö noin kello 19 käytyään ensin tyttöjen kanssa iltapesulla. Äidille tämä on yleensä päivän ensimmäinen lämmin ateria, tähän mennessä on kulunut vain kahvia."
Eli Heidi ei syö mitään muuta koko vuorokauden aikana, kuin yhden ainoan aterian. Minusta tuo kuulostaa ihan syömishäiriöltä.
Ootteko noin kateellisia, kun jotkut jaksaa tehdä jotain eivätkä syö itseään teidän laisiksenne läskikasoiksi???Hommatkaa herran jestas elämä!!Ja ei kannattaisi vetää syömishäiriöitä tähän mukaan, ylipainoisten mielestä kun normaalikokoiset ihmiset yleensä näyttää anorektikoilta!Ja oletteko kuulleet ihmisistä,jotka eivät syö punaista lihaa??
molemmat heidi sekä miehensä...suorastaan ruman värisiä kasvoiltaan, ei mikään ihme jos juo koko päivän kahvia.
Sinusta jäi maalaisjärkisen ja tasapainoisen ihmisen kuva =) Itse en kyllä kiinnittänyt minkäänlaista huomiota mahdollisiin liikakiloihin, eiköhän niitä löydy muutamalta muultakin äidiltä...
Lapsesi vaikuttivat huumorintajuisilta ja fiksuilta. Huomaa, että heitä ei ole kasvatettu liian kireä pipo päässä ;) Sydämellisen oloisia vekaroita!
Miestäsi kävi melkein sääliksi tuon siivousfriikki naisen seurassa; kyllä olisi omalla miehellänikin huumorintaju ollut koetuksella ;)
Jokainen perhe tietysti toimii tavallaan, itse olen samantyylisen (rennon ja rakastavan) tavan kannattaja, kuin mitä sinä edustit. On tietysti hienoa, että joku pitää kodistaan niin tarkkaa huolta kuin tuo ohjelman vastavaimo, mutta jos se puunaaminen vie huomion pois lapsista, niin silloin ollaan hakoteillä...
Mukavia talvipäiviä teille sinne Tornioon =)