Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoin sain varattua ajan lihavuusleikkaukseen

Vierailija
10.04.2012 |

tai siis oikeammin ensin lääkärille, jos siitä sitten lähtis pyörät pyörimään.

Eniten jännittää saanko sen 5% sitten painostani putoamaan.

Jos tästä alkaisi vielä uusi elämä silläkin saralla =)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja konsultointiin 20.8.

Joten pyörät pyörii!

Vierailija
2/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti laihdut pysyvästi.

Mäkin olen ihan läski, mutta laihtuisin heti kun vaan lopettaisin mässäilyn.

Olen laihduttanut monta kertaa elämässäni. Laihdutus ei olekaan vaikeaa, vaan se että pysyisi pudotetussa painossa. Olen parhaimmillani laihduttanut yli 30 kg. Kaikki kilot tulivat takaisin, kun en enää pitänyt järkkyä ruokavaliota enkä jaksanut lenkkeillä joka päivä 10 kilometriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ap

Vierailija
4/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun ei oikeesti pysty syömään muuta kuin jotain desin verran, niin eikö sitä sitten ahdistu tai voiko käydä niin että senkin vähän käyttää ennemmin herkkuihin kuin kunnon ruokaan?

Ja entä jos pystyy noin vain syömään vähän ja senkin terveellistä ruokaa, niin miksi ei pystynyt ennen leikkausta?

Vai tehdäänkö sulle joku ohitusleikkaus, jossa ruoka menee sulamatta ohi, vai mahalaukun pienennys vai millainen leikkaus?

Vierailija
5/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni useimmiten valitaan ohitusleikkaus.

Ei mua ahdista yhtään joutua pakosta pilttiruualla, päinvastoin. Ja herkkujahan ei ilman kipuja pysty sen jälkeen ees syömään. Tai sitten taas joskus kun vatsalaukku tottuu.

Tiedän, että tää on just se oikea tapa mulle

Vierailija
6/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutesi ja painosi nyt?

Vierailija
7/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herkkujahan ei ilman kipuja pysty sen jälkeen ees syömään. Tai sitten taas joskus kun vatsalaukku tottuu.

ja mikä lasketaan herkuksi? Sokeri? Rasva?

Vierailija
8/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä lasketaan herkuksi? Sokeri? Rasva?

Vierailija
9/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tohon ryhtyis.

t. Yks tosi läski, joka ikänsä kanssa laihduttanut ja lihonnut takaisin... Tuohon en kyllä silti ryhtyis.

Vierailija
10/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tohon ryhtyis.

t. Yks tosi läski, joka ikänsä kanssa laihduttanut ja lihonnut takaisin... Tuohon en kyllä silti ryhtyis.

Luepas googlesta miten tyytyväisiä ihmiset on...

Vierailija
11/19 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tohon ryhtyis.

Olen käynyt lääkärillä, joka ei suositellut leikkausta (enkä ollut itsekään innostunut), sillä vain 17%:lla leikatuista ei ole mitään oireita tai komplikaatioita. En ryhdy minäkään vaikka olenkin megaläski.

Vierailija
12/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tohon ryhtyis.

Olen käynyt lääkärillä, joka ei suositellut leikkausta (enkä ollut itsekään innostunut), sillä vain 17%:lla leikatuista ei ole mitään oireita tai komplikaatioita. En ryhdy minäkään vaikka olenkin megaläski.

Vierailija
13/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohitus tehtiin. Nyt painoa on tippunut ihan itsestään 47kg. Ja todellakaan en ole tehnyt sen eteen yhtään mitään. Toki ruoka-annokset ovat nyt pienemmät, mutta pystyn syömään ihan kaikkea mitä muutkin, tosin paljon vähemmän ja se riittää. KUn tulee se täysi olo, ei edes tee enempää mieli. Ja koska tiedän että liiallisesta makean syönnistä tulee huono olo, osaan senkin minimoida. edelleen kun käyn kylässä/juhlissa syön pienen palan kakkua ja kupposen kahvia ja se riittää. Tulee vain sellainen olo, ettei tee enempää mieli :)

Mitään kipuja ei ole ollut ja leikkauksen jälkeisenä päivänä lähdin sairaalasta kotiin. Ensimmäiset viikot söin soseita, mutta sitten siirryin normaaliin ruokaan.

Suosittelen..pituuteni tähden, vielä olisi tiputettavaa 20kg ja nyt olen ottanut avukseni liikunnan ja vuoden päästä on sitten ylimääräisten nahkojen poisto :)

Vierailija
14/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohitus tehtiin. Nyt painoa on tippunut ihan itsestään 47kg. Ja todellakaan en ole tehnyt sen eteen yhtään mitään. Toki ruoka-annokset ovat nyt pienemmät, mutta pystyn syömään ihan kaikkea mitä muutkin, tosin paljon vähemmän ja se riittää. KUn tulee se täysi olo, ei edes tee enempää mieli. Ja koska tiedän että liiallisesta makean syönnistä tulee huono olo, osaan senkin minimoida. edelleen kun käyn kylässä/juhlissa syön pienen palan kakkua ja kupposen kahvia ja se riittää. Tulee vain sellainen olo, ettei tee enempää mieli :)

Mitään kipuja ei ole ollut ja leikkauksen jälkeisenä päivänä lähdin sairaalasta kotiin. Ensimmäiset viikot söin soseita, mutta sitten siirryin normaaliin ruokaan.

Suosittelen..pituuteni tähden, vielä olisi tiputettavaa 20kg ja nyt olen ottanut avukseni liikunnan ja vuoden päästä on sitten ylimääräisten nahkojen poisto :)

iso muutos elämään, nahankiristyksineen kaikkineen. voimia ja onnea matkaan! pysyvä elämänmuutos parempaan on mahdollinen.

Vierailija
15/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ja sen komplikaatioihin myös ihan oikeasti kuolee potilaita.

Vierailija
16/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
17/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menehtyi leikkauksen komplikaatioihin, eli pari päivää leikkauksen jälkeen.

Leikkaus tehtiin keskussairaalassa ja hänet siirrettin yliopistosairaalaan mutta menehtyi.

Tästä on vajaa vuosi aikaa.

Vierailija
18/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menehtyi leikkauksen komplikaatioihin, eli pari päivää leikkauksen jälkeen.

Leikkaus tehtiin keskussairaalassa ja hänet siirrettin yliopistosairaalaan mutta menehtyi.

Tästä on vajaa vuosi aikaa.

Kurjaahan se on vaikka aika pieneksi se riskiprosentti on saatukin.

Vierailija
19/19 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä lääkäri, jännittää näyttääkö se vihreää valoa =)