Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielipiteeni ripsenpidennyksistä:

Vierailija
09.04.2012 |

Ovat yleensä liian pitkät. Minusta eivät useinkaan näytä kivoilta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Tarviiko sanoakaan että itsellä on. =D

Vierailija
2/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, ja ne olivat niin ihanat, eivätkä mitkään ylipitkät, joka aamu näytti heti aina hyvältä kun oli tummat paksut pitkät ripset. Oih.

Ainoo mikä niissä on huono, niin täytyy käydä usein huoltaa ja maksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla on vuotavat silmät ja mikään ripsiväri ei tunnu olevan tarpeeksi jämäkkää! Varisevat vaan poskipäille! :)

Vierailija
4/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne taas näyttävät tosi kivoilta. Makunsa kullakin. Tarviiko sanoakaan että itsellä on. =D

Mä haluaisin itse ehkä vähäsen pitemmät ripset, mutta musta noi pidennykset näyttää usein jotenkin... olisko suttuinen oikea sana.

Ap

Vierailija
5/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jo parissa viikossa menivät sellaiseksi haperonnäköisiksi eli olivat epäsiistit ja luonnottomannäköiset. Laittajan mukaan joillakin erittyy tavallista enemmän kyynelnestettä, joka tekee tuota, samoin luomien rasva. Minusta oli aika suolainen hinta aparin viikon ilosta. Ystävälläni "samat" ripset saman kosmetologin tekeminä kestivät hyvinä kuukauden!

Vierailija
6/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ongelma ripsivärin pysymisen kanssa: silmät vuotaa ja luomet on rasvaiset.

Ap

Vierailija
7/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ongelma ripsivärin pysymisen kanssa: silmät vuotaa ja luomet on rasvaiset. Ap

Vierailija
8/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ongelma ripsivärin pysymisen kanssa: silmät vuotaa ja luomet on rasvaiset. Ap

Eiköhän molemmat kokeilla! :)

tosi karsealta sellaisissa räpsyttimissä, kun mulla on aika pienet silmät :D

Eikä kyllä olis rahaakaan panna niin paljon jatkuvasti silmäkarvoihin.

Ap

Vierailija
9/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti etteivät ole aidot.

Vierailija
10/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri pituutta ja kaarevuutta. Minulla on pidennykset ja rakastan niitä. Esim. kun teen 24 tuntia pitkän työvuoron (lääkäri yo-sairaalassa) näyttää jokseenkin ihmiseltä kun herätetään tutkimaan potilas keskellä yötä. Käyn huollossa 3 viikon välein. Vaivatonta ja helppoa.

Vierailija
11/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin rakennekynsissä. Lyhyet, tai sellaiset normaalin mittaiset ovat ihan ok, mutta liian pitkät ovat rumat. Ei näytä hyvältä, jos kilometrin päähän näkyy, että tekoripsethän tässä on.

Vierailija
12/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti etteivät ole aidot.

Jos vaikka meikkaa, niin näkeehän senkin että meikkaa, eikä se turkoosi luomissa ole aito oikea väri :-).

Ja saahan niitä ripsien pidennyksiä aidon näköisinä, ei vaan ota niin pitkää ja kaarevaa. Niitä sä et ookaan kato huomannut :-).

Vierailija
13/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti etteivät ole aidot.

Niitä sä et ookaan kato huomannut :-).

Vierailija
14/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä pointtia? Mulla on välillä pidennykset ja tykkään tosi paljon. Mutta kieltämättä joskus näkee sellaisia "lehmämäisiä", tällöin on yleensä ollut huono laittaja.

Vierailija
15/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen itse ottamaan: onko pidennys "tuhonnut" omaa ripseä? Mulla rakennekynnet pilasi (onneksi vain hetkeksi) oman kynnen pinnan, ja enää en niitä laita.

Vierailija
16/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä pointtia? Mulla on välillä pidennykset ja tykkään tosi paljon. Mutta kieltämättä joskus näkee sellaisia "lehmämäisiä", tällöin on yleensä ollut huono laittaja.

Vierailija
17/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi olla niin pönttö, että luulee, että pidennyksiä on vain yhtä ylipitkää pituutta??? :D

Mä olen kuullut jatkuvasti, että ihmiset luulee ripsiäni omiksini. Ovat lyhyet senkin takia, että pidemmät osuisivat silmälaseihini.

Vierailija
18/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi olla niin pönttö, että luulee, että pidennyksiä on vain yhtä ylipitkää pituutta??? :D Mä olen kuullut jatkuvasti, että ihmiset luulee ripsiäni omiksini. Ovat lyhyet senkin takia, että pidemmät osuisivat silmälaseihini.

valistuneita kuin sinä. On se hyvä, että sä oot niin fiksu.

Vierailija
19/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat hyvin luonnollisen näköiset, mutta mä olisin silti kaivannut ripsiväriä. Mulla ne irtosivat vajaassa parissa viikossa ja veivät mukanaan myös omia ripiä niin, että toisen silmät sisänurkassa oli kuukauden pari sellainen tyhjä kolo, kunnes vihdoin kasvoi uudet ripset. Päätin, etten ala vajaan parin viikon välein laittamaan sellaista rahasummaa niihin. Eivät olleet siis mun makuun.

Sitä ihmettelen, että eräällä ystävälläni on todella upeat omat ripset. Hän otti pidennykset ja ne on törkeän näköiset. On aivan liian pitkät ja sellaiset harvan näköiset. Ottavat kulmakarvoihin kiinni. Ystäväni ei jostain syystä itse ymmärrä kuinka hassun näköiset ne ripset on. Alkuun ne oli hänellä ihan ok, mutta nyt ottaa aivan liian pitkät ja kaarevat pidennykset.

Vierailija
20/20 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat hyvin luonnollisen näköiset, mutta mä olisin silti kaivannut ripsiväriä. Mulla ne irtosivat vajaassa parissa viikossa ja veivät mukanaan myös omia ripiä niin, että toisen silmät sisänurkassa oli kuukauden pari sellainen tyhjä kolo, kunnes vihdoin kasvoi uudet ripset. Päätin, etten ala vajaan parin viikon välein laittamaan sellaista rahasummaa niihin. Eivät olleet siis mun makuun. Sitä ihmettelen, että eräällä ystävälläni on todella upeat omat ripset. Hän otti pidennykset ja ne on törkeän näköiset. On aivan liian pitkät ja sellaiset harvan näköiset. Ottavat kulmakarvoihin kiinni. Ystäväni ei jostain syystä itse ymmärrä kuinka hassun näköiset ne ripset on. Alkuun ne oli hänellä ihan ok, mutta nyt ottaa aivan liian pitkät ja kaarevat pidennykset.

Taidankin jättää väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi