Verokortissani lukee edelleen puolisoni nimi???
Eli siis verokortissani lukee edelleen avopuolisoni nimi vaikka olemme asuneet erillämme joulukuusta 2010 asti....miksi näin? Entä tietääkö kukaan onko sillä merkitystä asioissa esim. mätkyjen/saamisten kannalta?
Kommentit (9)
et ole viime vuonna vetänyt tietoa yli veroehdotuksesta ja palauttanut lomaketta verottajalle. Vai oletko?
jotenkin luulin että tuollaiset tiedot menevät verotoetoihin maistraatin(?) kautta kuten osoitteen muutos jne...koska tietäähän ne siellä että lapsiakin on vaikka en niitäkään veroilmoituksessa ole heille kertonut :D
jotenkin luulin että tuollaiset tiedot menevät verotoetoihin maistraatin(?) kautta kuten osoitteen muutos jne...koska tietäähän ne siellä että lapsiakin on vaikka en niitäkään veroilmoituksessa ole heille kertonut :D
olemme muuttaneet erilleen xxxxx ajankohtana.
Näin mulla korjaantui asia.
-2-
silloin kun muutin omaan asuntooni ja minusta tuli lapsemme yksinhuoltaja?ap
Minun ja mieheni verokorteissa on eri määrä lapsia, vaikka ne kaikki ovat muissa kirjoissa ja kansissa yhteisiä.
En tiedä, olisiko sillä mitään merkitystä, kun ei kuitenkaan puolison ja lasten vuoksi mitään vähennyksiä saa, eikä ole muutenkaan yhteistä veroasiaa.