Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän miehet ovat kehityksessä naisia jäljessä?

Vierailija
15.08.2013 |

Mistä johtuu, että miesten kehitys monessakin mielessä naisia paljon jäljempänä?

Naiset yleisesti ottaen pärjäävät paljon paremmin kuin miehet. Naisilla ajattelukyky laajempaa, empatiakyky parempi, pystyvät tekemään montaa asiaa yhtä aikaa.. Ja fyysisestikin, miehet ovat lähempänä apinoita kuin naiset.

Mistähän johtuu?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:44"]

Ei härreguud.. Sekö tämän miehen lopullinen fatasia on! Naiset oleilevat vain pimppeinä ja imettäjinä..? Ai jaa, sitten näin turhaa vaivaa kouluttaumulla merkitsevään ammattiin, kun olisin voinut vain hengailla pimppinä ja saada siitä palkkaa ja eläkettä.

Herra voisi nyt paljastaa miten hän itse on hyödyllinen yhteiskunnalle muuten kuin maksamalla veroja. Sitä kai maksetaan jopa sossun tuesta. Mitä keksintöjä hän itse on patentoinut vai onko jopa löytänyt Higgsin hiukkaset? Ps. minä en ratsasta isovanhempieni sotakokemuksilla, enkä naapurin Sirkan käänteentekevällä väitöskirjalla.

[/quote]

Jos nyt ilkeästi sanoo niin ammattisi ei kiinnosta ketään, mutta viehättävä pillusi varmasti moniakin.

[/quote

Niin, jos nyt kuitenkin voisit keskustella asiallisesti? Ilman pillutasoa. Hyvä tosin ettei ammatini kiinnosta, siitä voisi jopa tunnistaa. Vastaa nyt silti esitettyihin kysymyksiin tai jatka sitä puskista huutelua. Taidat valita jälkinmäisen. 

Vierailija
122/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:22"]

Ei härreguud.. Sekö tämän miehen lopullinen fatasia on! Naiset oleilevat vain pimppeinä ja imettäjinä..? Ai jaa, sitten näin turhaa vaivaa kouluttaumulla merkitsevään ammattiin, kun olisin voinut vain hengailla pimppinä ja saada siitä palkkaa ja eläkettä.

Herra voisi nyt paljastaa miten hän itse on hyödyllinen yhteiskunnalle muuten kuin maksamalla veroja. Sitä kai maksetaan jopa sossun tuesta. Mitä keksintöjä hän itse on patentoinut vai onko jopa löytänyt Higgsin hiukkaset? Ps. minä en ratsasta isovanhempieni sotakokemuksilla, enkä naapurin Sirkan käänteentekevällä väitöskirjalla.

[/quote]

Jos nyt ilkeästi sanoo niin ammattisi ei kiinnosta ketään, mutta viehättävä pillusi varmasti moniakin.

[/quote

Niin, jos nyt kuitenkin voisit keskustella asiallisesti? Ilman pillutasoa. Hyvä tosin ettei ammatini kiinnosta, siitä voisi jopa tunnistaa. Vastaa nyt silti esitettyihin kysymyksiin tai jatka sitä puskista huutelua. Taidat valita jälkinmäisen. 

[/quote]

En ole yhtään hyödyllinen kenellekään. En ole saanut elämässä mitään aikaan enkä maksa verojakaan. Olen epäonnistunut ja turha ihminen. Pettymys sekä vanhemmilleni että ennen kaikkea itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonto on luonut naisesta seksuaalisemman kuin miehestä.

Vierailija
124/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hakeudu lassukkaneito hoitoon hyvän sään aikana. Intensiivinen terapia yhdistettynä voimakkaaseen antipsykoottiseen lääkitykseen (zyprexa + levozin 4 kertaa aamuin & illoin) pitäisi helpottaa harhaisuutta. Jos tämäkään ei toimi, niin akuutti sähköshokkihoito on eräs mahdollisuus. 

Ennuste ei kohdallasi ole hyvä, mutta teoriassa kaikkahan on mahdollista. 

Vierailija
125/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti on vain yksi hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun "miehet tekevät politiikkaa". Kun aivokapasiteetti ei riitä, otetaan nyrkit käyttöön. Paikalle erehtyvät naiset raiskataan. 

Vierailija
126/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan Hawke: Miesten aivot eivät ole valmiit ennen 28 ikävuotta.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013081717379947_vi.shtml

Vierailija
127/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:45"]

Egypti on vain yksi hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun "miehet tekevät politiikkaa". Kun aivokapasiteetti ei riitä, otetaan nyrkit käyttöön. Paikalle erehtyvät naiset raiskataan. 

[/quote]

Niin, Suomi on tunnetusti kuin Egypti: täynnä rauhaa rakastavia muslimisetiä. 

Ei hätää, kyllä niitä iloisia muslimeja Suomessakin on tulevaisuudessa aivan riittämiin rikastuttamassa kulttuuriamme. 

Vierailija
128/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no Liz Taylorin aivot eivät koskaan valmistuneet (8 avioliittoa). Taylor Swift on viime aikoina kerännyt mainetta poikaystäviä keräämällä ja Jennifer Lopezkin on jo ehtinyt erota 3 kertaa vähän yli nelikymppisenä eli onhan näitä. Ehkä whatshisname on ainut joka on ottanut opikseen kun tytöt taas tykkää leikkiä rinsessaa.

Jennifer Lopez, who has been married three times, has said that she will "probably" tie the knot again.

The Latino singer was previously married to singer Marc Anthony, dancer Cris Judd and actor Ojani Noa. She currently dates choreographer Casper Smart, who is 18 years her junior.

"I like marriage," said the former American Idol judge. "I like the idea of it; I always have. As a girl you never really give up on that fairytale completely."

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:52"]

Ethan Hawke: Miesten aivot eivät ole valmiit ennen 28 ikävuotta.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013081717379947_vi.shtml

[/quote]

Vierailija
129/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift on ns. beard. Kaikkia hänen tapailemiaan miehiä epäillään homoiksi.

Vierailija
130/132 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:45"]

[/quote]

Väkivalta on ainoa toimiva politiikka. Siksi luontokin sitä käyttää. Katsos jos toinen on vahvempi niin miksi se neuvottelisi asioista? Paljon järkevämpää on ottaa se mitä haluaa eikä kysellä

Vierailija
131/132 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sehän on todettu ainoaksi kannattavaksi tavaksi antaa kehitysapua kehitysmaihin, että tuetaan suoraan naisten itsenäistymistä, työllistymistä ja koulutusta. "

Toimiiko tämä samoin kehitysmaa Suomessa?

Vierailija
132/132 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tulevat sukukypsiksi tosi aikaisin. Biologia pakottaa kehittymään hieman nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme