Mies veti kännit ja olen raskaana, laskettu aika meni jo
Mies lähti eilen ryyppäämään ja lupasi, ettei juo paljon jos tulee lähtö laitokselle. Ajokunnossa ei luvannut olevansa, mutta kunnossa kuitenkin. Mitä tekee mies?? Tulee kotiin puoli kuusi aamulla aivan päissään!! Mua ottaa niin päähän! Illalla supisteli, mutta ne laantuivat sitten. Esikoista pitäisi tässä myös hoitaa ilmeisesti koko päivä taas yksin kun mies krapuloi ja nukkuu!! Laskettu aika tosiaan meni jo muutama päivä sitten, joten laitokselle lähtö voi olla edessä todennäköisemmin ihan milloin vain! Mun tekis niin mieli kostaa miehelle!
Tai antakaa jotain ehdotuksia mitä ihmettä teen, että taukki tajuaa tehneensä edes typerästi.
Kommentit (20)
Jos nyt joutuisin lähtemään synnyttämään ja miehestä ei tukijaksi olisi..
ap
...niin uhkaat, että jos mies ottaa ennen synnytystä fingerporillistakaan (= 2 cl), lupaat kertoa aivan kaikille jotka teillä tulevat käymään, siis todellakin kaikille nuohoojasta ja ja sähkömittarinlukijasta lähtien, kuinka mies sitten on niin hulttio, että veti kännit vaikka synnärille piti lähteä.
Tämän uhkauksen on toteuttanut eräs emäntä, ja talo tunnetaankin laajalti sinä talona, jossa on niin viinaan menevä isäntä, ettei edes laitokselle toennut. On siinä ristiä miehellä kannettavana ;-).
kun ap on valas.räkyttävä, lapsellinen valas. niin se vaan menee.
Krapuloissaan mikä krapuloissaan. Toivottavsti et ottanut tulevaa juoppoa lapsellesi isäksi.
Ja teille, jotka yritätte urheilemalla saada vauvaa syntymään: ihan väärä ote koko hommaan! Keho tarvitsee unta ja ruokaa, että on voimia synnytykseen. Nukkukaa ihan koko ajan ja syökää paljon, niin keho "uskoo olevansa valmis".
Siitä mies saattaa ehkä tajuta miten tuli möhlättyä, jos on yhtään aivosolua olemassa.
mutta minä en kyllä mitään kostoa alkaisi tehtailemaan, se tuppaa pahoittaa tilannetta entisestään. Eli yritä unohtaa. Ja kun mies herää, sano, että olet erittäin pettynyt, ja kiellät enää dokaamasta. Joo, aikuista ei voi kieltää, mutta kerrankos sitä!
Onneksi se vauva ei halunnut syntyä viime yönä, joten tilanne ei ole ihan nin paha.
mies ottaa, että juopoksi ei todella pääse haukkumaan. Että sikäli mulla on onnellinen tilanne. Hyvä, jos muutaman kerran vuodessa..
Ehkei mitään kostoa sitten kumminkaan, mutta varmaan sen verran nyt piruuttani ainakin, että siivoilen ja teen mulle ja esikoiselle vain ruuan. Miehelle ei maistu kuitenkaan, joten olkoot ilman.
ap
niin missä se on ollut sen jälkeen kun ravintolat menee neljältä kiinni?? Ootko varma ettei ole toista naista?
niin missä se on ollut sen jälkeen kun ravintolat menee neljältä kiinni?? Ootko varma ettei ole toista naista?
ja matka kotiinkin voi olla pitkä...
Helposti menee se puolitoista tuntia. Ja on jatkopaikkoja muitakin kuin vieraan naisen/miehen peti; ihan esim. ravintolan lähellä asuvan kaverin kämppä.
Meillä käydään puolin ja toisin aika harvoin baareissa, mutta on mennyt sinne aamutunneille joskus niin miehellä kuin minullakin. Ja itsestäni voin sanoa satavarmana, etten ole kenenkään sängyssä käväissyt, vaikka tiuku on rakutellut aamua kotiutuessani. KAIKKI EIVÄT PETÄ, ja on aika typerää, että näissä ketjuissa aletaan aina sitä jauhaa, vaikka ei mitään alkuperäisistä suhteista tiedetä. Jää niin kuin oleellinen kommentoimatta.
Ap, miehesi teki tyhmästi. Toisaalta, huppelissa usein tulee "ajauduttua" eteenpäin, etenkin jos käy baareissa harvoin. Miehesi on ehkä ajatellut koko ajan, että "otan vielä vaan yhden" ja hups, se kello meneekin paljon nopeampaa humalassa kuin selvinpäin. Humalassa on myös jäävi arvioimaan omaa kuntoaan. Lisäksi mies ehkä kännipäissään arvioi, että kun sinusta ei mitään ole kuulunut, synnytys tuskin käynnistyy - tai ainakaan ehtii pitkälle - juuri tuona yönä. En siis yritä puolustella miestä, tyhmästihän hän teki ja otti riskin. Tarkoitan vaan sitä, että jos tuo ei ole kovin tavanomaista, niin ehkä siitä ei nyt tarvitse millekään kostoretkelle lähteä (kostaminen on typerää ja lapsellista aina muutenkin!).
Sinuna antaisin miehen nyt krapuloida rauhassa, ja olisin tyytyväinen, ettei synnytys käynnistynyt miehen tolvailun aikana. Sitten kun mies on selvinpäin ja darrastaan toipunut, PUHUISIN asiasta vakavasti. Kerro syyttelemättä ja kiukuttelematta, kuinka turvaton olo sinulle tuli miehen tempauksesta ja kuinka koit itsesi siltä osin petetyksi ja pettyneeksi. Jos suhteenne on hyvä ja miehellä järkeä päässä, hän kyllä ymmärtää loukanneensa sinua ja todennäköisesti ei toista toimintaansa. Liäsäksi anteeksi pyyntö ja "hyvittely" saattaa tulla ihan pyytämättä, jos miehellä on yhtään omatuntoa.
Näin ainakin meillä: Välillä jompikumpi mokaa, mutta sen jälkeen puhumalla ja todelliset tunteensa reilusti kertomalla pääsee aina paljon pidemmälle kuin kiukuttelemalla, kostamalla ja vaatimalla.
Taksijonossa kuluu helposti pitkäkin aika,
ja matka kotiinkin voi olla pitkä...
Joka kerta ja jokapaikassa. Oli isolla kaveriporukalla liikkeellä. Syömässä oli käynyt ja pyöräillyt kännissä kotiin. En usko toiseen naiseen, joskaan en nyt ihan varma voi olla.. mutta en stressaa siitä asiasta.
ap
Pitää olla avuton ihminen, jos synnyttämään ei pääse ilman miestä, jos niikseen tulee.
Ap on varmasti tiennyt jo kauan, että miehelle viina maistuu ja turha luullakaan, että se raskauden tai lapsen syntymän takia muuttuisi. Joten paras vaan sopeutua tilanteeseen.
Pitää olla avuton ihminen, jos synnyttämään ei pääse ilman miestä, jos niikseen tulee.
Ap on varmasti tiennyt jo kauan, että miehelle viina maistuu ja turha luullakaan, että se raskauden tai lapsen syntymän takia muuttuisi. Joten paras vaan sopeutua tilanteeseen.
Kyllä aikuinen mies vastaa itse teoistaan. Totta, ap olisi voinut synnyttää yksin, mutta se esikoinen ei ehkä olisi ollut oikeassa paikassa sitä katsomassa tai sairaanhoitajien ristinä.
Sä kostat siivoomalla? Voitaisko mennä naimisiin, mä kävisin ryyppäämässä ja sä kostaisit siivoomalla? Mun luona kun on aika sotkuista.
Mitäs jos lykkäisit esikoisen sille miehelle ja menisit itse nukkumaan, että jaksat synnyttää?
Tai lähdet vaikka käymään kaverin luona.
En kertoisi synnytyksen alusta, ottaisin taksin. Siinäs sitte ihmettelis.
mut vedän kohta ite kännit ellei tää ipana ala syntymään. Olen totaalisen kypsä tähän olotilaan.
Vaikka miten fyysisesti raskasta liikuntaa harrastan joka päivä tuntikausia, niin ei supistuksen supistusta tunnu. perk..