Lue keskustelun säännöt.
Luulin pitkään että posliinit ei käy ollenkaan uimahalleissa. Sitten opin tunnistamaan ne.
19.02.2012 |
Siis ei, niitä ei tunnista itse siitä posliinista. Ne tunnistaa käytöksestä.
Posliinipimppaiset seisovat koko suihkutoimituksen ajan napa lähes kiinni seinässä. Saunaan kävellessään ne puristavat peflettiä nivusiin ja lauteilla istuvat siveästi kyyryssä ja jalat ristissä. Pukeutuminen tapahtuu tiukasti pyyhkeen suojassa.
Hassuja X)
Terv. pimppakarvakyylä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulipa mieleen suhteen alun ajelua koskevat keskustelut mieheni kanssa (hän vaati minua olemaan jatkuvasti posliini, itse vastustin).
Sanoin miehelle, että en välttämättä haluaisi käydä poslarina mökkisaunassa kaveriporukalla tai uimahallissa, kun kokisin joutuvani peittelemään itseäni. Hän väitti että hänen kaveripiirissään moinen on aivan normaalia ja posliininaiset käyttäytyvät aivan samoin kuin muutkin. Mietin kyllä, että mitenköhän mieheni tämän voi tietää, mutta en jaksanut väitellä enää pidempään. Toinen argumenttini oli, että en vain ehdi aina nähdä kaikkea sitä vaivaa, mikä posliinista on. Miehen vastaus: "Kyllä se on mahdollista, jos vain haluaa!"
Nykyisin kumpikin vain siistii karvansa; emme ajele. Tuli miehellekin arkielämän realiteetit vastaan. Eipä ole enää minullekaan huomautellut ajelemattomuudestani.