Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota, mina en. AUTTAKAA! Aivan kamala tilanne!

Vierailija
08.04.2012 |

Mieheni avautui viikko sitten tunteistaan(aluksi tekstiviestin kautta, kun ei ole pystynyt puhumaan minulle kuukausiin kunnolla), ja kertoi etta miettii asumuseroa/eroa jne. Ei kertakaikkiaan jaksa enaa meidan tilannetta, lahinna minua, ei ole edes vastannut kysymykseeni rakastaako minua enaa... :(

Olemme nyt keskustelleet taman viikon aikana varmasti enemman kuin koko 13 vuotisen yhdessaoloaikamme aikana! Hanen mielestaan mina olen ollut liian akainen (varmaankin pirttihirmutasoa????) ja han ei ole uskaltanut puhua minulle asioista, ja jos yritti, mitatoin ne aina vain, nyt sitten viimeisten noin 6-8kk ajan mies on muuttunut akaiseksi, tiuskivaksi, ei tee lasten kanssa milloinkaan mitaan, on toissa niin paljon kuin mahdollista, ja seksia meilla on viimeeksi ollut joskus viime syksyna!

Miehen mielesta mina olen keskittynyt liian paljon lapsiin, kaikki on pyorinyt lasten ymparilla, ja en antanut hanelle tarpeeksi huomiota, vaikka itse asiassa, seksuaalisesta puolesta meilla on aina ollut niin, etta mina olen ollut se aloitteen tekija, mies ei ole koskaan ollut niin kiinnostunut, ja jos olen yrittanytkin, tulin usein hylatyksi.

Meilla on kamala taloudellinenkin tilanne ja luulin miehen kaytoksen olevan stressia siita, mutta nyt viikko sitten sain taman pommin tietooni, ja en osannut sita odottaa.

Mies sanoo kuitenkin, etta olen ollut maailman paras aiti lapsille ja vaimokin jollakin tapaa, mutta ilmeisesti enemman negatiivista kuin positiivista... Menimme nuorina naimisiin, han oli 20v ja mina 23v ja vanhin lapsi on 11v. Nyt han on miettinyt elamaansa tahan asti ja han tarvitsee vapautta, ei lapsista, haluaa olla heidan kanssaa puolet viikosta, mutta ei halua olla enaa sitoutunut enaa minuun. Hanella ei kuulemma ole ketaan toista naista, mutta uskon etta sellaista halajaa...

Tama on niin sydantasarkevaa etta olen itkenyt koko viikon, ja kaikki on ollut yhta sumua. Korvissa humisee, varmaan verenpaine katossa, olen laihtunut viikossa 5kg, koska en pysty syomaan, vapisen ja tarisen. Mies haluaa pysya saman katon alla. Mina en voisi kestaa ajatusta siita etta hanella olisi suhde jonkun muun kanssa, mutta asuisi kotona!!!

Auttakaa joku, kertokaa onko mitaan jarkea enaa yrittaa puhua miehelle? Mies tuntuu haluavana eroa, eika yrittaa enaa kanssani. Lapsia kay niin saaliksi, nuorin on vasta 2v.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävättäret peesaa=D Muista ettet ota sitä ukkoa viereesi herkällä hetkellä muuten pilaat kaiken.

Vierailija
62/119 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperinhan mies sanoi, ettei mussa ole mitaan syyta, vaan etta han vain etsii itseaan jne, mutta jatkuvasti tulee mina en ole tehnyt niin tai nain, sita tai tata...

1. Sinä olet mitä olet ja mies voi joko jäädä tai lähteä, mutta on turha ruotia tässä sinin virheitäsi ja puutteitasi, koska ne eivät tule merkittävästi muuttumaan. Miehen on vain valittava, haluaako koko paketin.

2. Sinä et voi toimia itseäsi koskevassa jutussa puolueettomana keskustelukaverina. Anna miehelle määräaika, johon mennessä on tiedettävä, mitä haluaa. Sinun oma pääsi sekoaa tuollaisesta rakastaa - ei rakasta -pomputtelusta.

3. Niin kauan kuin mies ei ole sitoutuneena suhteessanne, sinäkään et ole suhteessa ja sinun ei tarvitse vastata menoistasi hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus, jossa mies noin normaalista suhteesta, riitaisastakin, lähtisi ilman toista naista. Minä en ole sellaista tapausta vielä nähnyt 37-vuoden ikään ja samaa sanoi mies. Joissain tapauksissa eksä ei saa koskaan tietää mitään varmaa, mutta aina siellä joku on.

Tällä on tosiaan merkitystä myös tulevalle ex-puolisolle, koska se selittää kaiken sen tylyyden ja haluttomuuden yrittää. Samaa selitystä käyttää naiset, joista heilläkin useimmilla on joku juttu mielessä, mutta naisten kohdalla se ei nyt niin automaattista ole.

Vierailija
64/119 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta.

Tanaan mies tuli kotiin ja kuopus sai mun puhelimen kasiinsa ja katsoi naytolle tallennettua 4 kuvaa; lapset ja mieheni. Sanoin lapselle etta siina on sun perheesi. Mies siihen napaytti, etta 'Ja sa et ole siina osallisena!'. Kysyin miksi taytyi noin sanoa, han vain halusi sanoa niin. Sitten viela jatkoi, etta mitas jos me jaettais lapset?! Alkaa tuntua, etta olen naimissa 12-vuotiaan kanssa!!

Ap

Vierailija
65/119 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus, jossa mies noin normaalista suhteesta, riitaisastakin, lähtisi ilman toista naista. Minä en ole sellaista tapausta vielä nähnyt 37-vuoden ikään ja samaa sanoi mies. Joissain tapauksissa eksä ei saa koskaan tietää mitään varmaa, mutta aina siellä joku on.

Tällä on tosiaan merkitystä myös tulevalle ex-puolisolle, koska se selittää kaiken sen tylyyden ja haluttomuuden yrittää. Samaa selitystä käyttää naiset, joista heilläkin useimmilla on joku juttu mielessä, mutta naisten kohdalla se ei nyt niin automaattista ole.

Jätetylle on merkitystä sille, jätetäänkö hänet toisen takia vai ei. Luulisin ainakin, että suurin osa jätetyistä haluaa tietää, jos puoliso jättää toisen takia. Oli se toinen sitten ratkaisu entisen suhteen ongelmiin, löytynyt sielunkumppani, hetkellinen huuma tai mitä vain. Ainakin tämmöisiin tapauksiin usein liittyvä tylyys ja jättämisen syiden epämääräisyys selviäisivät, eikä jätetyn tarvitsisi miettiä mistä on kyse.

Vierailija
66/119 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
67/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo toinen :(. Noin ollut 99% tapauksissa, joista tiedän/olen kuullut.

Voimia sulle!

Vierailija
68/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies miettii asumuseroa tai lopullista eroa, ja silti haluaa asua yhdessä? Jokin ei nyt kyllä täsmää tässä strooissa.

Vierailija
69/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se sattuu ja kovasti, niin sun pitää antaa miehen mennä.

Vierailija
70/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
71/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei halua yrittää, et voi mitään.

Vierailija
72/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä oli jo toinen, raskaana miehelleni.

Pidä puolesi, älä suostu mihin tahansa, itse sorruin siihen koska rakastin edelleen miestäni.

Voimia

Vierailija
73/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ulkomaalainen? Onko sulla työpaikka?

Vierailija
74/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi, se haluaisi elää sen uuden naisen kanssa, nyt ap:n mies kuitenkin haluaa asua saman katon alla. Se on kypsynyt kiukuttelijaan, hapannaamaan.

Vierailija
75/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi majailla kotona ja jaatte laskut. Muuten hän saakin sitten mennä kuten tahtoo. Varsin edullinen ratkaisu miehelles.

No anna mennä, mutta sitten lähtee kokonaan. Maksaa elarit lapsista ja pitää heitä puolet ajasta. Näinköhän enää kiinnostaa.

Mitä tuollaista ukkoa suree.

Nyt nainen hei selkärankaa ja itsekunnioitusta kehiin!

Ja juu, olen kokenut avioeron lapsiperheessä.

Vierailija
76/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on ollut luultavasti se toinen jo pitkään. Surullinen ja tavallinen tarina. Syyllistää sua ja vehtaa toisen kanssa. Älä ainakaan harrasta seksiä enää sen kanssa ettet saa tauteja.

Vierailija
77/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eroaa ja asuu siis erikseen. kannattaa säästösyistäkin. heitä ukkos pihalle. et tee sillä mitään

Vierailija
78/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei voi toisen kanssa jäädä asumaan.. Joko eroatte ihan reilusti tai sitten yritätte vielä yhdessä. Ehkä joku parisuhdeterapia tms? Anna miehelle vähän aikaa, keskity itse vähän aikaa muihin asioihin vaikka kuinka tekisi tiukkaa.

Lähde välillä vaikka kävelemään ja anna miehen olla lasten kanssa keskenään. Se tekee kenelle tahansa miehelle hyvää! jos kerran olet ollut pirttihirmukin. Lähde vaikka koko päiväksi shoppailemaan tai kaupungille, vaikka elokuviin tms. ihan yksin.

Lisäksi voit jossain vaiheessa yrittää sanoa ihan neutraalisti, että tulet äkäiseksi jos et saa tarpeeksi huomiota ja seksiä. Lisäksi oikeasti miehellä voi olla "elämän kriisi". Siis joku kolmenkympin kriisi. Siinä vaiheessa katsoo elämäänsä kriittisesti ja tulee kiire, jos haluaa muuttaa elämäänsä. Helposti ihminen pistää kaikki huonot asiansa parisuhteen piikkiin ja tajuaa vasta vuosien päästä että oikeasti ongelma olikin ihan omassa elämässä. Tekin olette niin aikaisen menneet naimisiin, että oma kasvu on sekoittunut jo parisuhteeseenne.

toivottavasti selviätte. Mutta älkää eläkö "sillä välillä". Joko eroatte tai pysytte yhdessä. Ja silti vaikka päättäisitte pysyä yhdessä, voitte silti vähän "rauhoittaa" tilanteen. Ei koko ajan tarvitse puhua, parantaa parisuhdetta tms. Joskus voi vaan olla aika tehdä yksin asioita.

Tälläisissa tilanteissa yleensä takertuu toiseen, haluaa koko ajan keskustella, saada varmistusta jne.. ja unohtaa itsensä. Sinun olisi varmasti parempi vähäksi aikaa keskittyä itseesi. Harrastaa, tavata ystäviä, tehdä lasten kanssa jotain jänskää.. useimmiten mies kuitenkin haluaa olla mukana teidän hauskassa elämässä..

sorry, tuleekin pitkä vastaus, mutta minun mieheni ei ikinä halunnut tehdä mitään kanssani, tai lähteä yhdessä lasten kanssa mihinkään. ainoastaan perusarkea, työtä, kotitöitä, lasten hoitoa, telkkaria ja tietokonetta. Aika pitkään marmatin, ahdistelin, uhkailin jne..

Sitten lähdin itsekseni liikkeelle, harrastuksiin, elokuviin, teatteriin.. yksin, ystävien, sukulaisten kanssa. Kävin lasten kanssa tai yksin kyläilemässä, käytiin korkeasaaressa, sealifessa. Kutsuin vieraita meille, leivoin herkkuja jne.. Rupesin elämään sellaista elämää kuin itse haluin. Havahtui mies sitten.. että mihin te taas menette, ja koska hän voisi kutsua ihmisiä kylään ja mihin me voitais mennä.. kai se jalkapallon ja formulan katsominenkin rupeaa tympimään, kun tarpeeksi usein saa ihan yksin katsoa ja muilla näyttää olevan paljon hauskempaa keskenään.

Vierailija
79/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä oli juuri tuollainen. Ei ollut varaa omaan asuntoon, mutta sillä vaan oli julkisesti toinen nainen.

Mies haluaa hyötyä perheestä ja sinusta taloudellisesti ja samalla haluaa vapautta ja toisen naisen. Erittäin epäkypsän miehen puhetta. Lapsiperhe-elämä on vastuuta.

Neuvoni on: anna mennä, nyt vapisuttaa ja tärisyttää, mutta usko pois, vuoden päästä ei. Kunnioita itseäsi, äläkä itke miehen perään.

Ja kun luottaa itseensä, selviää kyllä.

Nimimerkki toinen lapsiperhe-eron kokenut

Vierailija
80/119 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkä ihmeen takia miehen pitäisi väkisin jatkaa vaimon kanssa jos ei halua? Ja miksi pitäisi "kostaa" laittamaan maksamaan mahd paljon ja hoitamaan mahd paljon. Kuvauksen perusteella fiksu mies, joka ilmeisen halukas hoitamaan lapsiaan ja velvollisuutensa. Ei toista ihmistä voi omistaa, eikä onnettomassa liitossa olla koko elämäänsä. Te olette olleet "pennuista" asti yhdessä ja olet varmasti järkyttynyt, mutta tässä kohden pitäisi pystyä olemaan itsenäinen aikuinen. Eli on omaa elämää, on nainen, äiti, työasiat (?) ym, ettei täysin romahda tällaisen asian edessä. On vaikeaa kuvitella, että jos miehesi on voinut noin huonosti noin pitkään, olisit itse elänyt elämäsi parhainta aikaa ja erilaisia olisi yllätys?

Joa ajatukset ja oletukset on noin erilaisia, ei keskusteluyhteyttä ja sitä "kipinääkään" taida olla jäljellä, tai no kerroitkin jo ettei miehesi pystynyt asiasta aluksi kasvotusten puhumaan. Eli yhteyttä ei ole. Jotkut valitsevat liiton jatkumisen kulissina lasten vuoksi, jotkut haluaa elää onnellisina parisuhteessa tai yksin, jotta lapset voivat hyvin.