Mikä kumma sen Bulevardin surmaajan motiivi
on voinut olla, jollei ollut taloudellisia vaikeuksia, ei kolmansia osapuolia, tai avioeroaikeita. Mulla tulee mieleen vain joku kuolemansairaus..
Kommentit (26)
Uusin tieto kai on että äiti on surmattu eri tavalla kuin lapset. Toivoa sopii että edes lasten kuolema on ollut "helpompi", eikä kuten siinä Laajasalon tapauksessa jossa sekä äiti että lapset tapettiin äärimmäisen julmalla tavalla.
Mielisairaus.
rohkeat kuvat feissarissa? En ole ihan varma, koska kuvaa ei enää löydy...
Jotkut jankkaa, ettei se kuulu meille, mutta tavallaan tällainen teko järkyttää niin rajusti, että sitä haluaa tietää. Sitä haluaa suhteuttaa asioita ja saada siihen selvyyden, ettei näin voisi itselle käydä tai omille lapsille. Ihmiset haluaa rationalisoida ja vakuuttua, ettei tää koske mua.
En mäkään keksi muuta motiivia. Kaikissa näistä tiedetyistä tapauksesti motiivi on joko taloudelliset ongelmat tai parisuhdeongelmat. Muista en ole kuullutkaan. Ai niin, siellä Espoossa oli se peliongelma (no, taloudellinen sekin), mutta siihen liittyi myös parisuhteen ongelmat.
Mikä ihmeen pyllykuva? HÄH
ei tod. mikään paha (mun mielestä ainakaan)
se äiti taisi olla kaunis nainen.
Tuli mieleen, että olikohan nainen itse ottanut kuvan peilin edessä vai joku muu? Kaikkihan oletamme nyt miehen seonneen, mutta ehkä nainenkin saattoi sekoilla?
Onhan täällä palstallakin joskus ollut viestejä, joissa 35-40 v. naimissa oleva perheenäiti on ilmoittanut laittaneensa seuranhaku ilmoituksen nettiin. (näiden ketjujen ap:t leimataan tosin heti provoiksi...).
Mikä ihmeen pyllykuva? HÄH
ei tod. mikään paha (mun mielestä ainakaan)
se äiti taisi olla kaunis nainen.
Hänellä on ollut feissarissa ainoastaan kuva reppuvaelluksesta ulkomailla!!!! Olette idiootteja täällä.
Mikään pyllykuva ei voi olla murhan syy. Voi toki olla, että joku siitä sekoaa, mutta jos oma vaimo laittaisi alastonkuvia nettiin, niin kyllä minulle tulisi lähinnä huoli hänestä, että mistä tämä eksibitionismi kumpuaa.
Hänellä on ollut feissarissa ainoastaan kuva reppuvaelluksesta ulkomailla!!!! Olette idiootteja täällä.
tehdään murhien uhreista syypäitä vaikka mieshän on ollut aivan mielisairas, samoin kuin tuo Laajasalon tyyppi -tunteeton kylmäverinen tappaja.
Saati sitten nuo kuvahuhut! Ensinnäkään kyseinen kuva ei edes liittynyt mitenkään uhriin ja toiseksi: jos löytäisin miehestäni jonkun "pyllykuvan" en todellakaan sekoaisi ja murhaisi miestä ja lapsiamme. Ei normaali ihminen noin vain "sekoa"!!!!!
Mikään pyllykuva ei voi olla murhan syy. Voi toki olla, että joku siitä sekoaa, mutta jos oma vaimo laittaisi alastonkuvia nettiin, niin kyllä minulle tulisi lähinnä huoli hänestä, että mistä tämä eksibitionismi kumpuaa.
itse, kuten teki Laajasalon tapauksessa. Oli pakottanutkin poseeraamaan.
tanssija-kaimaansa?
Kyseinen tanssija-taiteilija poisti
performanssikuviaan sekaannusten välttämiseksi.
Kaikki mikä lisää huhumyllyä kelpaa AV:n korppikotkille. Mitä enemmän syytetään murhien uhreja niin sitä innokkaammin täällä keskustellaan.
että miehellä on ollut työstressi, muuttostressi, lapsi on valvottanut, vaimo jäkättänyt ja sitten on vain mennyt kuppi nurin.
On surmannut vaimon kun tämä on haastanut riitaa, on sitten miettinyt mitä lapsille käy kun hän joutuu linnaan ja lasten äiti on kuollut. Surmaaminen on ollut ainoa vaihtoehto hänelle.
Äitini työkaverin surmasi tämän aviomies. Mies oli ollut tosi leppoisa ja mukava mies, yllättäin vaimon ekana lomapäivänä mies surmasi hänet. Syynä oli, että vaimo oli jäkättänyt koko ajan jostakin, mies ei vain ollut enää kestänyt, oli päässä napsahtanut, loppuu se kätinä. Ja loppuihan se.
Olen AIVAN MYKISTYNYT siitä kuinka Suomessa tehdään murhien uhreista syypäitä vaikka mieshän on ollut aivan mielisairas, samoin kuin tuo Laajasalon tyyppi -tunteeton kylmäverinen tappaja.
Saati sitten nuo kuvahuhut! Ensinnäkään kyseinen kuva ei edes liittynyt mitenkään uhriin ja toiseksi: jos löytäisin miehestäni jonkun "pyllykuvan" en todellakaan sekoaisi ja murhaisi miestä ja lapsiamme. Ei normaali ihminen noin vain "sekoa"!!!!!
spekuloidaan sillä, että mies on joutunut raatamaan niin paljon haastavan työnsä lisäksi, että on pimahtanut. Eli nainen on vain lorvaillut ja hyväksikäyttänyt urallaan menestynyttä miestä. Ja vielä siellä todetaan, että nainen on varmaan murhannut ne lapset ja että mies voi helposti vaihtaa nelikymppisen (lue: elähtäneen) naisen puolet nuorempaan.
että miehellä on ollut työstressi, muuttostressi, lapsi on valvottanut, vaimo jäkättänyt ja sitten on vain mennyt kuppi nurin.
On surmannut vaimon kun tämä on haastanut riitaa, on sitten miettinyt mitä lapsille käy kun hän joutuu linnaan ja lasten äiti on kuollut. Surmaaminen on ollut ainoa vaihtoehto hänelle.Äitini työkaverin surmasi tämän aviomies. Mies oli ollut tosi leppoisa ja mukava mies, yllättäin vaimon ekana lomapäivänä mies surmasi hänet. Syynä oli, että vaimo oli jäkättänyt koko ajan jostakin, mies ei vain ollut enää kestänyt, oli päässä napsahtanut, loppuu se kätinä. Ja loppuihan se.
Muutoin herkkä mies listii teidät.
Olen AIVAN MYKISTYNYT siitä kuinka Suomessa tehdään murhien uhreista syypäitä vaikka mieshän on ollut aivan mielisairas, samoin kuin tuo Laajasalon tyyppi -tunteeton kylmäverinen tappaja.
spekuloidaan sillä, että mies on joutunut raatamaan niin paljon haastavan työnsä lisäksi, että on pimahtanut. Eli nainen on vain lorvaillut ja hyväksikäyttänyt urallaan menestynyttä miestä. Ja vielä siellä todetaan, että nainen on varmaan murhannut ne lapset ja että mies voi helposti vaihtaa nelikymppisen (lue: elähtäneen) naisen puolet nuorempaan.
Jotkut veikkaavat että mies on tappanut lapset koska mahdollisessa erossa joutuisi maksamaan elareita isosta palkastaan! Samoin on epäilty murhan syyksi pettymystä siihen että lapset olivat vain tyttöjä. Toiset epäilevät naista murhaajaksi (vaikka poliisi on jo sulkenut pois tämän vaihtoehdon) ja kommentoivat että synnyttäneellä nelikymppisellä naisella ei ole muutenkaan mitään arvoa, elämä käytännössä ohi. Noita kommentteja kun lukee niin toteaa että kyseisiä surmatekoja tulee vielä paljon lisää. Suomalaisen miehen tunne-elämä on nimittäin musta ja jääkylmä.
On surmannut vaimon kun tämä on haastanut riitaa, on sitten miettinyt mitä lapsille käy kun hän joutuu linnaan ja lasten äiti on kuollut. Surmaaminen on ollut ainoa vaihtoehto hänelle.Äitini työkaverin surmasi tämän aviomies. Mies oli ollut tosi leppoisa ja mukava mies, yllättäin vaimon ekana lomapäivänä mies surmasi hänet. Syynä oli, että vaimo oli jäkättänyt koko ajan jostakin, mies ei vain ollut enää kestänyt, oli päässä napsahtanut, loppuu se kätinä. Ja loppuihan se.
Luoja mikä hullu ukko.
ja seonnut siitä.