Antakaa vinkkejä noin 30-vuotiaalle miehelle, joka ei ole koskaan seurustellut…
Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…
Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.
Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.
Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.
Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.
Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…
Kommentit (121)
Hankkiudu töihin tai harrastuksiin, jossa kohtaat myös vastakkaista sukupuolta.
Se on ns. sosiaalista kanssakäymistä ja vuorovaikutusta. Ei pariutuminen ole mitään sokkodeittailua, vaan sinun tulee hankkia kanssakäymisessä olemalla niitä taitoja, joita ihmissuhteissa tarvitaan.
Maailma on pullollaan epätoivoisia naisia, jotka ovat kiinnostuneita 30-40 vuotiasita (vapaista) miehistä. Tässä suhteessa sinulla ei ole ongelmaa.
Päinvastoin, jos alat heti infota, että sinulla ei ole tuohon ikään mitään kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta, sinua pidetään todennäköisesti pelottavana ja arvaamattomana peräkammarissa kasvaneena friikkinä. Sori vaan, mutta näin on.
Täytyy sanoa, että vaikka kirjoitat tällä palstalla, kuulostat todella fiksulta tyypiltä. Jos olet oikeasti tuollainen livenäkin, niin ihan varmasti löydät itsellesi jonkun.
Totta puhuakseni en uskonut, että tuolla tavoin ajattelevia miehiä edes on olemassa.
Ymmärrän stressisi, sillä mitä vanhemmaksi tulee ja on edelleen kokematon, koetaan heti, että ko henkilössä on jotain vikaa. Niinkuin täälläkin joistain kommenteista on saanut huomata.
Mikä siinä onkin, että ajatellaan, että ihmisessä täytyy heti olla jotain vikaa, jos ei täytä jotain tiettyjä kriteereitä, joiden mukaan määritellään ns. normaali ihminen?
Ap kuulostaa mielestäni aivan normaalilta, vaikka ei olekaan kokemusta naisista.
Olen siis 26v nainen ja täysin kokematon itsekin. Olen miettinyt samoja kysymyksiä kuin sinäkin ja välillä tuntuu, että ei tämä tästä mihinkään muutu. Ja kun sanotaan, että tässä maailmassa naisen on helmpompi olla kokematon kuin miehen, niin enpähän menisi sitä allekirjoittamaan.
Samalla tavoin naiset ovat epävarmoja ja hermostuneita. Ei se kenellekään "helpompaa" ole.
Olen kokeillut myös nettideittejä, mutta ei sieltä mitään tullut. Miehet olivat todellisuudessa aivan muuta kuin olivat profiiliinsa kirjoittaneet (ikä, paino, pituus ja joillain koulutuskin oli ilmeiseti sellainen, mitä he olisivat halunneet olla)
Itse olen yrittänyt myös kulkea avoimin mielin ja asettamatta turhia kriteerejä treffikumppaneille, mutta silti olen edelleen samassa jamassa.
Yritän uskoa, että jos on tarkoitettu, että tulen joskus seurustelemaan, törmään siihen mieheen vaikka koirapuistossa. Mutta jos ei, no, sitten ei kai mahda mitään.
Epätoivoinen etsiminen on kuitenkin se, mitä mielestäni kannattaa välttää. Voin suoraan sanoa, että kokemattomuudestani huolimatta, olen muutaman miehen kohdalla poistunut hiljaa takavasemmalla, kun ilmenee, että he käyvät treffeillä ns. liukuhihnameiningillä ja viikonkin sinkkuna olo (ja ilman seksiä olo) on tuntunut heistä maailmanlopulta.
Epätoivoisuus on pahin turn off.Voi toki olla epätoivoinen hiljaa mielessään, mutta ei kailottaa sitä koko kansalle.
niin yksittäinen kokemus: lähipiirissäni on mies, jonka tilanne vastasi lähes täysin sinun tilannettasi. Hän oli kyllä erittäin sosiaalinen, paljon kavereita jne. Hän alkoi 30-vuotiaana seurustella ekan kerran. Nainen löytyi työpaikalta ja oli 24-vuotias ja erittäin ujo ja hiljainen tyttö. Seurustelu vaikuttaa alkaneen ja edenneen erittäin luontevasti, koska sopivat selvästi hyvin yhteen ja kokevat molemmat löytäneensä "sen oikean".
Neuvoisin, että älä ole liian ahdistunut kokemattomuudestasi, äläkä ala heti "tunnustaa" sitä, vaan deittaile ja toimi ihan kuin kokeneemmatkin.
juuri tuollainen olisi napakymppi mies! Älä lannistu kaikista naisten deittiprofiileista, sillä useat naiset (osin tyhmyyttään) etsivät röyhkeitä, itsevarmoja alfauroksia - jotka ovat ikävä kyllä surkeita puolisoita.
Itse olen kasvanut tällaisen narsistisen, ylimielisen "miesten miehen" lapsena, isäni oli todella itsekkyyden huipentuma, ylimielinen muita polkeva k**ipää, joten onnekseni osasin tehdä oman miesvalintani siten, että pääkriteeri oli "täysin päinvastainen kuin oma isäni". Mutta sellaiset naiset jotka eivät itse ole kokeneet lapsuudessa tuollaisen miehen kanssa elämistä, saattavat haksahtaa "renttuihin".
Itse olen sitä mieltä että parhaat miehet ovat "nörtähtäviä", ei siis nyt mitään 50v peräkammaripoikia, mutta kilttejä, ystävällisiä, empaattisia ja kyllä, myös kokemattomia. Olisit siis täysin ideaaliani vastaava.
Sinun täytyy vain löytää oikea nainen. Etsi korkeasti koulutettua, omillaan toimeentulevaa naista - nämä eivät tarvitse "vahvaa" suojelijamiestä tai halua heittäytyä avuttomaksi ja suojeltavaksi. Näihin avuttomiin naisiin juuri vetoaa röyhkeä pelimies, jota sinusta ei toivottavasti koskaan saa tehtyäkään.
Kun löydät oikean tyyppisen naisen, niin ole reilu ja rehellinen ja paljasta kokemattomuutesi. Se on nimittäin plussa ja _meriitti_. Sitä ei pidä hävetä tai nolona selitellä. Sanot vaan niinkuin asia on, että haluat harrastaa seksiä vasta sitten kun tarpeeksi rakas ja merkityksellinen ihminen on löytynyt. Eivät naiset kaipaa mitään don juan -rakastajantaitoista naistenkaatajaa. Seksin voi opetella ja oppia sitten ihan alusta lähtien.
Ehdotan sinulle muutamia konkreettisia neuvoja:
- harrastukset. Valitse naisvaltainen harrastus, vaikka tiffanytyöt, kielikurssi tai kirjallisuuspiiri (esim. kansalaisopistot)
-käy ryhmäliikuntatunneilla (ei pelkästään salilla). Esim bodypump on miehille hyvin sopiva, omalla salilla käy poikia, ja naiset ottavat heihin kontaktia siellä
- hanki koira, takuuvarma naismagneetti kunhan koira on tarpeeksi pieni (ei rottweileria)
-mene lavatanssikurssille tms missä on alkoholiton kohtaamispaikka
- vältä baareja: siellä on etsimässä vain sitä vääränlaista takertuvaa/holhottavaksi haluavaa naistyyppiä eli pelimiesten metsästäjiä
- älä ole liian tiukka, esim siis rajaamalla yh:t pois. Moni yh olisi ihan unelma, kun ovat viisastuneet siinä mielessä että se "pöyhkeä" alfamies osoittautui paskaksi puolisoksi, ja seuraavalla kerralla osataankin etsiä kiltimpää miestä.
Onnea metsästykseen! Muista näyttää "tyytyväiseltä". Eli siis tarkoitan tätä että jos näyttää liian etsivältä ja epätoivoiselta, saattaa karkoittaa naisia. Jos taas näytät rennolta ja "varatulta" niin viestit positiivisesti. Tästä syystä varatut usein saavat paljon treffiehdotuksia.
ps. jos olisin sinkku niin pyytäisin puhelinnumerosi heti! :-)
Tunnen miehen jolla oli aika sama tilanne. Lähemmäs kolmikymppisenä ei vielä kokemusta suhteista. Nykyään seurustelee ja hyvin menee sillä saralla, joten toivoa kyllä on.
Mahdollisia ongelmia; esität että et ole kovin kiinnostunut naisista - naiset eivät ole kiinnostuneita tällaisista miehistä, he haluavat tuntea olevansa haluttuja. Olet ehkä aloitekyvytön - turn off, moni nainen odottaa mieheltä tätä ja miten itse suhtaudut aloitteen tekevään naiseen kun tunnut pitävän seksiä niin vakavana asiana? Jos pääset tapailuvaiheeseen naisen kanssa, niin suomessa mielestäni myös aika nopeasti edetään sänkyyn ja jos sinulla ei ole mitään kiirettä sinne vaikutat yksinkertaisesti siltä että ei kiinnosta. Ja kiinnostaako sinua? Todella? Naiset haluavat seksiä, ei kukaan halua miestä jota ei kiinnosta seksi.
Käyt suihkussa joka päivä ja vaihdat puhtaat vaatteet?
Tässä tulikin paljon mielenkiintoisia vastauksia. Ja kuten aavistelinkin, monelle olisin täysin "turn off", mutta ilmeisesti en ihan kaikille kuitenkaan.
Olen tähän asti luottanut siihen, että kyllä se sopiva ihminen tulee sitten joskus vastaan, enkä ole yrittämällä yrittänyt etsiä. Mutta vuodet ovatkin vierineet yllättävän nopeasti ja tosiaan alkaa näyttää siltä, että ei niitä luontevia tilanteita enää juurikaan ole, jossa voisi sillä tavalla toiseen ihmiseen tutustua.
Minua ei haittaisi lainkaan, vaikka nainen olisi "ujo ja hiljainen". Tällaiset ihmiset saattavat ujon kuoren alla olla lopulta paljon mielenkiintoisempia kuin supersosiaaliset kaikkien kaverit. Vaan ei tuo "ujo ja hiljainen" ole myöskään vaatimus, eli ihan avoimin mielin liikkeelle.
Samaa mieltä tuosta iästä kuin tässä tuli kommentteja, eli todennäköisesti kovin nuori tyttö olisi liian "lapsellista" seuraa. Vaan yksilöitähän kaikki ovat.
Ja tuolle hygieniasta huolestuneelle voin sanoa, että juu, kyllä käyn suihkussa ja vaihdan puhtaat vaatteet päivittäin! Tämä nyt on niin itsestään selvä, että enpä ymmärtänyt erikseen tuossa aloitusviestissä mainita! :)
Aloittaja
juuri tuollainen olisi napakymppi mies! Älä lannistu kaikista naisten deittiprofiileista, sillä useat naiset (osin tyhmyyttään) etsivät röyhkeitä, itsevarmoja alfauroksia - jotka ovat ikävä kyllä surkeita puolisoita.
Itse olen kasvanut tällaisen narsistisen, ylimielisen "miesten miehen" lapsena, isäni oli todella itsekkyyden huipentuma, ylimielinen muita polkeva k**ipää, joten onnekseni osasin tehdä oman miesvalintani siten, että pääkriteeri oli "täysin päinvastainen kuin oma isäni". Mutta sellaiset naiset jotka eivät itse ole kokeneet lapsuudessa tuollaisen miehen kanssa elämistä, saattavat haksahtaa "renttuihin".
Itse olen sitä mieltä että parhaat miehet ovat "nörtähtäviä", ei siis nyt mitään 50v peräkammaripoikia, mutta kilttejä, ystävällisiä, empaattisia ja kyllä, myös kokemattomia. Olisit siis täysin ideaaliani vastaava.
Sinun täytyy vain löytää oikea nainen. Etsi korkeasti koulutettua, omillaan toimeentulevaa naista - nämä eivät tarvitse "vahvaa" suojelijamiestä tai halua heittäytyä avuttomaksi ja suojeltavaksi. Näihin avuttomiin naisiin juuri vetoaa röyhkeä pelimies, jota sinusta ei toivottavasti koskaan saa tehtyäkään.
Kun löydät oikean tyyppisen naisen, niin ole reilu ja rehellinen ja paljasta kokemattomuutesi. Se on nimittäin plussa ja _meriitti_. Sitä ei pidä hävetä tai nolona selitellä. Sanot vaan niinkuin asia on, että haluat harrastaa seksiä vasta sitten kun tarpeeksi rakas ja merkityksellinen ihminen on löytynyt. Eivät naiset kaipaa mitään don juan -rakastajantaitoista naistenkaatajaa. Seksin voi opetella ja oppia sitten ihan alusta lähtien.
Ehdotan sinulle muutamia konkreettisia neuvoja:
- harrastukset. Valitse naisvaltainen harrastus, vaikka tiffanytyöt, kielikurssi tai kirjallisuuspiiri (esim. kansalaisopistot)
-käy ryhmäliikuntatunneilla (ei pelkästään salilla). Esim bodypump on miehille hyvin sopiva, omalla salilla käy poikia, ja naiset ottavat heihin kontaktia siellä
- hanki koira, takuuvarma naismagneetti kunhan koira on tarpeeksi pieni (ei rottweileria)
-mene lavatanssikurssille tms missä on alkoholiton kohtaamispaikka
- vältä baareja: siellä on etsimässä vain sitä vääränlaista takertuvaa/holhottavaksi haluavaa naistyyppiä eli pelimiesten metsästäjiä
- älä ole liian tiukka, esim siis rajaamalla yh:t pois. Moni yh olisi ihan unelma, kun ovat viisastuneet siinä mielessä että se "pöyhkeä" alfamies osoittautui paskaksi puolisoksi, ja seuraavalla kerralla osataankin etsiä kiltimpää miestä.
Onnea metsästykseen! Muista näyttää "tyytyväiseltä". Eli siis tarkoitan tätä että jos näyttää liian etsivältä ja epätoivoiselta, saattaa karkoittaa naisia. Jos taas näytät rennolta ja "varatulta" niin viestit positiivisesti. Tästä syystä varatut usein saavat paljon treffiehdotuksia.
ps. jos olisin sinkku niin pyytäisin puhelinnumerosi heti! :-)
Kyllä minä olen tavannut montakin miestä, jotka ovat itsevarmoja, eivät missään nimessä mitään nörttejä, mahdollisesti jopa kokeneita (alle 10kumppania) mutta siltikään eivät mitään narsisteja. On ihan turha väittää, että kaikki hyvällä itsetunnolla varustetut, komeat ja naisten mieleen olevan miehet olisivat renttuja.
Minulla on aviomiehenä ainakin aivan loistava mies. Sosiaalinen, komea, hyvä urheilija, kokenut, suosittu...mutta aivan tosi loistava isä. uskollinen aviomies, kunnioittaa minua ja perhettä. Siis hyvä mies, mutta ei närttiä nähnytkään! :)
mutta tämä ketjuhan on jo todistanut, että monelle kelpaisit! Jotenkin erikoiselta kuulostaa, ettet ole ikinä kokeillut edes mitään seurustelun tapaista? Naiset ovat nykyään niin aktiivisia, että luulisi jonkun lähestyneen sinua jossain elämänvaiheessa kiinnostuneena lähempään tutustumiseen. Oletko varma, että omat kriteerisi naisen suhteet ovat järkevät ja ns. normaalit. Lähipiirin ikisinkuilla tuntuu olevan aivan ihmeelliset odotukset potentiaalisesta kumppanista ja eihän heidän elämäänsä ikinä tule mitään ihmenaista/-miestä ilmestymään. Ja vuosi vuodelta vaatimukset vain kovenevat.
Millaiset kriteerit sinulla siis on naisen suhteen? Kuinka pitkä lista on ehtoja sille, millainen nainen ei ainakaan saa olla ulkonäöllisesti tai muuten?
Olen osittain samanlaisessa tilanteessa. Kirjoita mulle, jos kiinnostaa jutella: emmeline (at) luukku.com.
Naiset (aivan kuin miehetkin) rakastavat haasteita. Joten liian "helppo" ei saa heti aluksi olla. Kannattaa olla jonkin verran salamyhkäinen ja vaikuttaa ainakin siltä, että vientiä riittää. Muutama naispuolinen kaveri aiheuttaa mukavasti mustasukkaisuutta uudessa tyttöystävä ehdokkaassa ja haluaa pian saada sinut omakseen. Näin se vaan valitettavasti menee!
Tämä on kyllä omien kokemuksieni mukaan varsin totta. Minusta naiset keskimäärin ovat tässäkin asiassa paljon miehiä kollektiivisempia ja haluavat napata jo valmiiksi suositun itselleen. Tämän vuoksi on tärkeää, että näytät siltä kuin sinulla olisi vientiä. Vaikkei tosiasiallisesti olisikaan.
Minulle tärkeintä on rehellisyys ja aitous. Kukaan ei jaksa esittää loputtomasti ja minusta onkin ihan turhaa edes lähteä suhteeseen miltään muulta pohjalta kuin omalta itseltään. Jos nainen ihastuu alkujaan juuri sinuun itseesi eikä luotuun kuvaan, hän todennäköisemmin pitää sinusta vielä suhteen arjistuttuakin. Jos etsii pysyvää suhdetta, on ihan turhaa lähteä luomaan kuvaa josta oletat naisen kiinnostuvan. Ei sitä auta kuin antaa itsensä ja aidot arvonsa ja toiveensa.
ujot naiset etsivät elättäjää tai ritaria valkealla ratsulla? Sulkeeko ujos älykkyyden pois?
Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…
Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.
Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.
Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.
Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.
Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…
Ompas sinulla keskinkertaiset ongelmat
voit sadan prosentin varmuudella sanoa ettei sinulla ole sukupuolitauteja
t. sh
"Miten niin??"
Siten niin, että esim HIVin tai hepatiitit voi saada verikontaktissa (sairaala, lähinnä ulkomailla, tai piikkihuumeet, työtapaturma jne) tai vaikka syntymässä.
T: toinen sh
nuorempaa kokematonta naista koska itsekkin olet kokematon ja näin ollen teillä on jotain yhteistä mistä voisi hyvä aloittaa.
Itselläni "vähän" enemmän kokemusta. Silti nykyinen on paras kaikista, ollut alusta asti! Uuden kumppanin kanssa oleminen jännittää aina. Kyllä se siitä lähtee, kun tutustuu ja luottaa toiseen.
Onnea aloittajalle, kyllä sullekin on se oikea nainen jossakin!
että yrität "iskeä" vain niitä barbieksi laittautuneita kovaäänisiä ja pinnallisen seksikkäitä naisia. Näitä naisia kiinnostaa itsessään ja toisissa ulkonäkö, vaikutusvalta yms. Olen pitkän aikaa ajatellut että tuleekohan henrilaasasia juuri siitä, kun yksinäiset miehet menevät baariin löytääkseen naisen ja baareissa onkin sitten näitä ihan tietynlaisia naisihmisiä, joille ei tavallinen mies kelpaa. Siitä on hyvä tehdä johtopäätöksiä, että kaikki naiset ovat tietynlaisia ja kiltti mies ei kelpaa kenellekään.
että yrität "iskeä" vain niitä barbieksi laittautuneita kovaäänisiä ja pinnallisen seksikkäitä naisia. Näitä naisia kiinnostaa itsessään ja toisissa ulkonäkö, vaikutusvalta yms. Olen pitkän aikaa ajatellut että tuleekohan henrilaasasia juuri siitä, kun yksinäiset miehet menevät baariin löytääkseen naisen ja baareissa onkin sitten näitä ihan tietynlaisia naisihmisiä, joille ei tavallinen mies kelpaa. Siitä on hyvä tehdä johtopäätöksiä, että kaikki naiset ovat tietynlaisia ja kiltti mies ei kelpaa kenellekään.
mutta musta tuntuu että ap on sen verran fiksu heppu että tietää jo asian laidan :)
ja en totta tosiaan voi ymmärtää, miten joku pitää ap:n kaltaista miestä pelottavana.
Olen muutaman vuoden vanhempi kuin ap mutta jos olisin tutustunut häneen, niin mielessäni ei olisi KOSKAAN käynyt, että onpa kummallinen. Miksi olisi? Seksia harrastetaan silloin kun on sopiva seurustelukumppani ja ei se nyt mikään ihme ole, ettei sellaista ole 30kymppisenäkään.
Minulla on useita läheisiä ystäviä, jotka ovat aloittaneet seksin esim. 30, 32 tai 36-vuotiaina. Yksi hyvä ystäväni on 45, kaunis nainen, ja on neitsyt. Hän on urakeskeinen eikä halua sitoutua.
Kaikki nuo ystävät ovat akateemisia. Tuo 32v. aloittanut on hyvännäköinen mies. Tiedän useamman nuoren naisen, joka oli ihastunut häneen. Mies rakasti vapautta, tykkäsi kyllä kauniista tytöistä mutta vakiseurustelu sai hänen mielestään vielä odottaa. Kun löysi lupaavan (7 v nuoremman...) ja oli itsekin valmis vähitellen sitoutumaan, aloitti myös seksielämän. Olemme jutelleet näistä usein (on yksi lähimpiä ystäviäni) mutta ei minulle, eikä hänelle ja eikä tod. näk. myöskään tälle tyttöystävälle ole koskaan tullut mieleen, että siinä olisi jotain kummallista. Päinvastoin.
AP, vaikutat ihanalta mieheltä. Älä KOSKAAN edes haikaile sellaisten pintaliitäjien perään, jotka pitävät kaltaisiasi helmiä kummallisena. Löydät varmasti sen oikean. Katsele oikeista piireistä. Ja ei varmaan olisi edes niin huono juttu, vaikka nainen olisi 5-10 v. nuorempi. Niin ainakin itse valitsisin, jos olisin mies :)
Laasasen trolli koko juttu. Pointsit vittuilijoille!