Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä noin 30-vuotiaalle miehelle, joka ei ole koskaan seurustellut…

Vierailija
07.04.2012 |

Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…

Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.

Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.

Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.

Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.

Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitkä yksinäisyys on ap:n elämänhistoriassa on iso asia, jonka vaikutukset tulevat tuntumaan hänen parisuhteissaan pitkään. Hänen ongelmiensa kokonaisuus ei pyyhkiydy pois vain aloittamalla seurustelu.

Jos ap nyt sitten aloittaa seurusteluna, suosittelisin edes jonkin verran nuorempia naisia. Kolmekymppisillä on biologinen kello jo niin tosiasia, ettei heillä olisi varaa tuhlata aikaansa jonkun itseään etsivän rassukan auttamiseen ulos kivenkolosta. Ap älköön maksattako oppirahojaan muilla.

Vierailija
62/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitkä yksinäisyys on ap:n elämänhistoriassa on iso asia, jonka vaikutukset tulevat tuntumaan hänen parisuhteissaan pitkään. Hänen ongelmiensa kokonaisuus ei pyyhkiydy pois vain aloittamalla seurustelu.

Mistä tiedät, että aloittajalla on "ongelmien kokonaisuus" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin seksistä tuli näin tärkeä asia? Hirveitä kommentteja täällä.

Vierailija
64/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse ennen avioliittoani "vakavilla markkinoilla" ja tapasin kaltaisiasi, ihan kivoja miehiä. Osa heistä ol vain tosi mustavalkoisia. Sellainen ekoilla treffeillä vaatimusten asettaminen ei onnistu. Esim.jos nainen ehdottaa seksiä ja se on arvojesi vastaista, kannattaa tilanteeseen suhtautua lämpimän ymmärtävästi kuitenkin esim.istua viereen ja ottaa kädestä, ehkä nojata toiseen, sitähän lopulta halutaan, läheisyyttä ja jaettuja kokemuksia jotka motivoivat tutstumaan. Ei omien arvojen tuputtamista tai ylenkatsetta. Asioita ei voi kiirehtiä. Vaikka sinulla olisi oma asunto maksettuna, ei nainen silti ole heti valmis sinne perhettä perustamaan. Se on loukkaava ajatus, koska jokainen haluaa tulla ihastutuksi juuri omana itsenään, ei potenttina paketin täydentäjänä.

Vierailija
65/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksuaaliset kokeilut ja suhdekokeilut kuuluu hoitaa jo nuorena, että tuossa iässä se vakiintuminen olisi käytännössä mahdollista. Miten voit löytää hyvän kumppanin tuollaisessa tilanteessa? Olen itse 3-kymppinen yh enkä ikinä ottaisi kokematonta miestä - minkään ikäistä. No, en kuulu sinunkaan kohderyhmääsi, mutta ylipäänsä on epärealistista jos oletat löytäväsi yhtä, tai edes lähes, yhtä kokemattoman naisen kuin mitä itse olet.

Oletko varma että olet hetero? Mikä on se AITO syy siihen että olet pysynyt naisista erossa?

Vierailija
66/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksuaaliset kokeilut ja suhdekokeilut kuuluu hoitaa jo nuorena, että tuossa iässä se vakiintuminen olisi käytännössä mahdollista. Miten voit löytää hyvän kumppanin tuollaisessa tilanteessa? Olen itse 3-kymppinen yh enkä ikinä ottaisi kokematonta miestä - minkään ikäistä. No, en kuulu sinunkaan kohderyhmääsi, mutta ylipäänsä on epärealistista jos oletat löytäväsi yhtä, tai edes lähes, yhtä kokemattoman naisen kuin mitä itse olet.

Eivät kaikki ole 30-vuotiaana harrastaneet merkityksetöntä seksiä kaikkien kanssa, jotka vain suostuvat.

terv. nainen 25 v. kokematon

Oletko varma että olet hetero? Mikä on se AITO syy siihen että olet pysynyt naisista erossa?

Vierailija
67/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vahingossa viestini tuon lainauksen sisään. Plääh.

terv. vastaaja 96

Vierailija
68/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ydin on mielestäni epäsosiaalisuus. Sinun ei kannata "deittailumielessä" lähestyä naisia vaan ehdotan että hankit harrastuksia joissa tapaat naisia luontevasti. Näin vältät tilanteen jossa heti tulee seurusteluhistoriaa puitua ja ystävystyt naisten kanssa ensin ihan tutustumalla muuten. Näin saat myös luontevasti ylipäätään ystäviä naisista, vaikkei niistä seurustelua kehittysiikään. Nämä naisystävät sitten voivat esitellä sinua edelleen omille naispuolisille ystävilleen; näin tutustut nopeasti useampiin naisiin ja voit löytää myös seurustelukumppanin. Näin neuvon miehenä.

Vierailija
69/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähtökohtaisesti deittailumielessä naisten tapailu sikäli ongelmalinen että siinä primääristi heti se seurusteluasia esillä ja aiempi seurustelukokemus myös. RYhmätyöjuttuihin ja harrastuksiin rohkeasti niin tapaat naisia ilman deittailupainetta.

Vierailija
70/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen tapa löytää kumppani teini-iän ja opiskeluajan jälkeen on mielestäni netti. Älä tee liian kovia rajauksia, tapaa mahdollisimman paljon naisia (aikaahan sinulla on, kun olet yksin)ja ennemmin tai myöhemmin löydät pidempiaikaista seuraa, ehkäpä jopa elämänkumppanin. Mitä harrastat? Tanssi, esim. salsa voisi olla hyvä juttu (tsekkaa pääkaupunkiseudun tanssikoulut), sillä siinä pääset luonnolliseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja aina siellä miehiä puuttuu tanssittajina. Myös mikä tahansa muu naisvaltainen harrastus olisi sinulle hyvä, kuten kielikurssit. Kesällä olisi hyvä esim. melonta tai pesäpallo, jossa rento fiilis ja hyvä sukupuolijakauma. Oleellisinta kuitenkin on se, että puhut naisille ja uskallat lähestyä heitä (esim. suudella), kun hetki on oikea. Myös beachilla voi tavata naisia, mutta olisi hyvä, että olisit seurassa, sillä ihmiset pelkäävät yksinäisiä susia. Itse en muuten usko niin kovin ns. sinkkuklubeihin, sillä siellä valikoima on epänormaali - tavallista useammalla siellä mitä ilmeisemmin joku handikäppi parin löytämisessä tai sosiaalisten suhteiden luomisessa. Kokeile siis ihan tavallisia paikkoja! Hyvä olisi tietty, jos olisit naisvaltaisella alalla töissä tai jos sinulle esiteltäisiin jatkuvasti uusia ihmisiä. Useimmitenhan pari löydetään työn ja ystävien kautta, jos ei harrastuksen kautta. Tsemppiä ja toimi!

Vierailija
71/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sadan prosentin varmuudella sanoa ettei sinulla ole sukupuolitauteja

t. sh

Vierailija
72/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista, joka kokonaisuutena kiinnostaa ja kiihottaa niin paljon, että olisit voinut lähestyä häntä seurustelumielessä?

Vai onko niin ettei kukaan ole lähtenyt hommaan mukaan?

Mahdollisia syitä:

- puuttuu järjetön "lihan himo", eli kiinnostun/kiihotun naisesta kokonaisuutena, enkä ole koskaan juossut "pillun perässä", koska se vaan ei yksinään jaksa kiinnostaa. En voisi harrastaa seksiä kuin sellaisen naisen kanssa, jonka oikeasti tunnen hyvin.

- en käytä juuri ollenkaan alkoholia ja käyn vain harvoin baareissa

Vierailija
73/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin urakeskeinen?

Vierailija
74/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaan mun kohdalle ole sattunut kokenutta miestä jota ei tarvitsisi "opettaa", eli toimimaan sängyssä juuri mun kanssa yhteensopivalla tavalla. Ja ennemminkin liikaa kokemusta aiheuttaa sen että kuvittelee jo asiat osaavansa jolloin ei niin helposti edes tunnu tajuavan että ne hyvinä pitämänsä jutut ei ehkä aina toimikaan... Siinä mielessä kokematon voisi olla jopa parempi, ei ainakaan kuvittele itsestään liikoja.

Toinen positiivinen asia: ap on ainakin asunut pitkään yksin ja oppinut hoitamaan kodin ja talouden. Itse kymmenen vuotta tappelin miehen kanssa suhteessa joka alkoi ollessamme 20v. Ei ikinä oppinut ottamaan vastuuta.

Vierailija
75/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaan mun kohdalle ole sattunut kokenutta miestä jota ei tarvitsisi "opettaa", eli toimimaan sängyssä juuri mun kanssa yhteensopivalla tavalla. Ja ennemminkin liikaa kokemusta aiheuttaa sen että kuvittelee jo asiat osaavansa jolloin ei niin helposti edes tunnu tajuavan että ne hyvinä pitämänsä jutut ei ehkä aina toimikaan... Siinä mielessä kokematon voisi olla jopa parempi, ei ainakaan kuvittele itsestään liikoja.

Toinen positiivinen asia: ap on ainakin asunut pitkään yksin ja oppinut hoitamaan kodin ja talouden. Itse kymmenen vuotta tappelin miehen kanssa suhteessa joka alkoi ollessamme 20v. Ei ikinä oppinut ottamaan vastuuta.

Vierailija
76/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta tupakkaa ja kokeile alkoholia tai huumeita.

Helposti syrjäytyy sosiaalielämästä.

Kaikkea pitää kokeilla ja kaikesta pitää oppia. Jos ei tee mitään niin ei tapahdu mitään ja ap:lle on käynyt juuri näin. Hän on mies jolle ei tapahdu mitään.

Vierailija
77/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polta tupakkaa ja kokeile alkoholia tai huumeita.

Helposti syrjäytyy sosiaalielämästä.

Kaikkea pitää kokeilla ja kaikesta pitää oppia. Jos ei tee mitään niin ei tapahdu mitään ja ap:lle on käynyt juuri näin. Hän on mies jolle ei tapahdu mitään.

Kiteytit juuri minun elämäni täydellisesti.

(En ole ap.)

Vierailija
78/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiteytit juuri minun elämäni täydellisesti.

(En ole ap.)

Vierailija
79/121 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sadan prosentin varmuudella sanoa ettei sinulla ole sukupuolitauteja

t. sh

Vierailija
80/121 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä raittius on hyve (alkoholia nauttinut astuu useammin parin varpaille kuin raitis). Ja siellä ajautuu väkisinkin juttusille tyttöjen kanssa, kunhan ensin oppii pari perustanssia ja opettelee hakemaan naisia. Mutta nuo kun oppii edes auttavasti, niin sen jälkeen naisissa on mitä valita.

- en käytä juuri ollenkaan alkoholia ja käyn vain harvoin baareissa

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän