Antakaa vinkkejä noin 30-vuotiaalle miehelle, joka ei ole koskaan seurustellut…
Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…
Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.
Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.
Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.
Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.
Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…
Kommentit (121)
myös nykyiseltä mieheltäni.
Monilla naisilla on sellainen (kotoa opittu?) käsitys, että naisen täytyy olla miestä nuorempi, kokemattomampi ja muutenkin alisteinen...Sääliksi käy näitä hölmöjä naisia.
joita kokemattomuus kiehtoo.. Kaksi vakavaa suhdettani joista myös lapsia olivat neitsyitä. Suhteet alkoivat ihan kevyesti ja seksiä oli aika pian. Kumpikaan miehistä ei kertonut kuin vasta siinä tositoimissa olevansa neitsyt. Kumpikin itki ekan kerran jälkeen:) Ja kumpikin suhde eteni seurusteluksi pian seksin alkamisen jälkeen. Mutta kummallakaan ei ollut ajatusta seksistä että "vasta sen oikean kanssa", ei vain ollut tullut tilaisuutta. Olivat ap:ta paljon nuorempia kyllä. Eikä kyllä kumpaakaan tarvinut opettaa eikä mistään voinut päätellä että ekaa kertaa olivat asialla. Eka suhde päättyi muista syistä, toka siihen että mies oli neitsyt yhteen mennessämme... Ikäkriisissä halusi kokea muitakin naisia. Aavistin kyllä että näin saattaisu käydä.
Nykyinen mieheni on paljon minua kokeneempi vaikka 9v nuorempi, seurustelusta ei kuitenkaan juuri kokemusta ennen minua. Pari villiä vuotta oli kuitenkin ehtinyt seksikokemuksiaan kartuttaa. Minua kiehtoi ensin se että luulin miehen olevan aika kokematon.
Itseäni viehättää juurikin neitsytmiehet, mutta juurikin ujoutensa takia neitsyet eikä niinkään periaatteen tai uskonnon vuoksi. Sellaiset ujon kuoren alla tosi kiihkeät kun vihdoinkin pääsevät tositoimiin;)
Itse en voi ymmärtää että poikuus olisi joillekin naisille turn-off, oon kai sitten vähän erikoinen kun villiinnyn ajatuksesta.
Miten erottuisit muista miehistä? Poikuus ei ole myyntivaltti. Voit olla unelma arvoiltasi mutta friikki parisuhteessa.
Kunnollisuus on lähtökohta parisuhteelle. Mikä tekee sinusta uniikin?
Kyllä seksuaaliset kokeilut ja suhdekokeilut kuuluu hoitaa jo nuorena, että tuossa iässä se vakiintuminen olisi käytännössä mahdollista. Miten voit löytää hyvän kumppanin tuollaisessa tilanteessa? Olen itse 3-kymppinen yh enkä ikinä ottaisi kokematonta miestä - minkään ikäistä.
Keskustelua sivusta seurailleena sanoisin, että ei sinunkaan tilanteesi ole mitenkään kadehdittava. Käsittääkseni yksinhuoltajuus on useimmille ihmisille tila, johon joudutaan, ei pyritä.
*Terveisin 3-kymppinen, ei-uskonnollinen, melko kokematon mies, ei yksinhuollettavia lapsia
Siihen on todennäköisesti erittäin hyvä syy, ettei ap ole löytänyt naista, jonka kanssa olisi päätynyt edes suhteen alkumetreille. Se syy olisi kaikille tämänkin ketjun kirjoittajalle hyvin ilmeinen, jos ap linkittäisi vaikkapa videoklipin itsestään. Aivan varmasti jokin mättää ja sen aistii joko heti tai hiukan aikaa tutustuttua. Todennäköisesti jotakin luonteeseen ja ajattelutapoihin liittyvää.
En ole ap, mutta olen tehnyt itsestäni pienen esittelyvideon (englanniksi).
Mitä pidätte?
"Miten niin??"Siten niin, että esim HIVin tai hepatiitit voi saada verikontaktissa (sairaala, lähinnä ulkomailla, tai piikkihuumeet, työtapaturma jne) tai vaikka syntymässä.
T: toinen sh
Mutta lieneekö Suomessa kukaan saanut työtapaturmasta ainakaan HIV:tä?
Mutta jos seksiä ei ole koskaan harrastanut, niin on oikeasti erittäin epätodennäköistä, että henkilöllä voisi olla sukupuolitauti.
Mutta seitsemän tai viisi ei niinkään. Minulla on seitsemän vuotta vanhempi mies, on tavattu kun hän oli vaille kolmikymppinen ja minä 22, ja ei se ainakaan tutustumisvaiheessa mitenkään haitannut. Tosin minulla oli/on muutenkin enemmän itseäni vanhempia kavereita kuin itseäni nuorempia.
Toivottavasti et lannistu näistä kommenteista, vaikuttaa siltä että poimit ne negatiiviset ja unohdat ne, joissa sinua sanotaan jackpotiksi :D.
Mitä itselleni tulee mieleen miehen kokemattomuudesta tuossa iässä. Ei haittaa. Ymmärrän että elämä voi helpostikin mennä niin, ettei olekaan sattumoisin seurustellut 17-vuotiaasta lähtien, eikä siinä tarvita kovin suurta eroa. Ainakin mitä muistelen lukioaikaisia tuttuja kilttejä poikia, niin iso osa seurusteli koska joku aloitteellinen tyttö oli päättänyt että tuon nappaan. Ja edelleen ovat sen saman kanssa, nykyisin noin kolmikymppisinä jo naimisissa.
Mielestäni on kunnioitettavaa, että pidät kiinni periaatteistasi. Joku merkityksetön sutaisu ei mielestäni muuta kokematonta oleellisella tavalla kokeneemmaksi, enemmän se on sellainen yläasteikäisten ajatus, että on neitsyitä ja sitten on ne muut. Yhtä hyvin voi katsoa vähän opetusfilmejä tai lukea pari romanttis-eroottista tarinaa...
Ainoastaan näin tuntematta voisin pelätä sitä, että olet viaton ymmärtämään miten ällöttäviä naiset on. Jos olet asunut yksin ja olet vielä siisti ja huoliteltu, ja olet tavannut naisia lähinnä meikattuna ja puhtaina, vaatteet päällä. Mutta ehkä siihenkin sitten tottuu, tai löytää jonkun joka osaa ottaa kumppaninsa huomioon eikä piereskele sängyssä tai haise pahalta :).
Onko sinulla sisaruksia?
opettaa sängyssä tai parisuhteessa ketään. Opettamiset on tehty jo silloin parikymppisinä. Parisuhde on hirvittävää neuvottelua koko ajan.
Käy jossakin muotikaupassa, vaikka Jack&Jonesilla niin näytät siltä että olet ajassa mukana.
T. Nainen, 29
Ap:n kirjoitustyylistä voi päätellä, että kyseessä on aika mekaanisesti naisista ja parisuhteista ajatteleva mies. Tyyppi kuvittelee, että parikymppinen tyttö olisi hyvä "kohde" hänelle, koska tätä tyttöä ei haittaisi aikuisen miehen kokemattomuus - niin seksuaalinen kokemattomuus kuin kokemus parisuhteessa elämisestäkin.
Huh. Tuo seksuaalinen kokemattomuus tarkoittaa käytännössä sitä, että olet todennäköisesti todella huono sängyssä: et osaa suhtautua luontevasti ja luonnollisesti naisen alastomaan vartaloon etkä ole saanut kokemusta esimerkiksi suuseksissä tai edes suutelussa. Et todennäköisesti osaa olla itsekään luontevasti naisen edessä alasti ja suhtautua huumorilla seksuaalisuuteen. Kuulostat estyneeltä ja vakavalta. Ja silti odotat jotain kokematonta parikymppistä rupsahtavan ja veltostuvan ruumiisi pariksi. Eiköhän sille parikymppiselle olisi parempi saada ensikokemuksia joltain osaavalta kolmikymppiseltä, joka tietää mitä tehdä eikä jännitä sitä omaa suoritustaan. Arvaan, että ap paljastuu seksissä joko liian nopeasti laukeavaksi ("saiksäkin jo? -mies") tai sitten hänellä on estoista ja jännityksestä johtuvia erektiohäiriöitä (lerppakurppamies).
Suurin haitta tuosta kokemattomuudesta on todennäköisesti kuitenkin ihan muussa kuin siinä seksipuolessa. Ap:lla ei ole kokemusta pitkässä parisuhteessa elämisestä. Ei kokemusta parisuhteiden kehityksestä eikä siitä, mitä hän itse todella toivoo ja tarvitsee parisuhteessa. Ei kokemusta yhteisestä arjesta, ei kokemusta huonoista ja vaikeista vaiheista, ei kokemusta siitä, miten suhdetta voi pitää elävänä, kun biologisperäinen alkuhuuma haihtuu... - siis ei minkäänlaista kokemusta aikuisten ihmisten välisestä rakkaudesta eikä parisuhteesta.
Ja ap toivoo aloittavansa kokeilunsa jonkun juuri teini-iän ylittäneen tyttösen kanssa. Onnea vaan, ne juuri opiskelunsa aloittavat sinkkutytöt ovatkin sitä parasta maastoa hakea tasavertaista kumppanuutta aikuisen naisen kanssa. Ehkä juuri siksi ne juuri lukion päättäneet tytöt ovat hyvä kohde. Kannattaa iskeä joku nörtähtävä, heikkoitsetuntoinen ja vähän finninen tyttö, niin se on varmasti kiitollinen jopa tuollaisen peräkammarimiehen huomiosta.
Ap:n kirjoitustyylistä voi päätellä, että kyseessä on aika mekaanisesti naisista ja parisuhteista ajatteleva mies. Tyyppi kuvittelee, että parikymppinen tyttö olisi hyvä "kohde" hänelle, koska tätä tyttöä ei haittaisi aikuisen miehen kokemattomuus - niin seksuaalinen kokemattomuus kuin kokemus parisuhteessa elämisestäkin.
Huh. Tuo seksuaalinen kokemattomuus tarkoittaa käytännössä sitä, että olet todennäköisesti todella huono sängyssä: et osaa suhtautua luontevasti ja luonnollisesti naisen alastomaan vartaloon etkä ole saanut kokemusta esimerkiksi suuseksissä tai edes suutelussa. Et todennäköisesti osaa olla itsekään luontevasti naisen edessä alasti ja suhtautua huumorilla seksuaalisuuteen. Kuulostat estyneeltä ja vakavalta. Ja silti odotat jotain kokematonta parikymppistä rupsahtavan ja veltostuvan ruumiisi pariksi. Eiköhän sille parikymppiselle olisi parempi saada ensikokemuksia joltain osaavalta kolmikymppiseltä, joka tietää mitä tehdä eikä jännitä sitä omaa suoritustaan. Arvaan, että ap paljastuu seksissä joko liian nopeasti laukeavaksi ("saiksäkin jo? -mies") tai sitten hänellä on estoista ja jännityksestä johtuvia erektiohäiriöitä (lerppakurppamies).
Suurin haitta tuosta kokemattomuudesta on todennäköisesti kuitenkin ihan muussa kuin siinä seksipuolessa. Ap:lla ei ole kokemusta pitkässä parisuhteessa elämisestä. Ei kokemusta parisuhteiden kehityksestä eikä siitä, mitä hän itse todella toivoo ja tarvitsee parisuhteessa. Ei kokemusta yhteisestä arjesta, ei kokemusta huonoista ja vaikeista vaiheista, ei kokemusta siitä, miten suhdetta voi pitää elävänä, kun biologisperäinen alkuhuuma haihtuu... - siis ei minkäänlaista kokemusta aikuisten ihmisten välisestä rakkaudesta eikä parisuhteesta.
Ja ap toivoo aloittavansa kokeilunsa jonkun juuri teini-iän ylittäneen tyttösen kanssa. Onnea vaan, ne juuri opiskelunsa aloittavat sinkkutytöt ovatkin sitä parasta maastoa hakea tasavertaista kumppanuutta aikuisen naisen kanssa. Ehkä juuri siksi ne juuri lukion päättäneet tytöt ovat hyvä kohde. Kannattaa iskeä joku nörtähtävä, heikkoitsetuntoinen ja vähän finninen tyttö, niin se on varmasti kiitollinen jopa tuollaisen peräkammarimiehen huomiosta.
Moni kolmikymppinen nainen voi olla eronnut ainoasta pitkästä parisuhteesta, joka on alkanut joskus lukiossa tai opiskellessa. Jos siinä yhdessä suhteessa teininä on asioista neuvoteltu ja yhdessä opeteltu ja kasvettu, niin surkeaa on jos ei ymmärrä että se seuraava mies ei ole ehkä niihin samoihin neuvotteluihin tahollaan osallistunut. Ja jos taas tuohon ikään mennessä on kierrättänyt miehiä ja ollut jo tyytyväinen kun vieraatkin miehet samoista baareista pokattuna tuntuu niin tutuilta ja täysoppineilta, niin miten todennäköistä on että siitä porukasta joku nyt sitten yhtäkkiä haluaisi vakiintua.
Niin ja ap, eikö pk-seudulta etenkin löydy paljonkin sinkkunaisia tuosta ikäluokasta? Ehkä katselet sillä silmällä niitä, jotka jo on parisuhteessa, juuri siksi että he ei vaikuta mitenkään epätoivoisilta vaan turvallisilta. Se vaan on väärä ryhmä, paitsi jos siellä on joku juuri eroamassa pitkästä suhteesta... Sellainen vähän biologiseen kelloonsa hermostunut sinkkunainenkin voi siitä vielä rauhoittua, kunhan löytää kunnollisen miehen.
Ap:n kirjoitustyylistä voi päätellä, että kyseessä on aika mekaanisesti naisista ja parisuhteista ajatteleva mies. Tyyppi kuvittelee, että parikymppinen tyttö olisi hyvä "kohde" hänelle, koska tätä tyttöä ei haittaisi aikuisen miehen kokemattomuus - niin seksuaalinen kokemattomuus kuin kokemus parisuhteessa elämisestäkin.......
Ap:han kirjoitti että on katsellut juuri oman ikäisiä, ja kysyi että pitäisikö sittenkin katsella nuorempia.
Ja hei, ei todellakaan monella ole ehkä edes koko ikänään kertynyt ymmärrystä siitä miten parisuhde pidetään elävänä vuosi toisensa jälkeen. Voi olla kokemusta eroista toisensa jälkeen, tai sitten kitkuttelusta. Tai yksi pitkä suhde, sen päättymisen jälkeen voi kokea itsensä hyvinkin kokemattomaksi ja olla alkuun estoinen ja vakava aloittaessaan seksielämää seuraavan kumppanin kanssa.
joka kertoisi, ettei ole koskaan seurustellut tai rakastellut; miettisin kyllä mikähän hänessä on vialla......
En ikinä uskaltaisi riskeerata aloittamalla suhdetta hänen kanssaan; kaiken saisi A:sta alkaen opettaa, niin pedissä kuin yhdessä asumisessakin....
Toi yx tossa tuli koulutettua tavoille, ei herranen aika en jaksais aloittaa samaa urakkaa alusta lähtien uudelleen...uuvuttaa koko ajatuskin...
Neuvo: valehtelu ei tietenkään kannata, mutta välttele vain luovimalla taitavasti ympäripyöreästi aihetta ja älä kerro naiselle e.m. seikkoja. Ennen kuin vasta paljon paljon myöhemmin voit mainita....;)Siinä hopeahääpäivän tienoilla..,)
joka kertoisi, ettei ole koskaan seurustellut tai rakastellut; miettisin kyllä mikähän hänessä on vialla......
En ikinä uskaltaisi riskeerata aloittamalla suhdetta hänen kanssaan; kaiken saisi A:sta alkaen opettaa, niin pedissä kuin yhdessä asumisessakin....
Toi yx tossa tuli koulutettua tavoille, ei herranen aika en jaksais aloittaa samaa urakkaa alusta lähtien uudelleen...uuvuttaa koko ajatuskin...Neuvo: valehtelu ei tietenkään kannata, mutta välttele vain luovimalla taitavasti ympäripyöreästi aihetta ja älä kerro naiselle e.m. seikkoja. Ennen kuin vasta paljon paljon myöhemmin voit mainita....;)Siinä hopeahääpäivän tienoilla..,)
on sellainen mihin jokainen mies oppii vain kun joku kärsivällinen nainen opettaa. Naiset sen sijaan tietää nämä jutut jo teini-ikäisestä. Yksinään asuva aikuinen mies ei voi ymmärtää tai jopa itse opetella sellaisia asioita kuin vaikka... Niin mitä asioita?
Eihän sitä edes ole pakko heti olla ekoilla treffeillä muuttamassa yhteen! Ensin tutustutaan ja ihastutaan, eikös niin?
että mitä ihmettä te aloittajalla haluatte sanoa. Että elää loppuelämänsä yksinään kun tähän asti kerran on ollut yksin, vaikka haluaisi parisuhteen? Ei ole tullut esille mitään oikeaa syytä, miksi ap ei olisi hyvä kumppani. Päinvastoin tulee mieleen, että on montakin ikänsä naisten helmoissa loisinutta kokenutta ihanaa miestä, jotka pitkällä kokemuksella a ryyppää, b polttaa, c pettää, d hakkaa, e ei tee kotitöitä, f elää naisen kustannuksella, g eivät kunnioita kumppaniaan tai h kaikki edellä mainitut. Nekö on kivoja koska ei tarvitse kaikkea sängyssä opettaa?
Olen 27v nainen. Mä sanoisin, että jos et ole baareissa kiertelijä, niin deittipalstat on hyvä vaihtoehto. Ei todellakaan mitään noloa tms, ihan nykyaikaa. Itse baareissa kierrellyt, mutta mieheni löysin deittipalstalta. Ilmoituksessa kerro rehellisesti itsestäsi, mutta ei tartte mainita kokemuksesta,ei se ole tutustumiseen tärkeätä! Ei se tee sinusta huonompaa tai parempaa, itse ainakin haluan tutustua ihmiseen.
Sitten kun tapailet, voit luonnollisessa vaiheessa mainita ettet ole seurustellut ja jos alkaa vaikuttaa että synkkää, mainitset ettet ole kokenut makkarissakaan...Itse en pitäisi asiaa pahana, olisin ehkä hieman äimänä, mutta arvostaisin rehellisyyttä. Naistenmiehiä on ihan liikaa, mielummin ottaisinkin semmoisen jolla vähemmän kokemusta!
Sanoisin, että se on teinijuttu että pitää olla kokemusta ja osata kaikki temput ja asennot. Sinulla on arvostettava asenne seksiin, ja vaikutat hyvältä tyypiltä oikeasti. Löydät vielä mukavan naisen. Itsevarmuus mukaan, arvosta itseäasi ja arvojasi. mitä vanhemmaksi naisetkin tulevat , uskon etten ole yksin ajatusteni kanssa vaan muutkin alkavat arvostaa "kunnollisuuttasi". pahat pojat ovat kivoja pari viikkoa, mutta harva oikeasti haluaa semmoisen kanssa perheen.
Deittipalstoilla voit laittaa jonkun edes vähemmän tunnistettavan kuvan itsestäsi, moni pelkää että ihmiset on ihan erilaisia kun mitä etsivät. KUva tavallaan kertoo heti tuhat sanaa.Tai sitten annat kuvan semmoisille joista olet vähän kiinnostunut :)
Tsemppiä!
kuka hullu tuollaisen aikuiseen ikään ehtineen neitsythiipelön kanssa alkaisi edes treffailemaan? Voin sieluni silmin nähdä ap:n ensimmäiset "seksi"kokemukset...juu, ehkä tosiaan olisi parempi, jos ap hankkii ensimmäiseksi naiseksieen toisen neitsyen. Kun ilmeisesti ei pysty ketään kokeneempaa ajattelemaan, kun sitten kokee varmaan itsensä heikommaksi ja vielä todellistakin surkeammaksi.
Ajatella, että Suomessakin on olemassa keski-ikäistyviä heteromiehiä, jotka eivät esimerkiksi koskaan ole antaneet naiselle orgasmia! Jotka eivät ole koskaan tunteneet naisen kostean pillun makua suussaan, eivät koskaan ole opetelleet miten seksiä haraastetaan oikean ihmisen kanssa eivätkä koskaan ole lauenneet naisen sisään.
Miten tällainen mies osaisi tyydyttää seksuaalisesti aktiivisen ja oman vartalonsa kanssa sinut olevan naisen, jolla on haluja ja tarpeita ja käsitys siitä, mitä hyvä seksi on? Ei mitenkään. Naisen pitäisi tyytyä olemaan harjoittelukappale, joku, jonka kanssa tuo ikämies voi opetella olemaan laukeamatta liian pian ja ehkä jopa tuottamaan tälle naisellekin nautintoa.
Mitenkähän on, onko ap yksi näistä kieroutuneista miehistä, joka haluaa itselleen "puhtaan" naisen (=kokematon tytteli, jolla ei ole miestä pelottavia vertailukohtia menneisyydessään)? Siltä vahvasti kuulostaa.
Ehkäpä ap löytäisi jonkun vastaavassa elämäntilanteessa elävän naisen, jolla ei kolmikymppisenä ole yhtäkään mieskokemusta, johon ei ole syynä uskonnollinen eikä muukaan vakaumus. Miltä kuulostaa nainen näillä tuntomerkeillä? Miten viehättävältä?
Lopeta jo! 30v. ei ole vielä liian vanha, ja ap:n tapauksessa ehkäpä joku kristillisen vakaumuksen omistava nainen tai sellaisesta kodista oleva ( vaikka itse ei usko, mutta pohja konservatiivinen) voisi sopia hyvin. Mitään menevää 20v. fuksia en lähtisi hakemaan, nuoremmilla on nuorempien jutut, mutta joku 25-32v. hieman syrjäytynyt ( parisuhteissa siis) nörttinainen voisi sopia.
Yhden jutun haluaisin vain sanoa. Sinun kannattaisi tykönäsi miettiä, miksi olet ollut yksin noin kauan. Siihen todennäköisesti on jokin syy, joka voi olla sellainen, ettet ihan heti saa siitä kiinni, mutta joka sinun kannattaisi kaivaa esiin.Mahdollisia syitä:
- puuttuu järjetön "lihan himo", eli kiinnostun/kiihotun naisesta kokonaisuutena, enkä ole koskaan juossut "pillun perässä", koska se vaan ei yksinään jaksa kiinnostaa. En voisi harrastaa seksiä kuin sellaisen naisen kanssa, jonka oikeasti tunnen hyvin.
- en käytä juuri ollenkaan alkoholia ja käyn vain harvoin baareissa
Kai nämä sitten ovat aika isoja vikoja?
Aloittaja
Kuulostat omalta mieheltäni.
Tapasimme nettideittisivuston kautta, jonne hän oli jättänyt ilmoituksen (sellaisen omin sanoin kirjoitetun, ei mitään yksityiskohtaisia profiileja). Ilmoitus erottui välittömästi siitä normaalista ilmoitusten massasta - heti oli selvää että tämä mies on jotain ihan muuta! Oli saanutkin huomattavan paljon vastauksia ja suurin osa varsin mukavan oloisilta naisilta.
Mieheni ei ollut tavatessamme kokematon, mutta häneen sopii kuitenkin tuo kuvauksesi siitä, että seksi ei kiinnosta ihan kenen tahansa naisen kanssa. Päin vastoin, tätä miestä on itse asiassa aika vaikea saada kiinnostumaan seksuaalisesti. Pitää olla tietynlaiset aivot ja ajatukset jne. Oli deittaillut ennen minun tapaamistani useampia naisia, joista monia pidempäänkin, mutta seksiä ei ollut harrastanut näistä kuin yhden kanssa (siitä huolimatta että osa oli alentunut jopa anelemaan häneltä seksiä..).
Jos mieheni olisi ollut tavatessamme täysin kokematon, minua se ei olisi haitannut. Hän oli muuten niin täydellisen sopiva minulle, ja ehtiihän sitä sitten yhdessä harjoittelemaan! Ainoa turn off, mikä kokemattomuudesta voi seurata, on liika epävarmuus ja arkuus. Mutta jos pystyt suhtautumaan asiaan suoraselkäisesti omana valintanasi (sen sijaan että näkisit itsesi surullisena olosuhteiden uhrina), se ei olisi ongelma ainakaan minulle.
Nyt olemme olleet onnellisesti yhdessä kymmenen vuotta, ja minulta kysellään hyvin usein, mistä oikein olen löytänyt noin upean miehen. :)
Suosittelen, että ensisijaisesti etsisit oman ikäistäsi naista. Kokemattomuuden osalta puntit eivät välttämättä mene tasan vaikka nainen olisi kymmenen vuotta nuorempikin, joten asennoidu niin että tulet todennäköisesti joka tapauksessa olemaan kumppaniasi kokemattomampi. Kolmekymppisinä monet naiset alkavat lopullisesti ymmärtää, millaista miestä oikeasti tarvitsevat, ja samaan aikaan ne harvat hyvät miehet alkavat olla jo perheellisiä. Tunnen itsekin muutaman aivan ihanan sinkkunaisen, joille nyt vihdoin kelpaisi se kunnollinen, omani kaltainen mies, mutta jotka eivät sellaista tahdo mistään löytää. Mahdollisuutesi paranevat koko ajan, koska miehillä iän karttuminenkaan ei ole niin suuri ongelma kuin naisilla!
Suosittelen deitti-ilmoituksen laatimista ajatuksella. Tee se avoimesti, siten että persoonallisuutesi paistaa rivien väleistä, ja kliseitä karttaen. Löydät aivan varmasti ihanan naisystävän, sen verran hyvältä mieheltä vaikutat!
joita kokemattomuus kiehtoo.. Kaksi vakavaa suhdettani joista myös lapsia olivat neitsyitä. Suhteet alkoivat ihan kevyesti ja seksiä oli aika pian. Kumpikaan miehistä ei kertonut kuin vasta siinä tositoimissa olevansa neitsyt. Kumpikin itki ekan kerran jälkeen:) Ja kumpikin suhde eteni seurusteluksi pian seksin alkamisen jälkeen. Mutta kummallakaan ei ollut ajatusta seksistä että "vasta sen oikean kanssa", ei vain ollut tullut tilaisuutta. Olivat ap:ta paljon nuorempia kyllä. Eikä kyllä kumpaakaan tarvinut opettaa eikä mistään voinut päätellä että ekaa kertaa olivat asialla. Eka suhde päättyi muista syistä, toka siihen että mies oli neitsyt yhteen mennessämme... Ikäkriisissä halusi kokea muitakin naisia. Aavistin kyllä että näin saattaisu käydä.
Nykyinen mieheni on paljon minua kokeneempi vaikka 9v nuorempi, seurustelusta ei kuitenkaan juuri kokemusta ennen minua. Pari villiä vuotta oli kuitenkin ehtinyt seksikokemuksiaan kartuttaa. Minua kiehtoi ensin se että luulin miehen olevan aika kokematon.
Itseäni viehättää juurikin neitsytmiehet, mutta juurikin ujoutensa takia neitsyet eikä niinkään periaatteen tai uskonnon vuoksi. Sellaiset ujon kuoren alla tosi kiihkeät kun vihdoinkin pääsevät tositoimiin;)
Itse en voi ymmärtää että poikuus olisi joillekin naisille turn-off, oon kai sitten vähän erikoinen kun villiinnyn ajatuksesta.