Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä noin 30-vuotiaalle miehelle, joka ei ole koskaan seurustellut…

Vierailija
07.04.2012 |

Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…

Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.

Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.

Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.

Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.

Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille meni tää läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi