Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä noin 30-vuotiaalle miehelle, joka ei ole koskaan seurustellut…

Vierailija
07.04.2012 |

Kuulin, että tältä palstalta saa naispuolisilta ihmisiltä anonyymisti vinkkejä kaikkiin maailman ongelmiin…

Tilanne on siis se, että en ole koskaan seurustellut. Ja konservatiivisesti ajattelevana (tosin en uskovaisena) en ole myöskään harrastanut seksiä enkä sellaista seuraa myöskään etsinyt (koska se mielestäni kuuluu kuin vakavaan suhteeseen). Olen luonteeltani kunnollinen ja parisuhteessa olisin ehdottoman uskollinen.

Ulkoisesti kaikki on OK. On yliopistotutkinto, työpaikka, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, olen ihan normaalin kokoinen ja näköinen, jne jne. Eli en kuuluu esim. osastoon ”peräkammarin poika”. Olen myös huomannut, että minun on usein oletettu seurustelevan, vaikka en mitään sellaista ole koskaan antanut ymmärtää. Luonteeltani olen hieman epäsosiaalinen siinä mielessä, että pidän esim. yksin matkustamisesta enkä nauti mistään työryhmätöistä tms. Mutta tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen, eli mikään erakko en ole.

Tuntuu nykyään vaikealta edes törmätä potentiaalisiin naisihmisiin. Tämän ikäiset lähes poikkeuksetta ovat jo perustaneet perheen. Kun olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut, niin eihän mitään ole voinut edes ”yrittää”, koska aina heti alkuun selviää, että ko. henkilö seurustelee tai on jo naimisissa. Tuntuu myös vaikelta ylipäätään lähestyä ketään, kun ei ole kokemusta minkäänlaisesti seurustelusta.

Deitti-ilmoituksia olen joskus lueskellut, mutta tosi usein niissä annetaan aika suoraan ymmärtää, että pitäisi olla jo kokemusta parisuhteesta, enkä haluaisi valehdella.

Olisi kiva kuulla vinkkejä ja mielipiteitä, miten tälllaisella ”CV:llä” pystyisi vielä kumppanin löytämään. Vai suosiollako elellään yksin jatkossakin…

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin, niin voisi onnistuakin. Tai tuo ehdotus, että tutustu naisiin, kyllä ne varmaan ihan mielellään järkkää hyvää miestä treffeille sinkkukavereittensa kanssa. Hanki söpö koira, ulkoiluta sitä puistoissa ja ala vielä harrastaa vaikka agilitya sen kanssa, vientiä riittää.

En usko että se kokemattomuus seksin saralla on suuri ongelma, jos kuitenkin sitten suhteessa suhtaudut avoimesti seksiin.

Vierailija
22/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, kuulostat kunnon kaverilta. Olen varma, että varmasti löydät naisen itsellesi, kunhan jatksat vain etsiä. Monilla naisilla on ensi tai toisen käden kokemusta huonoista miehistä ja sellaiset osaavat arvostaa miehen kunnollisuutta. Eivät kaikki hae pahoja poikia, vaikka siltä välillä tuntuisikin.

Sanoisin, että älä varsinaisesti mainosta kokemattomuuttasi, eli älä itse aktiivisesti ota sitä esille naisten kanssa jutellessasi. Mutta jos asia kuitenkin tulee puheeksi, älä ala myöskään valehtelemaan. Kokemattomuus, niin seksin kuin seurustelunkin suhteen, ei lopulta ole niin iso asia. Jos nainen sinut sen takia jättää niin sitten saa mennäkin. Löydät paremman.

Ja kuten mainittua, nykypäivänä on oikeasti etu, että voit sadan prosentin varmuudella sanoa ettei sinulla ole sukupuolitauteja.

Suosittelisin sinulle nyt ensi alkuun nettideittailua: jos naisten lähestymisestä ei aikaisempaa kokemusta ole, lienee helpompaa tehdä ensikontakti näppäimistön välityksellä kuin livenä. Mainitsit olevasi taustaltasi akateeminen, joten uskon että kirjallinen ilmaisu tulee sinulle luonnostaan.

Kehottaisin myös lähestymään niitä ujoja & kilttejä tyttöjä/naisia, kuten aikaisempikin kommentoija täällä mainitsi. Tiedän, että sellaisen löytäminen saattaa olla ongelma, mutta etsintää ja metsästystä se naisen hankkiminen muutenkin on.

Nuoremmista naisista, jos olet tosiaan noin kolmekymppinen ei ole mitenkään huono idea lähestyä myös parikymppisiä. Sen verran kuitenkin sanon, että n. 20-vuotiaiden ajatusmaailma saattaa yllättää naiiviudellaan, mikäli et normaalisti sen ikäisten kanssa pyöri. Muistan itse, miten 26-vuotiaana kävin nettitreffeillä sähköpostissa kivan vaikutuksen tehneen 20v. tyttösen kanssa: tunnelma oli vähän sellainen kuin olisin lähtenyt kaitsemaan pikkusiskoa kaupungille, niin eri maailmasta olivat puheenaiheemme. Tuon jälkeen pysyttelin tiukasti omasta iästä +-3v. päähän sijoittuvissa treffikumppaneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa yksi ja tärkein vinkki, älä koske suomalaiseen naiseen vaan hanki vaikka aasialainen tai jos lähempää haluat niin virolainen tai venäläinen tai saksalainen. Satsaa laatuun heti alussa jo kielitaitoa on.

Vierailija
24/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys vielä tuohon listaasi, oletko myös siisti? Nimittäin epäsiisteys kyllä karkoittaa naisia, vaikka muuten olisi kaikki palikat kohdillaan.

No mutta itse kysymykseen. Naiset (aivan kuin miehetkin) rakastavat haasteita. Joten liian "helppo" ei saa heti aluksi olla. Kannattaa olla jonkin verran salamyhkäinen ja vaikuttaa ainakin siltä, että vientiä riittää. Muutama naispuolinen kaveri aiheuttaa mukavasti mustasukkaisuutta uudessa tyttöystävä ehdokkaassa ja haluaa pian saada sinut omakseen. Näin se vaan valitettavasti menee!

Rohkeaa ei kannata esittää jos sitä ei aidosti ole. Sellaisen liiallisen yrittämisen kyllä näkee. Ujokin voi olla tosi kiinnostava...opi hymyilemään nätisti ja sellaista pilkettä silmäkulmaan, niin sillä se lähtee.

Montaakaan naista ei miehen neitsyys varmaan kiehdo, joten ehkä siitä olisi syytä päästä eroon? Joku kokeneempi nainen voisi sua opastaa muutamia kertoja ja siitten olisitkin valmis sitä oikeaa varten tosi toimiin :)

tsemppiä!

Vierailija
25/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset (aivan kuin miehetkin) rakastavat haasteita. Joten liian "helppo" ei saa heti aluksi olla. Kannattaa olla jonkin verran salamyhkäinen ja vaikuttaa ainakin siltä, että vientiä riittää. Muutama naispuolinen kaveri aiheuttaa mukavasti mustasukkaisuutta uudessa tyttöystävä ehdokkaassa ja haluaa pian saada sinut omakseen. Näin se vaan valitettavasti menee!

Tämä on kyllä omien kokemuksieni mukaan varsin totta. Minusta naiset keskimäärin ovat tässäkin asiassa paljon miehiä kollektiivisempia ja haluavat napata jo valmiiksi suositun itselleen. Tämän vuoksi on tärkeää, että näytät siltä kuin sinulla olisi vientiä. Vaikkei tosiasiallisesti olisikaan.

Vierailija
26/121 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys vielä tuohon listaasi, oletko myös siisti?

Olen. Olen työssäni tekemisissä asiakkaiden kanssa, eli hyvä käytös ja siisteys sitäkin kautta selvä asia.

Joku kokeneempi nainen voisi sua opastaa muutamia kertoja

Tämä ei ole vaihtoehto.

Aloittaja

Vierailija
27/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kokeneempi nainen voisi sua opastaa muutamia kertoja

Tämä ei ole vaihtoehto.

Aloittaja

Sinun tarvitsee löytää nainen, joka oikeasti osaa arvostaa moraalisesti suoraselkäistä miestä, sellainen nimittäin on yllättävän harvinainen ilmestys nyky-Suomessa.

Terveisin toinen mies, joka ei todellakaan kuluttanut nuoruuttaan nussimmalla kaikkea mikä liikkuu

Vierailija
28/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos entiset suhteet tulevat puheeksi, niin hymyilet vaan ja sanot, että ei ole ollut mitään vakavampaa.

Muuten ei voi sanoa muuta vinkkiä, kuin että ole normaalisti ja suhtaudu naisiin kuin ihmisiin. :) Itse ainakin poistun pikaisesti paikalta, jos minulle puhutaan eri tyyliin kuin vastaavalle miespuoliselle henkilölle. Pahin turn off.

Ei haittaa, vaikka näyttäisit hyvältä ja treenatulta, ja olisit neutraalin trendikkäästi pukeutunut. Kysy vaikka neuvoa joltain tutulta naiselta. Jos on kynnet leikattu ja lahkeet sopivan pitkät, niin olet jo voiton puolella.

Vierailija
29/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, en arvosta sitä, että mies on nussinut puoltakylää. Itselläni on vain 3 seksikumppania koko elämäni aikana ollut ja viimeisin heistä on aviomieheni. Mutta en silti ikuna tällä iällä ottaisi neitsyt miestä. Niin se vaan on. Ottaisin miehen jolla on edes hieman kokemusta...syystä, että

Jos ottaisi neitsyen, niin siinä olisi se vaara, että tämä vain minun kanssa seksiä harrastanut mies myöhemmin 40 tai 50 kriisissä kokisi, että pitää kokea seksi myös jonkun toisen kanssa ja lähtisi.

Ja toisaalta miehen on hyvä tietää seksistä jotain. En vaan jaksaisi enää tällä iällä (31v) opettaa vuosi tolkulla miehelle mitä pitää tehdä ja mikä tuntuu kivalta.

Joten jos olisin sinkku, niin en alkaisi suhteeseen neitsyt miehen kanssa, vaikka olisi kuinka kiva tyyppi.

Vierailija
30/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerron vaan oman kokemukseni.

Tapasin mieheni 25 paremmalla puolen, hän oli silloin melkein kolmekymppinen. Ihastuttiin hyvin nopeasti ja alettiin seurustella eli pussailla, mutta mua ihmetytti, miksi en koskaan saanut kutsu miehen luo tai miksei hän koskaan halunnut tulla mun luo. No, muutaman kuukauden päästä turhaannuin ja lopetettiin tapailu. Vuosi sen jälkeen mies otti taas yhteyttä ja aloitettiin sama homma alusta. Sitten siinä vähitellen mulle selvisi, että hänellä ei ollut kokemusta naisista juurikaan, eli ei ollut koskaan harrastanut seksiä eikä hänellä ollut koskaan ollut kunnon suhdetta. Se ei todellakaan ollut mulle mikään ongelma, mutta olisi ollut hyvä tietää se alusta asti, niin olisin ymmärtänyt miehen käytöstä paremmin. Nyt ehdin luulla vaikka mitä: että hän ei tykkää, että hän vietti kaksoiselämää ja seurusteli tai oli naimisissa, tai että hän oli homo.

Nyt ollaan tunnettu jo kahdeksan vuotta, josta siis suhteessa seitsemän, ja lapsia on kaksi, eli miehellekin on ehtinyt karttua tuota seurustelukokemusta ihan riittämiin.

Se vinkki vaan, että ole tosiaan rehellinen, niin kyllä asiat järjestyy. Itse tapasin mieheni netissä, mutta sillä tavalla, että kohdattiin yhdellâ sivustolla ja heti sovittiin tapaaminen, eikä vaihdeltu sähköposteja tai chättäilty kauan, niin kynnys tapaamiseen ei ollut liian korkea.

Kuulostat siis ainakin mun korvaani aika helmeltä, ihan kuin omakin mieheni. Jos haluat löytää tyttöystävän, se onnistuu aivan varmasti!

Vierailija
31/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos olisin sinkku, niin en alkaisi suhteeseen neitsyt miehen kanssa, vaikka olisi kuinka kiva tyyppi.

Kiitos rehellisestä mielipiteestä. Tämän kuvan olen saanut myös monista deitti-ilmoituksista.

Aloittaja

Vierailija
32/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin tekstistä entisen itseni ja en voi kyllä muuta sanoa kuin että saat sympatiani. Kunnollisen, mutta naisten suhteen ujohkon nuoren miehen on oikeasti aika vaikea löytää tyttöystävää.

Itsekin siinä kuitenkin lopulta onnistuin ja uskon että paistaa se päivä joskus sinullekin.

Vierailija
33/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisellesi löytyy kysyntää paljon enemmän kuin tunnut uskovan. Moni ystäväpiirissäni miettii parasta aikaa, että missä ovat kaikki kunnolliset 30-kymppiset vapaat miehet.

Itse antaisin vinkkinä seuraavaa - ole mies. Itsevarma, mukava, flirttaileva. Huumorilla ja itsensä likoon laittamisella pääsee pitkälle. Lähde keskusteluihin mukaan ja kysele. Naiset, kuten miehetkin, tykkäävät kertoa itsestään. Myös herrasmiesmäisyydestä saa aina lisäpisteitä, eikä ovia availeva mies jää koskaan huomaamatta. Kokemattomuttasi on turha kenellekään alleviivata, se on sivuseikka, koska olethan selkeästi fiksu tyyppi muutenkin.

Lykkyä tykö, varmasti tapaat kaltaisesi tasapainoisen ja täyspäisen naisen vielä!

Vierailija
34/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavallaan laadukas ja arvokas, mutta kokematon ja seurustelematon mies aiheuttaa naisissa närää ja oksetusta. Et ole siis ajautunut alttiiksi hyväksikäytölle.

Moni nainen epäilee ja pelkää sellaista miestä. Miten on oma psykeesi?

Onko itsetuntosi vakaa. Veikkaan että olet hermoheikko etkä pidä ajatusta seurustelusta luonnollisena.

Tulee olemaan vaikeaa kaikilta osin. Empä tahtoisi vaihtaa kanssasi paikkaa.

T: Ex

Vierailija
35/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kulunein vastaus, mutta pitää paikkansa.

Kirjoituksesi perusteella vaikutat oikein mukavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä. En näe mitään syytä, miksi sinulla olisi mitenkään huonommat mahdollisuudet kuin muillakaan ikäisilläsi. Olet oma persoonallinen itsesi ja elänyt elämää sen mukaisesti.

Silloin kun olen itse ollut sinkkuna, en ole etsinyt niinkään tietynlaista tyyppiä tietyillä kriteereillä, vain vaan pitänyt silmät auki minkälaisia ihmisiä tulee vastaan.

En myöskään etsinyt kumppania vaan olin pelkästään avoin. Tutustuin sen mukaan mikä hyvältä tuntui. Tehtiin sitten uusien tuttavuuksien kanssa mikä tuntui molempia kiinnostava, yleenä hyvin jokapäiväisiä asioita eikä niinkään treffimoodissa. Käytiin vaikka kaupassa tai jossakin, samoja asioita mitä muidenkin kavereidenkin kanssa. Jos viihdyttiin ja tultiin hyvin toimeen, niin siitä se sitten syveni.

Osasta tuli kavereita, osasta ystäviä, pari rakkauttakin taisi löytyä ja lopulta tuli vastaan myös se aviopuoliso. Niin ja mahtuihan siihen niitäkin joukkoon, joista huomasi ettei halua enää olla tekemisissä.

Periaatteeni oli, että jos ihminen ei jostain syystä sellaisenaan kelpaa niin sitten ei kelpaa. Kehenkään en tutustunut sillä ajatuksella, että kun saisin muutettua toista tässä ja tässä, niin sitten. Odotuksia ei ollut sen suhteen, mitä toisesta ihmisestä haluaisi. Ehkä sekin helpotti tutustumista?

Monesti kuulin kommenttina että kanssani oli miellyttävää olla juuri siitä syystä, että en ollut painostava tai yrittänyt muuttaa.

Eli jalat maassa, omaa ja toisten ihmisen ainutlaatuisuutta kunnioittaen oli lähtökohtani.

Olet jo sen ikäinen, että voit olla itsevarmasti se mikä olet. Minusta sinulla on nyt aivan erityisen hyvät mahdollisuudet kohdata itsellesi sopiva kumppani.

Vierailija
36/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se että on ollut vaihha parin kymmenen tai 7000 kanssa tarkoita sitä että osaisi ja tietäisi kaiken sitten miten nykyisen kanssa tulisi olla. Oikeastaan se häiritsisi että on joku jakelija ollut aikaisemmin. Siis mies tai nainen.

Vierailija
37/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se että on ollut vaihha parin kymmenen tai 7000 kanssa tarkoita sitä että osaisi ja tietäisi kaiken sitten miten nykyisen kanssa tulisi olla. Oikeastaan se häiritsisi että on joku jakelija ollut aikaisemmin. Siis mies tai nainen.

sellainen 2-5 olisi hyvä määrä. Tietäisi mihin heppinsä tuikkaa ja mitä sitten pitää tehdä :) tietäisi missä on naisen kiihottumispisteet jne. Ei niitä jaksaisi oikeasti enää aikuislle miehelle opettaa kun ne on joutunut joskus teininä jo pojalle opettamaan :)

Vierailija
38/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerron vaan oman kokemukseni.

Tapasin mieheni 25 paremmalla puolen, hän oli silloin melkein kolmekymppinen. Ihastuttiin hyvin nopeasti ja alettiin seurustella eli pussailla, mutta mua ihmetytti, miksi en koskaan saanut kutsu miehen luo tai miksei hän koskaan halunnut tulla mun luo. No, muutaman kuukauden päästä turhaannuin ja lopetettiin tapailu. Vuosi sen jälkeen mies otti taas yhteyttä ja aloitettiin sama homma alusta. Sitten siinä vähitellen mulle selvisi, että hänellä ei ollut kokemusta naisista juurikaan, eli ei ollut koskaan harrastanut seksiä eikä hänellä ollut koskaan ollut kunnon suhdetta. Se ei todellakaan ollut mulle mikään ongelma, mutta olisi ollut hyvä tietää se alusta asti, niin olisin ymmärtänyt miehen käytöstä paremmin. Nyt ehdin luulla vaikka mitä: että hän ei tykkää, että hän vietti kaksoiselämää ja seurusteli tai oli naimisissa, tai että hän oli homo.

Nyt ollaan tunnettu jo kahdeksan vuotta, josta siis suhteessa seitsemän, ja lapsia on kaksi, eli miehellekin on ehtinyt karttua tuota seurustelukokemusta ihan riittämiin.

Se vinkki vaan, että ole tosiaan rehellinen, niin kyllä asiat järjestyy. Itse tapasin mieheni netissä, mutta sillä tavalla, että kohdattiin yhdellâ sivustolla ja heti sovittiin tapaaminen, eikä vaihdeltu sähköposteja tai chättäilty kauan, niin kynnys tapaamiseen ei ollut liian korkea.

Kuulostat siis ainakin mun korvaani aika helmeltä, ihan kuin omakin mieheni. Jos haluat löytää tyttöystävän, se onnistuu aivan varmasti!

Ja luin nuo saamasi vastaukset ja olen aika järkyttynyt joistain. Ei ihmissuhdeasiat ole mikään sellainen, missä pitää itseään mainostaa laittamalla kaulaan lappu "minulla ei ole sp-tauteja".

Ihmissuhderintamalla uskon siihen, että jokainen saa ja jokaisen kannattaa ja pitää olla oma itsensä. Jos haluat oikeasn suhteen, sen on perustuttava sille, että voit olla se, joka ihan oikeasti olet.

Ei se tarkoita sitä, että sinun pitää heti kättelyssä kertoa kokemattomuudestasi, ei se ole kiinnostavin asia sinussa, se on vain yksi merkittävä juttu muiden seassa. Aika omituinen arvomaailma pitää olla sellaisella, joka pitää sinusta, mutta hylkäisi tuon vuoksi.

Yhden jutun haluaisin vain sanoa. Sinun kannattaisi tykönäsi miettiä, miksi olet ollut yksin noin kauan. Siihen todennäköisesti on jokin syy, joka voi olla sellainen, ettet ihan heti saa siitä kiinni, mutta joka sinun kannattaisi kaivaa esiin.

Oletko nyt valmis kohtaamaan naisen ja vastaanottamaan ja antamaan läheisyyttä ja rakkautta?

Vierailija
39/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut naiseen, joka voisi olla kiinnostunur sinusta, mutta jolla on jo ehtinyt olemaan monia partnereita? Entä eronneeseen naiseen jolla on lapsia?

Vierailija
40/121 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa kommentteja ei anneta mitään toivoa, osassa sentään vähän!

Oma asenteeni on ollut tuo "silmät avoinna" kulkeminen, eli en ole etsimällä etsinyt, vaan avoimin mielin liikkeellä. Mutta kun ne kiinnostavat tyypit ovat olleet aina varattuja... ja joidenkin sellaisten kanssa tulee hyvin juttuun muuten vaan, koska ei ole mitään "paineita", koska tietää, että mitään ei kuitenkaan voi syntyä. Hassua sinänsä.

Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme