Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko helposti sormet lattiaan/kämmenet lattiaan?ov

Vierailija
05.04.2012 |

Eli jos seisot jalat suorina ja taitat ylävartalosi kohti lattiaa, niin minne sormesi osuvat - vai saatko maahan koko kämmenen tai vielä enemmän?

Oletko ns. notkea asteikolla 1-10?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei enempää. Vaikuttaakohan se, että olen kuudennella kuulla raskaana. Arvioisin olevan notkeusasteikolla 7.

Vierailija
2/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole notkea, asteikolla 1-10 varmaan kolme + pitkät jalat.

Vierailija
4/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee lattiaan helposti. Muuten en itseäni kovin notkeana pidä. Toisaalta atleetti mieheni ei saa sormenpäitäänkään lähellekkään lattiaa edes yrittämällä :)

Vierailija
5/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä raajojen pituus käsittää kaikki raajat, eli ne on tasapainossa. ts. kädetkin on sitten pitkät. Mulla ainakin näin, en tietenkään voi sun puolesta puhua.

saan kämmenet melkein kokonaan helposti. muuten en todellakaan oo notkea, perus suomalainen pölkky. notkeus vaikka 2. ihan surkee joka tapauksessa.

Vierailija
6/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehhee! :D

Vierailija
7/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä raajojen pituus käsittää kaikki raajat, eli ne on tasapainossa. ts. kädetkin on sitten pitkät. Mulla ainakin näin, en tietenkään voi sun puolesta puhua.

saan kämmenet melkein kokonaan helposti. muuten en todellakaan oo notkea, perus suomalainen pölkky. notkeus vaikka 2. ihan surkee joka tapauksessa.

se jota lainasit

Vierailija
8/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole notkea, varmaan 2-3

liikunnallinen, ja jopa sen näköinen, olen kyllä, mutta venyttelyä olen aina vihannut.

Vierailija
9/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen katsonut ympärilleni ja huomannut ettei suurin osa saa niitä käsiä lattiaa lähellekään.

Olen tosi epäurheilullinen vaikkakin aika hoikka joten siitä se ei ainakaan johdu joten ajattelin et jaa, taidan olla harvinaisen pitkäkätinen persjalka. Mulla taittuu kyllä sormetkin aika helposti ties millaiseen solmuun, ehkä ne niveletkin aika joustavat on.

Vierailija
10/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee lattiaan helposti. Muuten en itseäni kovin notkeana pidä. Toisaalta atleetti mieheni ei saa sormenpäitäänkään lähellekkään lattiaa edes yrittämällä :)

kouluaikoihin; muistaakseni pullukat ilivat notkeampia kuin laihat.

Vierailija
11/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muutenkin notkeita? Onnistuuko spagaatti tai meneekö jalka niskan taakse?

Vierailija
12/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että käsivarsi osuu lattiaan.

Notkeusaste on ehkä 9 ja se on mulla ihan luonnostaan.

Vaikka olen kohta 43v, niin pääsen ( melkein, jäi ehkä pari senttiä vajaaksi ) myös spagaatin, vaikken olisi yhtään lämmitellyt tai kokeillut sitä vuosiin - tai vuosikymmeniin. Tämä tuli testattua ihan huvikseen muutama viikko sitten.

Kutsun sitä silti omalla kohdallani mielummin yliliikkuvuudeksi, koska olen ollut tälläinen aina, eli mitään täsmällistä liikuntaharrastusta tms ei ole taustalla.

Koska olen tälläinen, en myöskään oikein ymmärrä, millainen on ns. "normaali", koska lähes kaikki muut

( tavikset, en siis puhu nyt mistään voimistelijoista tai tanssijoista tms, ) näyttävät mun silmiin aika kankeilta vaikka saattavat olla ihan "normaaleja".

Vierailija
13/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tekee kyllä nykyään tuskaa. Saan jalan myös niskan taakse. Spagaati ei ole onnistunut ikinä. Notkeusasteikolla arvioisin olevani 7-8.

-nainen 125kg

Vierailija
14/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyynärpäät. Mulla on todella lyhyet jalat, että johtuu varmaan siitä. Voimistelin nuorena paljon ja muutenkin olin liikunnallinen, tollakin kai osuutta asiaan?

Vierailija
15/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan mahan reisiin, eli enemmän linkkuun ei pääse. joku tuossa mainitsi saavansa kyynärpäät lattiaan, mutta mulla on jalat siihen liian pitkät.

tanssitaustaa joo. spagaatit menee kaikkiin suuntiin, lonkat kuin sammakolla. en ole silti ylinotkea, nivelet eivät taivu mitenkään erityisen paljon. oon ihan vaan pitkäjänteinen tapaus.

Vierailija
16/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en lapsena taipunut mihinkään mutta nyt 40 v olen mielestäni aika paljon notkeampi. Melkein koko käsi menee lattiaan.

Vierailija
17/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sormet lattiaan pienellä vaivalla. Ennen kahtatoista ei kannata yrittää, selkä jäykistyy yöllä niin paljon, että sukkienkin jalkaanlaitto on aamulla mahdotonta...joskus lapset auttavat pukeutumaan...ja ikää 39..huoh...

Vierailija
18/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan olkapäät lattiaan, kun seison jalat yhdessä polvet suorana. Jos oikein venyttää, niin saan kädet venytettyä niin että kainalotkin ylettyy lattiaan :DD

Painan 167kg ja oon 210 pitkä.

Vierailija
19/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan olkapäät lattiaan, kun seison jalat yhdessä polvet suorana. Jos oikein venyttää, niin saan kädet venytettyä niin että kainalotkin ylettyy lattiaan :DD

Painan 167kg ja oon 210 pitkä.

Onhan se varmaan vitsikästä ajatella, että joku mukamas pääsee spagaatin tosta vaan, varsinkin jos itse on tosi kankea. Mutta yhtä hupaisaa on luontaisesti notkean katsoa, kun joku kankimus yrittää äheltää vaikka jumpassa...anteeks, mutta se on van on niin surkean näköistä!

Olen pannut merkille, että kaikki eivät saa esim. vaikkapa sukkaa jalkaansa muulla tavoin, kuin niin, että on istualtaan ja vähän ähistee.

Voi luoja!

Vierailija
20/29 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämmeniä en tällä hetkellä.

Notkeus ei ole vakio, jos treenaisin astangajoogaa edes kerran viikossa, olisin huomattavasti notkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi