4-vuotiaan Milo-poikansa kuoleman törkeällä tavalla aiheuttanut äiti ei tyydy tuomioonsa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010272200.html
On hänellä otsaa. Nyt pitäisi selvittää Muusan menneisyyttä, minkälainen persoona hän on ollut lapsena ja nuorena. Onko poikkeavaa käytöstä jo tuolloin. Mitä hänestä kuullut niin ei kovin mairittelevaa, huonokäytöksinen ollut aina.
On asunut Lieksassa suurimman osan elämästään, joten lieksalaiset kertokaapa hänestä jotain. Joensuuhun muuttanut peruskoulun jälkeen.
Äitinsä on toiminut perhepäivähoitajana Lieksassa.
Kommentit (185)
No onhan tuo kova tuomio siihen nähden, ettei pahoinpidellyt lasta, vaan ei ymmärtänyt tai halunnut viedä heti lääkäriin. Miksi ei vienyt? Pelkäsi että lapsi otetaan huostaan, tulee poliisiasia tai että menettää n istimiehensä. Tai ei ymmärtänyt asiaa, koska on nuori huumeidenkäyttäjä itsekin. Onko ihan normaali äo edes?
Toki mies ansaitsi pitkän tuomion, harmi jos istuu siitä vain puolet.
Yllätyitkö? Muusalla on kiire nauttimaan päihteistä ja lapsettomasta elämästä.
Kiinassa kuolee päivässä yhtä paljon ihmisiä kuin Suomessa syntyy kahdessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo kova tuomio siihen nähden, ettei pahoinpidellyt lasta, vaan ei ymmärtänyt tai halunnut viedä heti lääkäriin. Miksi ei vienyt? Pelkäsi että lapsi otetaan huostaan, tulee poliisiasia tai että menettää n istimiehensä. Tai ei ymmärtänyt asiaa, koska on nuori huumeidenkäyttäjä itsekin. Onko ihan normaali äo edes?
Ei ymmärtänyt jatkuvaa pahonpitelyä? Siis kuolemahan oli sen poikaparan pelastus. Purraan, poltetaan, puhumattakaan lievemmästä väkivallasta ja äiskä ei tee mitään. Mä niin toivon noille kuvotuksille karmeaa kohtaloa.
AP, lyllerrähän takaisin sinne m_rha.infon puolelle, hop-hop. Siellä sinulla niitä nimimerkkejä riittää, vaikka yhdellä postailun lopetitkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikea tuomio olisi ollut pestä painepesurilla naamasta aloittaen ja pildeen lopettaen, lääkkeeksi buranaa energiajuomassa eli samaa mitä Milokin sai
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa kuolee päivässä yhtä paljon ihmisiä kuin Suomessa syntyy kahdessa vuodessa.
Miten liittyy aloituksen asiaan? Että ihan sama jos jotkut nistit listii kersansa kun ihmisiä kuolee koko ajan? Juu ei ole.
Tyytymättömyyden on ilmaissut myös mummo. Miksi? Eihän häntä ole tuomittu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolta pitäisi katkoa kaikki luut ja sitten leikata jäsenet irti yksi kerrallaan sekä puhkoa silmät.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyitkö? Muusalla on kiire nauttimaan päihteistä ja lapsettomasta elämästä.
Ei kannata ehkä ihan jokaista ajatustaan kirjoittaa tänne julkisesti. Nuo täyttävät kunnianloukkauksen merkistön ja ylempi saattaa herättää kiinnostusta myös vähän vakavampaankin rikkomukseen/sellaisen suunnitteluun. Ystävällinen muistutus vain, ei muuta. (Suomessa on 0-toleranssi tietynlaiseen kirjoitteluun netissä.)
On hänellä otsaa. Ei taida kauheasti ikävä vaivata ainakaan, saati katumus.
Tyytyisi osaansa, toivottavasti syyttäjä valittaa tuomiosta, valitus hyväksytään ja Muusalle ropsahtaa muutama vuosi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Oikea tuomio olisi 20 vuotta ja pakkosterilointi ettei vahingossakaan pääse lisääntymään.
No nyt löytyi fiksu rikoksentekijä👍. Olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan että tuomio on väärä. Ainakin 8 vuotta vankeutta lisää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy aloituksen asiaan? Että ihan sama jos jotkut nistit listii kersansa kun ihmisiä kuolee koko ajan?
Kiinassa on 300 kertaa enemmän väkeä. Siellä sattuu mxrhia myös. Lastenmxrhatkaan eivät ole poissuljettuja. Hyökkäyksiä mm. lastentarhoihin ja kouluihin on sattunut. Suomessa ei kai lastentarhoihin ole veitsi-iskuja koskaan tehty? Kiinassa näitä on ollut tällä vuosikymmennelläkin.
Toivon että kun valittaa,tuomio KOVENEE . Toivon myös että saa vankilassa syyhyn.
Mielentilatutkimusta ei liene vaadittu, kyllä pitäisi. Olisi siitä kai mainittu käräjäoikeuden päätöksessä ja lehtiin asia kirjoitettu.
Tunteenton ihminen, kaltoinkohdellut pientä lastaan pitkään ehkä koko lapsen eliniän ajan. Lapsi ei ole ollut kehityksessä ikäisellään tasolla. Monet tekijät tähän vaikuttaneet, perimä, virikkeetön elinympäristö kotona, huoneeseen sulkemista, entäpä ravitsemus 4-vuotias 12 kg, ei siisteyskasvatusta, ei rakastavaa hoivaa ja huolenpitoa. Hyviä eväitä ei elämäänsä saanut Milo.
Murha.infolla on keskusteluissa noussut esiin epäily onko kyseessä mahdollisesti psykopaatti, jos omaa lastaan kohtelee noin mitä esitutkinnan todistusaineistosta käy ilmi.
Tämä mummo on nyt sekaamassa tässä koko casessa aikuisen, väkivaltaisen, tyttärensä puolesta. Jos mä pahoinpitelisin (tai seuraisin vierestä kun mun ihana uus poikkis) pahoinpitelis mun lasta ja lopulta tappaisi sen niin kyllä, mä lähtisin istumaan ihan valittamatta ihan millä tuomionimikkeellä tahansa ja toivoisin pitkää tuomiota koska kun mä pääsisin pois niin mun vanhemmat etsis mut käsiini. Toivottavasti sosiaaviranomaiset pitää silmällä jos näitä pieniä oli tässä lössissä enemmänkin, jos tämä mummo nyt on ainut aikuinen tässä kuviossa niin siellä saattaa olla kasvatusmetodit vähän niin ja näin.
On sitä ennenkin vankilassa toinen vanki heittänyt vangin kasvoille tulikuumaa öljyä. Ihan noin vinkkinä sinne vankilaan...
Eiköhän niille mielentilatutkimus teetetä