Pystytkö luettelemaan kaikkien miesten etunimet, jotka ovat olleet sisälläsi?
Aikajärjestyksessä. Kyllä tai ei riittää, ei tarvitse listata tähän.
Kommentit (40)
Hammaslääkärin (mies) sormet ovat olleet suussani, enkä mitenkään muista hänen nimeään.
Huolestuttavaa mielestäni on, jos ei pysty, mutta ketään en lähde sen perusteella silti arvostelemaan.
mutta mites se miespuolinen opiskelija gyne? Entäs lasketaanko suuseksi mukaan?
Heitä on kaksi. Toinen on avomieheni ja toinen mies, joka on oman naisystävänsä kanssa harrastanut meidän kanssamme kimppakivaa.
Olen niitä naisia, jotka ottaa, ei anna ja en koe seksittömyyttä hyveenä.
Olen 44, mieheni kuoli 15 vuotta sitten. En halua lapsilleni isäpuolikarusellia, mutta en myöskään unohtaa seksiä.
En muista kaikkien nimiä, saati sitten aikajärjestystä. Villit vuodet, jotka onneksi jo takana päin.
En muista kaikkien nimiä, saati sitten aikajärjestystä. Villit vuodet, jotka onneksi jo takana päin.
Muut viisi muistan.
Vai lasketaanko syvä kielari? :D Sitten ei toivoakaan muistaa kuin pieni osa.
Äkkiseltään mietittynä ainoa etunimi joka on ollut sisälläni on Jorma.
Jos suuseksi lasketaan, niin sitten vielä yksi lisää.
Vaikka ei ton enempää, niin paria en alkuun meinannut muistaa - en niinkään nimeä vaan kokemuksia, kun olivat ihan muutaman illan juttuja.
Totta kai! Herran jumala, ei tässä mitään huoria olla.
vaikka en minäkään ole rahaa seksistä koskaan ottanut. Ihan munaa vain.
Ei toivoakaan =D.
Rehellisesti sanottua, kaikilta ei ole tullut edes kysyttyä nimeä.
Kun niitä on ollu tasan yksi, eli armas aviomieheni!:) Ja ei ees harmita!
Pystyn luettelemaan myös kaikkien 4 koko nimet, syntymäajat ja milloin siellä ovat olleet (no en nyt päivän mutta kuukauden tarkkuudella viimeisen)
rupesi panemaan minua ollessani humalassa ja unessa bileissä, enkä jäänyt kyselemään nimeä kun potkin hänet pois ja lähdin.
Harvoin tietääkseni
gynekologit tulee sisään.
ap:n kysymys oli "ollut sisälläsi", ei puhuttu mikä ruumiinosa on ollut sisällä, eikä puhe ollut ainakaan "tulemisesta"...