Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen iholla sarjan Sinin ystävä ja minua ihmetyttää..

Vierailija
05.04.2012 |

Miksi Siniä morkataan täällä palstalla jatkuvasti että hän on lapsellinen paska, paska, paska

JA VIELÄ KERRAN LAPSELLINEN PASKA.

Että myöskään, Siniä ei olisi tarvinnut ottaa mukaan koko sarjaan ja Sinin takia jakseta tuota sarjaa katsoa!

Meidän Siniä on kuulkaa ihan turha syyttää siitä et häntä on pyydetty tohon sarjaan, se ei ole Sinin vika, Sub halusi itse kehittää tälläisen tosi teevee ohjelman ja päätti itse ketä ottaa siihen sarjaan mukaan ja he halusivat Sinin. Joten turha täällä marmattaa!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on ihana. Ja aiva mielettömän kaunis. Että sellaset terveiset tältä kolmevitoselta vanhalta kurpalta :)

Vierailija
42/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin iholla sarjan ohjelma käsittelee NAISTEN elämää KYLLÄ.

Ja 16-vuotias alkaa olemaan pikku hiljaa nuori nainen, niin tottakai Sini siihen ohjelmaan sopii aivan hyvin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Sini on suostunut ohjelmaan.

Vierailija
44/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ei tosi-tv sarjat kiinnosta yhtään, mutta on kiva vähän nähdä teinin elämää teinin näkökulmasta. Kotona saman ikäinen tyttö, mutta oman tytön elämää pääsen seuraamaan vain äidin näkökulmasta....

Vierailija
45/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Siniä ei pakotettu missään vaiheessa ohjelmaan kerta pitää sanoo se näin selkeellä suomen kielellä.

Iholla sarjaan pystyi hakemaan kuka tahansa 16+ henkilö ja heistä sitten valittiin nämä.

Ymmärrätkö sinä, jos tuollaiseen hakee varmaan satoja tuhansia ihmisiä ainakin, niin jos itse pääsee niin se on sama asia kuin lotto voitto? Hulluhan Sinin ois pitäny olla ellei se ois suostunu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi