Olen iholla sarjan Sinin ystävä ja minua ihmetyttää..
Miksi Siniä morkataan täällä palstalla jatkuvasti että hän on lapsellinen paska, paska, paska
JA VIELÄ KERRAN LAPSELLINEN PASKA.
Että myöskään, Siniä ei olisi tarvinnut ottaa mukaan koko sarjaan ja Sinin takia jakseta tuota sarjaa katsoa!
Meidän Siniä on kuulkaa ihan turha syyttää siitä et häntä on pyydetty tohon sarjaan, se ei ole Sinin vika, Sub halusi itse kehittää tälläisen tosi teevee ohjelman ja päätti itse ketä ottaa siihen sarjaan mukaan ja he halusivat Sinin. Joten turha täällä marmattaa!
Kommentit (45)
Taitaa olla seurata naisia eri ikävaiheissa.
Sini, nuorin on alle 20, sit löytyy 2-, 3- ja 4-kymppistä.
Kaikki erilaisia, kauniita naisia. Kokeilkaapa itse pari päivää filmata omat hommanne ja fiiliksenne, erityisesti kaikki pahat hetket ja pankaa vaikka youtubeen toisten arvosteltavaksi.
Hämmästyttävän luontevasti esiintyvät kameralle kaikki!
Toki materiaalia leikattu runsaasti, kutta siltikin.
Tämä Iholla-sarja hakkaa mennentullen kaikki BB-t ja viidakon v...ua hokevat tähtöset.
Seuraavaksi samanlainen ohjelma miehistä. Kiitos!
Ja malli on aivan sama, mukana juuri saman ikaluokan naiset, jopa se 16v, lukekaa ohjelmasta ennenkuin rayhaatte.
Tarkoitus ei ole nayttaa joka jaksossa actionia vaan nimenomaa seurata kuuden naisen elamaa.Idea on se,etta alalt itse pohtimaan elamaasi syvemmalta ja opit lisaa itsestasi ja kavikin painvastoin : vain harva katsoja yltaa henkisesti itsenaiseen itsepohdintaan ja siita johtuen kritoisaanko vain kuvattavia kohteita.
30V sinkut ovat lapsellisia, lue ja ajattele: onko maailma tuollainen tanaan. Teini on valittaja laiska ja laheisyysriippuvainen..Mutta on teini ja ohjelma antaa suoran kurkistelun Sini elamaan Yksi 16v kuuluu olla ohjelmassa. Eihan kenenkaan tarvitse katsoa sita mita ei halua, eika silti haukuta kaikkea mista ei pideta, makuja on monia ja valinta on vapaa.Hyva ohjelma jos sen idena ymmartaa....
Sinin sarjaan ottamisen yksi syy sattoi olla katsojakunnan laajentaminen? Hän tuo sarjaan paljon uusia näkökulmia ja ilman häntä sarja olisi hyvinkin yksitoikkoinen. Sini on kaunis ja vielä kasvava nainen ei pidäkkään olettaa, että jokainen hänen suustaan tuleva kommentti olisi filosofisesti huippuun hiottu. Heli on sarjassa vain koska haluaa markkinoida levyään, Saara ei tee muuta kuin valita elämästään ja Esin ei heitä kylläkään yhtään sen viisaampia kommentteja suustaan kuin Sini. Joten kiitos lopettakaa Sinin haukkuminen.
Katsoin jakson jossa tyttö oli ryyppäämässä. Mun käsityksen mukaan se on Suomessa rikos jos on alle 18v. Äidin asennekin aika ankea. Laski Sinin bileisiin vaikka Sini vihjaili että ohjelmassa on "pullon pyöritystä".
Toivon että joku on ottanut yhteyttä lastensuojeluun. Oli todella ikävä katsoa alaikäistä päissään telkussa :(
Niin, mukaan otettiin eduskelpoiset, joilla jotain historiaa ja kerrottavaa. Jotkut osaa sen kerronnan paremmin kuin toiset.
Piia on olevinaan kylmä ja oikeasti muurinsa suojissa rakastava ja lämmin. Varmaankin, mutta ehkei silti täydy olla bitch ihan koko ajan?
Sini angstailee kuten kuka tahansa teini, olisipia itsella ongelmat luokkaa : mitä tehdä, miten jaksaa lukea tentteihin ja kun kengät kastuu/kuraantuu.
Kyllä se reaalimaailman läjähtää naamalle sitten kun yksin asuu ja joutuu ottamaan vastuuta yksin, antaa tytln nyt angstata.
Maria pe ensimmäisät kertaa sanoi Reinolle hänen käytöksestään, toivottavasti ei ollut eka eikä vika kerta.
Mun mielestä on tyhmää, että oli minkä ikäinen tahansa, morkataan ihmisiä sarjan perusteella. Ei me oikeasti koskaan tiedetä puolen tunnin ohjelmasta, millainen ihminen todellisuudessa on. Sarjaahan tietenkin leikataan sen mukaan, millaisena katsojat jaksavat sen katsella. Kaikki ns. turhat kohtaukset, kuten tavalliset höpinät jätetään pois, jotta samantyylinen dramaatillisuus ja "jännittävyys" sarjassa säilyisi, se on vain fakta.
Musta on hienoa että sarjassa on laajassa skaalassa eri ikäisiä, niin naisia kuin nuoriakin. Mitä väliä sillä on, onko sarjan tarkoitus kuvata naisten elämää, kun veikkaan että katsojaluvutkin nousevat jos sarjassa on laajempi skaala eikä vain niitä "kurttunaisia +30"...
Musta on tyhmää että ylipäätään ihmisiä aletaan spekuloimaan palstoilla millainen on jne., mut se on vain fakta, että mielipiteiden jakamista tapahtuu. Jokainen joka joutuu televisioon tosi sarjaan, saa aina jostain suunnasta haukkuja ja myös kehujakin, lähes aina!
Jos sarja ei miellytä, miksi katsoa ja sitten haukkua? Jostain kumman syystä moni nainen sitä jaksaa ja haluaa katsoa, ja oikeastaan moni nuorikin haluaa katsoa sarjaa. Sama juttu on BB:ssä, ja monissa muissa ohjelmissakin - jos sarja ei miellytä, niin sitä varten on muita kanavia ja ohjelmia.
Musta on silti aina väärin, että yleensä kateelliset alkavat laukomaan kaikkea mitätöntä shaibaa palstoille, loppupeleissä se ei hyödytä mitään, luultavasti antaa vain jonkinlaista mielihyvää sille kateelliselle tyypille... Oon pitkään kattonu tätä touhua, et kateelliset ihmiset tulevat laukomaan kaiken maailman "viisauksia" toisista etenkin vauva, perhe ja kaksplus palstoille... Nykymaailma on tällaista, teinien elämä on sellaista, ja maailma muuttuu koko ajan...
Deal with it.
Vedä sinä lastensuojelutapaus vittus päähän.
Miksi Siniä morkataan täällä palstalla jatkuvasti että hän on lapsellinen paska, paska, paska
JA VIELÄ KERRAN LAPSELLINEN PASKA.
Että myöskään, Siniä ei olisi tarvinnut ottaa mukaan koko sarjaan ja Sinin takia jakseta tuota sarjaa katsoa!
Meidän Siniä on kuulkaa ihan turha syyttää siitä et häntä on pyydetty tohon sarjaan, se ei ole Sinin vika, Sub halusi itse kehittää tälläisen tosi teevee ohjelman ja päätti itse ketä ottaa siihen sarjaan mukaan ja he halusivat Sinin. Joten turha täällä marmattaa!
Että tämä viesti on vain jonkun typerä provo???
EI kai kukaan normaali ihminen enää kuvittele, että kun "pääsee" telkkariin ja tulee "julkkikseksi", niin kaikki vaan ihailee ja on ihan et jee jee, onpa ihanaa?
Jos laittaa itsensä kaiken kansan eteen, silloin myös altistaa itsensä KAIKELLE palautteelle. Ja sitä palautetta joko lukee tai ei lue. Jos haluaa kovin lukea ne ihailevat palautteet, silloin on avoin myös niille moitteille.
Joten vinkkinä: jos ette kestä negatiivista palautetta, älkää lukeko palautetta ollenkaan. Julkisuudesta ei voi poimia vain rusinoita pullasta.
T: Yksi ( julkista työtä tekevä) joka on rajannut julkisen imagonsa hyvin tarkasti.
Katsoin jakson jossa tyttö oli ryyppäämässä. Mun käsityksen mukaan se on Suomessa rikos jos on alle 18v. Äidin asennekin aika ankea. Laski Sinin bileisiin vaikka Sini vihjaili että ohjelmassa on "pullon pyöritystä".
Toivon että joku on ottanut yhteyttä lastensuojeluun. Oli todella ikävä katsoa alaikäistä päissään telkussa :(
Sini on lukiolainen. Silloin kun minä olin vasta ylä-asteella joimme ensimmäiset kännimme. Se kuuluu nuoruuteen, jos sulla on ollut niin traumaattinen elämä niin elä pura sitä muihin.
Niin jostain englannin kielisistä sanoista joissa on TEEN = teini perässä, niinkö?
Ne ovat vain sanoja! Jenkkilässä muutenkin kaikki menee niin päin persettä, et 16-vuotiaana jo auto ja ajokortti ja 21-vuotiaana vasta aikuinen.
Et suomessa kun asutaan, niin eiköhän eletä vaan suomalaisten elämää, tai sit kannattaa kadota jenkkilän läski kulttuuriin jos suomi ei maana ja kulttuuriltaan viihdytä
Ja mitä te saarnaatte tuosta alkoholin käytöstä? Sinihän sanoi, ettei ota 4 siideriä enempää ja piste. Joten ei ole paljon, eikä tee tuollaiselle vahinkoa.
Sinin äiti myös hyvin tiesi asian ja antoi hyväksyntänsä. Näkyi ihan eilisessä jaksossa kun Sini sanoi että menee Heinille ja sitten ne äitinsä kanssa mumisivat silleen siinä sängyllä, joten kyllä sen äiti tiesi että Sini aikoi ottaa alkoholia ja antoi asialle hyväksyntänsä.
Te kun katsos ootte eläneet niin kilttiä elämää ettette voi tajua. Mun mind exploudaa kohta, jossette nyt ymmärrä että olette ehkä tehneet jo sitä samaa tuossa iässä ja tuskin teille mitään vammoja on siitä jäänyt ja silleesti.
Itse en edes teininä halunnut olla nainen vaan ihan maltillisesti vielä teinityttö. Kyllä sitä ehtii olla nainen sitten aikuisenakin.
Joskin en itse kyllä ollut tuollainen masis.
t: 43v "mummo"
musta sini on kyllä yks parhaimmista tyypeistä. Täällä nyt on vaan vanhemmat kurpat itkemässä nuoruutensa perään =D
eihän se muuten mikään murrosikä olisikaan! Joillakin jatkuu läpi elämän.
Eikö kaiken ikäsillä ihmisillä ole pahoja päiviä? Miksi puhutaan vaan sitten teinejen jostain ANGSTAAMISESTA!
sehän on ihan teini jos siis halutaan seurata NAISTEN elämää(niinkuin mainos antaa ymmärtää?!)niin sini on väärässä sarjassa.
musta sini on kyllä yks parhaimmista tyypeistä. Täällä nyt on vaan vanhemmat kurpat itkemässä nuoruutensa perään =D
Että kaltaiseni vanhat kurpat (30+) Siniä arvostelevat.
Mutta sitä ihmettelen, että mistä tänne ovat nämä häijyt - varmasti lapsettomat - teinit ja ns velat löytäneet? Eikö teille ole muuta paikkaa keskustella kuin tämä äideille suunnattu keskustelupalsta?
Mun mielestä Sinin elämä ei ole yhtä kiinnostavaa kuin muiden, joilla on jo enemmän pelissä (esim. Maria ja Reino). Ihan tavallinen tyttö se on, itse join paljon enemmän aikanaan, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa se pikkuasioista meuhkaaminen (OMG mun kengät kastuu, siiis VITTU!!).