Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?

Vierailija
04.04.2012 |

Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa. Hehheeee....

On tietenkin edelleen tällä palstalla voimassa, että jos puoliso järjestää jonkin jutun puolisolleen (että viettäisivät aikaa yhdessä) niin se on automaattisesti turha, vastenmielinen ja naisen pitää raahata sinne vastoin tahtoaan. Eihän sitä nyt tietenkään voi nauttia yhdessäolosta vahingossakaan jos nyt kerran mentäisiin vaikka kreikkalaisen ravintolan sijaan venäläiseen ravintolaan. Tai miehen kanssa mentäisiin purjehtimaan vaikka minä en purjehtimisesta niin välitä. Kannattaisi edes antaa mahdollisuus erilaisille kokemuksille. Toisekseen mun puolisoni on ainakin niin ihana, että pidän sen kanssa olemisesta missä tahansa.

Edelleenkin mun mielestä on vaimon vuoro tehdä kompromissi, jos mies on tehnyt kompromisseja 14 vuotta eikä missään ole käyty vaikka hän haluaisi. Kerran neljässätoista jos tekee jotain miehen mieliksi, ei kai nyt sentään tarkoita että on hellan ja nyrkin välissä. Ja varsinkin jos se on jotain josta oikeasti itsekkin todennäköisesti tykkäisi, kun vaan antaisi itsensä nauttia. Jos ei ole rahaa, niin sitten kai ei tarvitse edes keskustella asiasta. Kuka sitä nyt perseaukisena tuommosta.

että haluaa ravintolaan. Se on jutun pointti, ei miehen toive sinänsä. Mikä saa miehen 14 vuoden jälkeen havaitsemaan, että kodissa asuu nainen, jonka kanssa pitää päästä hotelliin?

Vierailija
142/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa. Hehheeee....

On tietenkin edelleen tällä palstalla voimassa, että jos puoliso järjestää jonkin jutun puolisolleen (että viettäisivät aikaa yhdessä) niin se on automaattisesti turha, vastenmielinen ja naisen pitää raahata sinne vastoin tahtoaan. Eihän sitä nyt tietenkään voi nauttia yhdessäolosta vahingossakaan jos nyt kerran mentäisiin vaikka kreikkalaisen ravintolan sijaan venäläiseen ravintolaan. Tai miehen kanssa mentäisiin purjehtimaan vaikka minä en purjehtimisesta niin välitä. Kannattaisi edes antaa mahdollisuus erilaisille kokemuksille. Toisekseen mun puolisoni on ainakin niin ihana, että pidän sen kanssa olemisesta missä tahansa.

Parisuhde toimii, kun nainen on hiljaa ja tahdoton. Miehelle ei sovi kertoa, että nainenkin voi joskus haluta jotain uutta ja kivaa. Tai vain nauttia olemisesta kotona kaikessa rauhassa (jos pyykit odottavat viikkaajaa, voi mies sen varsin hyvin tehdä, ihan parisuhteen vuoksi).

Johan täällä on moneen otteeseen kerrottu, että nainen voi toteuttaa muina päivinä omia unelmiaan miehen kanssa tai yksin. Tahallasi vääristelet muiden kirjoitusten sanomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähdetään yhdessä tekemään jotain, mitä tietää miehen inhoavan. Siinä olisi sitä palstalla toitotettua tasapuolista parisuhdetta kerrakseen.

Vierailija
144/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TARVITSE edes kertoa tuollaisia asioita - ne ovat itsestäänselvyyksiä. Miten paskoissa parisuhteissa te naiset oikein elätte?

Parisuhde toimii, kun nainen on hiljaa ja tahdoton. Miehelle ei sovi kertoa, että nainenkin voi joskus haluta jotain uutta ja kivaa. Tai vain nauttia olemisesta kotona kaikessa rauhassa (jos pyykit odottavat viikkaajaa, voi mies sen varsin hyvin tehdä, ihan parisuhteen vuoksi).

Vierailija
145/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa ravintolaan. Se on jutun pointti, ei miehen toive sinänsä. Mikä saa miehen 14 vuoden jälkeen havaitsemaan, että kodissa asuu nainen, jonka kanssa pitää päästä hotelliin?

että ilmeisesti kyse ei ole ihan vain tämän hetken toiveesta. Ainakin joku, jonka oletin ap;ksi sanoi, että "ehkä minun pitäisi viimein myöntyä" tai jotain vastaavaa.

Vierailija
146/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä on moneen otteeseen kerrottu, että nainen voi toteuttaa muina päivinä omia unelmiaan miehen kanssa tai yksin. Tahallasi vääristelet muiden kirjoitusten sanomaa.

Naisellako saa olla vain ilmaisia haaveita?

Vierailija
147/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähdetään yhdessä tekemään jotain, mitä tietää miehen inhoavan. Siinä olisi sitä palstalla toitotettua tasapuolista parisuhdetta kerrakseen.

Hän sanoi, että tuntuisi turhalta tuhlata siihen omia rahoja, kun kotonakin voi syödä. Hän taisi vielä sanoa, että ihan mielellään tekee tuollaisia, jos joku muu maksaa.

Vierailija
148/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parisuhde toimii kun mennään niihin paikkoihin, mihin mies haluaa Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa. Hehheeee....

Missään ei ole edelleenkään sanottu näin. Kaikki kirjoittajat ovat täällä tolkuttaneet, että naisen suunnitelmien mukaan mennään niin kuin myös miehenkin. Muina päivinä voi sitten mies mennä vaimon mukaan minne se vaimo haluaa.

Sinun perheessäsi ilmeisesti mennään vain sinne minne vaimo haluaa ja miehellä ei saa olla mitään omia mielipiteitä. Sehän olisi naisen alistamista se jos mies nyt kertoisi haluavansa joskus jonnekin muuallekin.

Vierailija
149/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään kohtaa ei näin ole kirjoittanutkaan.. Sitä paitsi, jos joki tosiaan inhottaa ja on vastenmielistä, sitten tietenkin keksitään jotain muuta tai muutetaan suunnitelmaa osittain. Mutta totuus on se, että aina ja 100% parisuhteessa ei haluta samoja asioita, ja kompromissejakin on pakko kyetä tekemään.

Vierailija
150/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa perheissä asiat eivät ole tuollaisella tolalla.

Mutta kun perheen rahat menevät miehen haaveiden toteuttamiseen

Naisellako saa olla vain ilmaisia haaveita?

Vierailija
151/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kyllä täällä sanonut mitään sellaista ja minä ainakin saan mieheltäni lahjaksi mitä toivon. Se on sitten toinen asia jos teidän taloudessanne ei rahat riitä tai sulla on niin huono mies ettei se hanki sulle mitään tai vie sua minnekään. Siksi varmaan olet niin puolustuskannalla.

Onko se ilmaista jos seuraavalla viikolla mennään naisen halusta vaikka lomalle Kreikkaan tai käydään syömässä Intialaisessa paikassa ja sen jälkeen vietetään ilta jossain klubilla. Kuulostaako ilmaiselta?

Vierailija
152/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä tämän asian näkisin. Mutta monesti ne asiat menee niin, että ensin maksetaan miehen kallis haave ja sitten ei ole varaa samanhintaiseen naisen haaveeseen.

Vierailija
153/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri päinvastaista mieltä tästä asiasta.

Näin minä tämän asian näkisin. Mutta monesti ne asiat menee niin, että ensin maksetaan miehen kallis haave ja sitten ei ole varaa samanhintaiseen naisen haaveeseen.

Vierailija
154/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaisi säästää kumpaankin haaveeseen tai pienentää niitä hieman. Sulla voi olla huono taloudellinen tilanne, mutta kaikilla ei todellakaan ole joten älä yleistä oman tilanteesi perusteella.

Vierailija
155/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, että ap:sta se tuntuisi turhalta.

Vierailija
156/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi asia pisti silmään: "tuntuu hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa..."

Todellisuudessa rahaa menee paljon enemmän:

Sundmans 5 ruokalajin illallinen a 79 e

Viini n. 70 e

Yhteensä siis n. 230 €

Teatteriliput: 2 x 50 € = 100 €

Yöpyminen hyvässä hotellissa: 150-250 €

Yhteensä iltaanne menisi noin 500 € + mahdolliset taksimatkat

Vierailija
157/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaisi säästää kumpaankin haaveeseen tai pienentää niitä hieman. Sulla voi olla huono taloudellinen tilanne, mutta kaikilla ei todellakaan ole joten älä yleistä oman tilanteesi perusteella.

Eiköhän suurimmalla osalla olisi varaa, mutta järkeä onneksi sitäkin enemmän. Tuolla rahalla kun tekee paljon sellaista, mistä on enemmän iloa.

Monelle 2000 e on yhden kuukauden käteen jäävä palkka. Ei ihan pieni summa siis.

Vierailija
158/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kyllä täällä sanonut mitään sellaista ja minä ainakin saan mieheltäni lahjaksi mitä toivon. Se on sitten toinen asia jos teidän taloudessanne ei rahat riitä tai sulla on niin huono mies ettei se hanki sulle mitään tai vie sua minnekään. Siksi varmaan olet niin puolustuskannalla. Onko se ilmaista jos seuraavalla viikolla mennään naisen halusta vaikka lomalle Kreikkaan tai käydään syömässä Intialaisessa paikassa ja sen jälkeen vietetään ilta jossain klubilla. Kuulostaako ilmaiselta?

Jos ei ole yhteisiä rahoja, voi nainen toteuttaa omia haaveitaan paljon todennäköisemmin kuin perheissä, joissa nainen ei käy töissä ja kaikki raha on miehen tienaamaa.

Vierailija
159/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kukaan ei voi sanoa, että ap alistettu, kun tekee joskus jotain mitä miehensä haluaa vaan voidaan sanoa, että ap halusi vain ilahduttaa siskoa ja veljeä. Sellainenhan ainakin on sallittua. Lisäksi ap:kin voisi nauttia, kun pistettäisiin vielä sisko ja veli maksamaan, hänhän sanoi jossain, että tykkää, kunhan joku toinen maksaa. Ja vielä, kun sisko ja veli nukkuisivat samassa sängyssä, ei vahingossakaan voitaisi kuvitella miehen yrittävän osaa ap:lta seksiä.

Tässä ap:lle siis täydellinen ehdotus miehelleen heitettäväksi.

Vierailija
160/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallinen+teatteri+hotelli ei kyllä maksa 2000eur.

Jos nyt viittaat Kreikanmatkaan, intialaiseen ravintolaan ja klubiin. Kyllä meillä matkustetaan muutaman kerran vuodessa ulkomaille vaikka ollaan keskituloisia, koska vertaillaan matkojen hinnat. Jos haluan johonkin tiettyyn maahan niin mies voi varmasti järjestää matkan sinne.

Toisekseen ainakaan klubilla käynti ja intialainen ravintola maksaa alle 200eur, joten jos ei ole ulkomaanmatkoihin raha niin vähemmälläkin pääsee.

Eri pariskunnat toteuttavat omia haaveilla sillä budjetilla mihin heillä on varaa.

Täytyy sanoa, että osaan rukata sen verran hintoja, että edes Kreikanmatkaan+ravintolaan+klubitukseen ei todellakaan menisi 2000euroa. Nykin matkaan se lähemmäksi 2000 jo kuluisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän