Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?

Vierailija
04.04.2012 |

Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Kommentit (262)

Vierailija
121/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis juhlaa olisi :). Sillä varauksella, ettei 300 euroa tekisi budjettiin niin suurta lovea, että joutuisi reissun jälkeen pahasti kituuttamaan.

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään? Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Vierailija
122/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitää maksaa puolison tahtomat asiat? Kyllä meillä lapsetkin tahtovat ties mitä, mutta en minä niitäkään ole maksamassa. Mieluummin säästän kylppäriremonttiin kuin laitan rahaa taivaan tuuliin sitä mukaa kun mies keksii hyviä ideoita. Ei parisuhde ole sitä, että miestä täytyy koko ajan miellyttää. Kyllä sille voi laittaa rajat ihan kuin lapsille.

..kyllä aikalailla ilottomalta ja kamalalta, ja tuhoon tuomitulta..

ja maksaa päivähoitomaksut sen sijaan että mies tilaisi autoonsa Saksasta uudet koristekapselit a´250 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi väkisin ryhtyä asiaa järjestämään? Olen aina kuvitellut, että parisuhde on tasa-arvoinen ja siinä otetaan molemmat osapuolet huomioon eikä toimita siten, että vuorotellen järjestetään jotain, mitä toinen todennäköisesti inhoaa ja lähtee mukaan vain kumppanin vuoksi.

Aikuista olisi istua alas ja keskustella, miksi mies haluaa juuri tuohon ravintolaan syömään ja hotelliin yöksi. Miksi se on hänelle tärkeää? Ja erityisesti: mitä hän kuvittelee toisen tästä kaikesta saavan. Aika usein sitä olettaa, että puoliso haluaa samoja asioita kuin itsekin.On hyvin avartavaa keskustella siitä, miten toinen inhoaa nukkumista hotellissa kun toinen on aina uskonut päinvastaista, asia vain ei ole tullut puheeksi.

Jos mies oikeasti haluaa ilahduttaa, ei hän järjestä asioita, joita toinen inhoaa. Toisaalta edes parisuhteessa ei ole pakko ryhtyä kynnysmatoksi ja tehdä jotain vain siksi, että toinen niin haluaa.

että toinen on aina halunnut vaikkapa teatteriin ja haluaisi jakaa sen oman kumppanin kanssa, koska tämä on hänelle tärkeä ihminen? mitäs sitten?

Vierailija
124/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi väkisin ryhtyä asiaa järjestämään? Olen aina kuvitellut, että parisuhde on tasa-arvoinen ja siinä otetaan molemmat osapuolet huomioon eikä toimita siten, että vuorotellen järjestetään jotain, mitä toinen todennäköisesti inhoaa ja lähtee mukaan vain kumppanin vuoksi.

Aikuista olisi istua alas ja keskustella, miksi mies haluaa juuri tuohon ravintolaan syömään ja hotelliin yöksi. Miksi se on hänelle tärkeää? Ja erityisesti: mitä hän kuvittelee toisen tästä kaikesta saavan. Aika usein sitä olettaa, että puoliso haluaa samoja asioita kuin itsekin.On hyvin avartavaa keskustella siitä, miten toinen inhoaa nukkumista hotellissa kun toinen on aina uskonut päinvastaista, asia vain ei ole tullut puheeksi.

Jos mies oikeasti haluaa ilahduttaa, ei hän järjestä asioita, joita toinen inhoaa. Toisaalta edes parisuhteessa ei ole pakko ryhtyä kynnysmatoksi ja tehdä jotain vain siksi, että toinen niin haluaa.

että toinen on aina halunnut vaikkapa teatteriin ja haluaisi jakaa sen oman kumppanin kanssa, koska tämä on hänelle tärkeä ihminen? mitäs sitten?

Vierailija
125/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi väkisin ryhtyä asiaa järjestämään? Olen aina kuvitellut, että parisuhde on tasa-arvoinen ja siinä otetaan molemmat osapuolet huomioon eikä toimita siten, että vuorotellen järjestetään jotain, mitä toinen todennäköisesti inhoaa ja lähtee mukaan vain kumppanin vuoksi. Aikuista olisi istua alas ja keskustella, miksi mies haluaa juuri tuohon ravintolaan syömään ja hotelliin yöksi. Miksi se on hänelle tärkeää? Ja erityisesti: mitä hän kuvittelee toisen tästä kaikesta saavan. Aika usein sitä olettaa, että puoliso haluaa samoja asioita kuin itsekin.On hyvin avartavaa keskustella siitä, miten toinen inhoaa nukkumista hotellissa kun toinen on aina uskonut päinvastaista, asia vain ei ole tullut puheeksi. Jos mies oikeasti haluaa ilahduttaa, ei hän järjestä asioita, joita toinen inhoaa. Toisaalta edes parisuhteessa ei ole pakko ryhtyä kynnysmatoksi ja tehdä jotain vain siksi, että toinen niin haluaa.

mukaan ei otettaiis myös siskoa ja veljen perhettä, koska hekin nauttivat teatterista :-).

Vierailija
126/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä olisi rahasta tiukkaa. Älkää nyt sotkeko omaa kurjaa rahatilannettanna ja vastuutonta miestänne keikkeen mahdolliseen.

Minun mieheni saa vapaasti ostaa mitä haluaa, taloutemme ei todellakaan siihen kaadu ja hän on aikuinen ihminen.

Minustakin on ilotonta, että pitää ostaa lapsille ruokaa

Miksi minun pitää maksaa puolison tahtomat asiat? Kyllä meillä lapsetkin tahtovat ties mitä, mutta en minä niitäkään ole maksamassa. Mieluummin säästän kylppäriremonttiin kuin laitan rahaa taivaan tuuliin sitä mukaa kun mies keksii hyviä ideoita. Ei parisuhde ole sitä, että miestä täytyy koko ajan miellyttää. Kyllä sille voi laittaa rajat ihan kuin lapsille.

ja maksaa päivähoitomaksut sen sijaan että mies tilaisi autoonsa Saksasta uudet koristekapselit a´250 e.

Vierailija
127/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

mukaan ei otettaiis myös siskoa ja veljen perhettä, koska hekin nauttivat teatterista :-).

[/quote]

se kumppani sanoisi, että haluaa mieluummin jakaa tämän haaveensa oman kumppaninsa kanssa eikä muiden, miten sitten?

Vierailija
128/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamupala on vain ruokaa. Jos niin kuin näin realistisesti ajatellaan, eikä liitetä niihin mitään mielikuvia. Huvittavinta minusta on tässä tämä naisten nöyristely. Mammat antaa panna miehen kuukauden ruokarahat siihen, että saa toteuttaa oman fantasian. Palstamamma sitten panee hymyn naamalleen ja ostaa niillä loppurahoilla pitsivermeitä, että mies saisi vielä mahdollisimman kivaa seksi. Sitten palstamamma salaa venyttää euroa ja yrittää saada lapsille rahat vaatteisiin ja ruokaan kun mies on halunnut pistää kuukauden ylimääräiset rahat yhteen iltaan ja yöhön. Kyllä se miehen hyvänäpitäminen on hankalaa:) Toivottavasti se on kaiken arvoista, eikä mies mene nussimaan sitä nuorempaa naista. Sitähän palstamamma pelkää ja on valmis taipumaan vaikka rullalle jos mies haluaa.

että hotelliyö ei aiheuttaisi kicsejä. Ei edes se hotelliaaminen. Toki se joillekin on hienoa, mutta kyllä se hotellihuone on aina hotellihuone ja aamupalat ei niin kummoisia ole. Tai siis joillekinhan se on herkkua, että on puuroa ja appelsiinimehua ja pekonia ja kananmunia ja mitä nyt leikkeleitä siellä on.

Joo mut on hotellejakin erilaisia ja samoin aamupaloja.. tosiaan jossain Kämpissä ja vaikkapa Klaus Kssa on vähän erilaiset kuin jossain normi sokoshotelleissa missä työmatkalaiset yleensä yöpyy?

Ei tuollainen ilta kyllä aiheuta mitään koloa meidän budjettiin kun on niitä kuuluisia säästöjäkin olemassa ja rahaa jää yli kuukausittain. Ilmeisesti AV-palstalla kaikki muut ovat niin persaukisia, että eletään kädestä suuhun? Aikuiset ihmiset eivät osaa selvästikään suunnitella talouttaan.

ihan aidosti enkä suinkaan siihen, että mies saa toteuttaa fantasioitaan. Yhteisistä rahoista päätetään yhdessä, ja jos minun mielestäni tuollainen viikonloppu ei ole järkevä hankinta, ei sitä miehen mieliksi tehdä. Ihan sama, jos minä haluan pihaan uima-altaan niin mies voi käyttää veto-oikeuttaan eikä allasta tule ennen kuin voitan lotossa.

Alunperin se mies oli sen illan maksamassa, joten onko se jotenkin vaimon rahoista pois. Kaikkien naisten mukaan on. Ilmeisesti miehen rahat ovat automaattisesti naisten rahoja, mutta mieheen ei sitten saakaan käyttää yhtään naisen rahoja. Kyllä minunkin mieheni ostaa minulle yllätyksinä niin paljon hajuvesiä, koruja tai muuta kivaa että en ole sellainen pälli, joka ei voisi tarjota hänelle hyvää ravintola illallista tai jotain muuta hänen toivomaansa yhden kerran vuodessa. Se on mukava yllättää mieskin joskus ja toteuttaa hänenkin unelmiaan.

Se viimekädessä maksaa, joka tienaa jos jätetään jeesustelu sikseen. Harvemmin miehet ovat poissa työelämästä jos ovat saaneet naisen haaviin ja vielä tekemään lapsiakin. Joten eiköhän sillä miehellä ole varaa yhteen iltaan kerran 14 vuodessa.

jos yhteiset rahat toimivat siten, että enemmän tienaava mies saa käyttää rahansa miten tahtoo eikä tarvitse ajatella kokonaisuutta. Silloin naisenkin rahat ovat omia eikä perheen kuluja maksa kukaan.

Tämä oli pointtina, että AVllä naiset pitävät omia rahoja ominaan, mutta sitten vielä selittävät ettei se mieskään saa käyttää yhteisistä rahoista tai omistakaan rahoista mihinkään juttuun vaikka tienaisikin niitä rahoja.

Kyllä se mieskin saa käyttää rahojaan miten tahtoo jos nainenkin käyttää.

Vierailija
129/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin edelleen tällä palstalla voimassa, että jos puoliso järjestää jonkin jutun puolisolleen (että viettäisivät aikaa yhdessä) niin se on automaattisesti turha, vastenmielinen ja naisen pitää raahata sinne vastoin tahtoaan.

Eihän sitä nyt tietenkään voi nauttia yhdessäolosta vahingossakaan jos nyt kerran mentäisiin vaikka kreikkalaisen ravintolan sijaan venäläiseen ravintolaan. Tai miehen kanssa mentäisiin purjehtimaan vaikka minä en purjehtimisesta niin välitä.

Kannattaisi edes antaa mahdollisuus erilaisille kokemuksille. Toisekseen mun puolisoni on ainakin niin ihana, että pidän sen kanssa olemisesta missä tahansa.

Vierailija
130/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palstamamman mielestä pitää toimia miehen halun mukaan, koska suhde on silloin tasa-arvoinen-

Jos nainen ei tykkää hotelleista ja teattereista niin se on nipottamista ja miehellä on oikeus mennä vieraisiin.

Monissa perheissä ei oikeasti ole sitä rahaa niin tolkuttomasti. Jos mies haluaa hassata perheen rahat (tai omansa) yhden illan aikana niin se pitäisi sitten hyväksyä. Eli kun tulee laskujen maksun aika, mies vain sanoo, ettei hänellä ole rahaa kun hänen rahansahan meni kun hän tarjosi sulle sen teatterin, aterian ja hotellin (joita vaimo inhosi, mutta lähti miehen mieliksi, että mies pysyy perheessä tyytyväisenä). Homma jää sitten naisen niskoille ja naisen on revittävä ne rahat jostain.

Meillä onneksi keskustellaan asioista ja pystytään puhumaan kummankin toiveista ja tehdään kompromisseja. Siksi ei olekaan persaukisuus koskaan yllättänyt ja ollaan edelleen onnellisia avioliitossamme.

Tai siis mies on samoilla linjoilla mun kanssa. Mutta äitini on luvannut ottaa lapset viikonlopuksi ja kehotti meitä menemään hotellin/kylpylään tms. ja käymään ravintolassa jne.

Meistä taas tuntuu siltä että tullaan mieluummin kotiin, käydään leffassa ja ehkä ravintolassa syömässä, mutta että on turhaa alkaa maksamaan isoja summia siitä että saa yöpyä jossain. Tiedän että useinkaan kylpylässä/hotellissa ei ole rauhallisia yöt, sen verran on tullut aikoinaan yövyttyä että bileporukoita, itkeviä lapsia jne on melkein joka paikassa. Kotona saa nukkua ilman meteliä ja heräämisiä, on kiva vain kierrellä vaikka rautakaupassa tai huonekaluliikkeissä katselemassa ja ihan olla vaan. Sen hotellihinnan voi sitten käyttää johonkin fiksumpaankin :)

Vierailija
131/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa.

Hehheeee....

On tietenkin edelleen tällä palstalla voimassa, että jos puoliso järjestää jonkin jutun puolisolleen (että viettäisivät aikaa yhdessä) niin se on automaattisesti turha, vastenmielinen ja naisen pitää raahata sinne vastoin tahtoaan.

Eihän sitä nyt tietenkään voi nauttia yhdessäolosta vahingossakaan jos nyt kerran mentäisiin vaikka kreikkalaisen ravintolan sijaan venäläiseen ravintolaan. Tai miehen kanssa mentäisiin purjehtimaan vaikka minä en purjehtimisesta niin välitä.

Kannattaisi edes antaa mahdollisuus erilaisille kokemuksille. Toisekseen mun puolisoni on ainakin niin ihana, että pidän sen kanssa olemisesta missä tahansa.

Vierailija
132/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli pointtina, että AVllä naiset pitävät omia rahoja ominaan, mutta sitten vielä selittävät ettei se mieskään saa käyttää yhteisistä rahoista tai omistakaan rahoista mihinkään juttuun vaikka tienaisikin niitä rahoja. Kyllä se mieskin saa käyttää rahojaan miten tahtoo jos nainenkin käyttää.

jolloin miehellä on oikeus omilla rahoillaan ostaa vaikka uusi golf-setti. Nainenhan on käyttänyt rahansa siihen, mihin tahtoo?

Vierailija
133/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä olisi rahasta tiukkaa. Älkää nyt sotkeko omaa kurjaa rahatilannettanna ja vastuutonta miestänne keikkeen mahdolliseen. Minun mieheni saa vapaasti ostaa mitä haluaa, taloutemme ei todellakaan siihen kaadu ja hän on aikuinen ihminen.

Minustakin on ilotonta, että pitää ostaa lapsille ruokaa

mutta rahat eivät olekaan enää yhteisiä. Tosin eipä ole miehellä asiaa jääkaapille, koska siellä on vain minun ostamaani ruokaa. Menkööt syömään kaiuttimia tms. itselleen tärkeitä.

Vierailija
134/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n perheen taloudellisesta tilanteesta me emme tiedä, ja kyllä hyvin monen palstailijan perheessä rahatilanne on myös hyvällä tolalla.

Ei meillä esim. ole koskaan tarvinnut miettiä, voimmeko mennä teatteriin tai syömään taloudellisen tilanteen takia. Ja mies on AINA hoitanut raha-asioita vastuullisesti. Ei mieheni edes ehdottaisi tuollaisia, jos rahaa ei olisi. Se on vastuullista ja mielestäni aivan normaalia käytöstä.

Mutta tässä ketjussa on kyse nyt siitä että palstamamman mielestä pitää toimia miehen halun mukaan, koska suhde on silloin tasa-arvoinen-

Jos nainen ei tykkää hotelleista ja teattereista niin se on nipottamista ja miehellä on oikeus mennä vieraisiin.

Monissa perheissä ei oikeasti ole sitä rahaa niin tolkuttomasti. Jos mies haluaa hassata perheen rahat (tai omansa) yhden illan aikana niin se pitäisi sitten hyväksyä. Eli kun tulee laskujen maksun aika, mies vain sanoo, ettei hänellä ole rahaa kun hänen rahansahan meni kun hän tarjosi sulle sen teatterin, aterian ja hotellin (joita vaimo inhosi, mutta lähti miehen mieliksi, että mies pysyy perheessä tyytyväisenä). Homma jää sitten naisen niskoille ja naisen on revittävä ne rahat jostain.

Meillä onneksi keskustellaan asioista ja pystytään puhumaan kummankin toiveista ja tehdään kompromisseja. Siksi ei olekaan persaukisuus koskaan yllättänyt ja ollaan edelleen onnellisia avioliitossamme.

Tai siis mies on samoilla linjoilla mun kanssa. Mutta äitini on luvannut ottaa lapset viikonlopuksi ja kehotti meitä menemään hotellin/kylpylään tms. ja käymään ravintolassa jne.

Meistä taas tuntuu siltä että tullaan mieluummin kotiin, käydään leffassa ja ehkä ravintolassa syömässä, mutta että on turhaa alkaa maksamaan isoja summia siitä että saa yöpyä jossain. Tiedän että useinkaan kylpylässä/hotellissa ei ole rauhallisia yöt, sen verran on tullut aikoinaan yövyttyä että bileporukoita, itkeviä lapsia jne on melkein joka paikassa. Kotona saa nukkua ilman meteliä ja heräämisiä, on kiva vain kierrellä vaikka rautakaupassa tai huonekaluliikkeissä katselemassa ja ihan olla vaan. Sen hotellihinnan voi sitten käyttää johonkin fiksumpaankin :)

Vierailija
135/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa.

Hehheeee....

Edelleenkin mun mielestä on vaimon vuoro tehdä kompromissi, jos mies on tehnyt kompromisseja 14 vuotta eikä missään ole käyty vaikka hän haluaisi. Kerran neljässätoista jos tekee jotain miehen mieliksi, ei kai nyt sentään tarkoita että on hellan ja nyrkin välissä. Ja varsinkin jos se on jotain josta oikeasti itsekkin todennäköisesti tykkäisi, kun vaan antaisi itsensä nauttia.

Jos ei ole rahaa, niin sitten kai ei tarvitse edes keskustella asiasta. Kuka sitä nyt perseaukisena tuommosta.

Vierailija
136/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheeee....

palataan siihen kysymykseen, että missä sanottiin, ettei mies tekisi koskaan mitään mitä vaimo haluaa?

Vierailija
137/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa. Hehheeee....

On tietenkin edelleen tällä palstalla voimassa, että jos puoliso järjestää jonkin jutun puolisolleen (että viettäisivät aikaa yhdessä) niin se on automaattisesti turha, vastenmielinen ja naisen pitää raahata sinne vastoin tahtoaan. Eihän sitä nyt tietenkään voi nauttia yhdessäolosta vahingossakaan jos nyt kerran mentäisiin vaikka kreikkalaisen ravintolan sijaan venäläiseen ravintolaan. Tai miehen kanssa mentäisiin purjehtimaan vaikka minä en purjehtimisesta niin välitä. Kannattaisi edes antaa mahdollisuus erilaisille kokemuksille. Toisekseen mun puolisoni on ainakin niin ihana, että pidän sen kanssa olemisesta missä tahansa.

Parisuhde toimii, kun nainen on hiljaa ja tahdoton. Miehelle ei sovi kertoa, että nainenkin voi joskus haluta jotain uutta ja kivaa. Tai vain nauttia olemisesta kotona kaikessa rauhassa (jos pyykit odottavat viikkaajaa, voi mies sen varsin hyvin tehdä, ihan parisuhteen vuoksi).

Vierailija
138/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut aina noloa sellainen omat rahat systeemi. Eli kun nainen on vaikka hoitovapaalla, ei voi ostaa itselleen mitään, mutta mies saa ostella vaikka mitä hilavitkutinta.

Nainen kulkee rääsyissä jos jää työttämäksi, koska miehellä on omat rahat.

Heh heh, nää omat rahat jutut on sellaisia, että kun naiselta loppuu raha, se miehen raha onkin yhtäkkiä yhteistä.

Meillä on yhteinen asuntolaina, mutta omat rahat. Näin mun ei tartte kärvistellä yhtään kun mies haluaa tarjota mulle parin yön hotellireissun kerran vuodessa. Yleensä hän suunnittelee ja varaa kaiken valmiiksi ja se ajoittuu hääpäivän tietämiin jos kummallekaan ei iske työreissua just silloin.

Vierailija
139/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palstamamman mielestä pitää toimia miehen halun mukaan, koska suhde on silloin tasa-arvoinen-

- Täällä ei ole kyllä missään sanottu, että on oikeus mennä vieraisiin. Se on tietenkin selvä asia, että jos tyrmää töykeästi miehen tekemät järjestelyt kuten jokin kirjoittaja oli tehnyt mielenosoituksellisesti voi olla ihan varma, että parisuhde siitä kärsii ennemmin ja myöhemmin. Puolisolleen voi ilmaista itseään asiallisestikin sen sijaan, että alkaa tekemään jotain draamaa. Toisekseen toisen suunnitelmien mukaan kyllä voi tehdä jopa kerran 14 vuodessa jotain arkiohjelmasta poikkeavaa.

- Tässä ei ole missään sanottu, että apn miehellä ei olisi rahaa järjestää iltaa. On taas kerran ihan sun omaa tulkintaasi ja jos sulla on noin paska parisuhde niin älä yleistä sitä muihin. Olette ilmeisesti aika epätasapainoinen tai lapsellinen pariskunta? On sullakin jotain vikana jos luulet, että tuo on normaalia parisuhdetta. Isolla osalla perheistä on muuten raha järkätä jotain extraa kuten hotelli-ilta ihan miehen omilla rahoilla ja normaalikäyttöön jää rahaa vielä muutenkin.

Vierailija
140/262 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole sukupuolikysymys, ihan sama juttu toimii homo- tai lesbopareille.

Eli parisuhde toimii kun mennään niihin paikkoihin, mihin mies haluaa Vaimo olkoot tyytyväine kun saa osallistua miehen toteuttamiin haaveisiin, mitä mies itselleen haluaa.

Hehheeee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan